Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη νέα πρωτοβουλία της, τη σακούλα «Επίλεξέ με», η οποία περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά και εντάσσεται στο Project Food Waste Concept. Αυτή η καινοτόμος ενέργεια έχει στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, προσφέροντας μια δεύτερη ευκαιρία πώλησης σε προϊόντα που ενδέχεται να έχουν μικρές οπτικές ατέλειες, αλλά παραμένουν ποιοτικά και κατάλληλα προς κατανάλωση.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Lidl Ελλάς επενδύει στην πρόληψη της σπατάλης τροφίμων, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες γραμμές αξιοποίησης τροφίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ορίζονται στην πυραμίδα Food Waste. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πρώτο επίπεδο της πυραμίδας, το οποίο αφορά την Αποφυγή μέσω διαφόρων πρακτικών, όπως η βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγγελιών και οι πρόσθετες εκπτώσεις. Αυτές οι πρακτικές, σε συνδυασμό με τις συστάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τη μέτρηση της σπατάλης τροφίμων, καθοδηγούν τις δράσεις της εταιρείας.

Από το 2020, η Lidl έχει δεσμευτεί να μειώσει τα απόβλητα τροφίμων κατά -50% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2018. Όλα τα τμήματα του ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει η Lidl, εργάζονται προς την επίτευξη αυτού του στόχου, ο οποίος είναι ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Η σακούλα «Επίλεξέ με» προσφέρει στους πελάτες της Lidl Ελλάς τη δυνατότητα να αγοράσουν φρούτα και λαχανικά στην προνομιακή τιμή των 2 ευρώ με βάρος στα 4 κιλά, συμβάλλοντας έτσι στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Κάθε σακούλα περιέχει φρέσκα φρούτα και λαχανικά που έχουν επιλεγεί με προσοχή, εξασφαλίζοντας ότι πληρούν τα πρότυπα ποιότητας της Lidl, παρά τις όποιες μικρές ατέλειες.

Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και στην αλλαγή της στάσης των καταναλωτών απέναντι σε φρούτα και λαχανικά με οπτικές ατέλειες. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αποσκοπεί στη μείωση των προϊόντων από το Μανάβικό της που καταλήγουν σε άλλες ροές υπεύθυνης διαχείρισης ή απορρίπτονται λόγω της χαμηλής ζήτησης, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση των πελατών της, αφού συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον.

Με την ενέργεια «Επίλεξέ με», η Lidl Ελλάς επιδιώκει να εξοικονομήσει σημαντικές ποσότητες τροφίμων. Με βάση τη θετική ανταπόκριση των πελατών της έως τώρα αλλά και την ανάλυση στοιχείων πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε περίπου 1.426 τόνους φρέσκων φρούτων και λαχανικών ετησίως.

Η Lidl Ελλάς παραμένει πιστή στη δέσμευσή της για τη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές της. Η δράση «Επίλεξέ με» εντάσσεται στις ευρύτερες προσπάθειες της εταιρείας για υπεύθυνη κατανάλωση τροφίμων στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.

Η πρωτοβουλία ανήκει στο πεδίο «Καλό για το Περιβάλλον», με βασικό πυλώνα τη Διατήρηση των Πόρων, και εναρμονίζεται πλήρως με τη στρατηγική βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς, η οποία συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM