2ο WOW – Women of the World Athens 2024: Mastercard και Alpha Bank ενώνουν δυνάμεις για τη γυναικεία ενδυνάμωση

Η Mastercard ενώνει τις δυνάμεις της με την Alpha Bank για τη γυναικεία ενδυνάμωση στο 2ο WOW – Women of the World Athens 2024 Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Mastercard έδωσε το παρών στη φετινή διοργάνωση του WOW Athens που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υλοποιώντας σε συνεργασία με την Alpha Bank ένα ειδικά διαμορφωμένο σεμινάριο ενδυνάμωσης γυναικών, με στόχο τη θετική αλλαγή στον επαγγελματικό χώρο. 

To σεμινάριο "Changemaking: Empowering Women Together", το οποίο υλοποιήθηκε από το Women on Top, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στο πλαίσιο του φεστιβάλ και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών.  Μέσα από την προσέγγιση του ανοιχτού διαλόγου και της ανταλλαγής ιδεών, οι συμμετέχουσες εξερεύνησαν τις δυνατότητές τους, εντόπισαν τις δυσκολίες  που τις εμποδίζουν να πετύχουν τις θετικές αλλαγές που επιθυμούν, όρισαν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη σφαίρα ελέγχου και της επιρροής τους και ανακάλυψαν νέα εργαλεία για να διεκδικήσουν την ισότιμη θέση τους στον εργασιακό στίβο.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του Speed Mentoring session της φετινής διοργάνωσης, δύο από τις καταξιωμένες γυναίκες εκπροσώπους της Mastercard στην Ελλάδα, η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και η Ματίνα Τζώρτζη, Communications & Consumer Marketing Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμμετείχαν ως μεντόρισσες μοιράζοντας την εμπειρία, τη διορατικότητα και τη γνώση τους σε γυναίκες και non-binary άτομα διαφορετικής κοινωνικής προέλευσης και ηλικίας. Με αυτόν τον τρόπο, αποτέλεσαν ένα πολύτιμο παράδειγμα και πηγή έμπνευσης για τους/ις παρευρισκόμενους/ες.

Η συμμετοχή της Mastercard στο φεστιβάλ αποτελεί μια επιβεβαίωση της δέσμευσής της στην ενδυνάμωση των γυναικών τόσο μέσω δικών της πρωτοβουλιών, όσο και μέσω της συμμετοχής της σε δράσεις και ενέργειες που προάγουν την ισότητα των φύλων και ενισχύουν τις δυνατότητες των γυναικών για να διεκδικήσουν ισότιμες ευκαιρίες.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα , δήλωσε: «Η συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ WOW Athens αντανακλά την αφοσίωσή μας στην προώθηση της ισότητας και της ενδυνάμωσης των γυναικών σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Μέσω του σεμιναρίου "Changemaking: Empowering Women Together " αναδεικνύουμε τις κοινές μας αξίες με την Alpha Bank για την ενδυνάμωση των γυναικών, αλλά και την προώθηση της ισότιμης μεταχείρισης στον εργασιακό τους χώρο».

Η Μελίσσα Φραγκίσκη, Chief Human Resources Officer  της Alpha Bank, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι και χαρούμενοι που στηρίζουμε ένα τόσο σημαντικό Φεστιβάλ. Στην Alpha Bank πιστεύουμε ότι η γυναικεία ενδυνάμωση στον εργασιακό χώρο συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική πρόοδο. Το να εργάζονται οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου, σε ένα περιβάλλον ισότητας και σεβασμού είναι κεφαλαιώδες για μία αρμονική κοινωνική συμβίωση».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ