Social Media Awards 2023: Δύο χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο για την ΙΚΕΑ

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 2 χρυσά και 1 ασημένιο βραβεία στα Social Media Awards 2023 Facebook Twitter
0

Η IKEA, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, διακρίθηκε για ακόμη μία χρονιά στα Social Media Awards κατακτώντας 3 σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο χώρο των Social Media.

Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της ΙΚΕΑ, που επενδύει στις digital πλατφόρμες, αξιοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία για την πιο αποτελεσματική χρήση των social media με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 3 βραβεία, 2 GOLD και 1 SILVER, στις κατηγορίες:

  • Best in eCommerce για το IKEA Live Shopping Event με GOLD βραβείο
  • Best Advantage + Catalog Ads (former Dynamic Ads) για την Στρατηγική Meta Advantage+ Catalog Ads με GOLD βραβείο
  • Best Use of Branded Content for Creators για το IKEA Live Shopping Event σε συνεργασία με Έλληνες Content Creators με SILVER βραβείο

Τα IKEA Live Shopping Events, αποτελούν ένα πρωτοποριακό concept όπου ένας εκπρόσωπος της ΙΚΕΑ σε συνεργασία με έναν αγαπημένο Ιnfluencer παρουσιάζουν προϊόντα ΙΚΕΑ προσφέροντας πηγή έμπνευσης στον θεατή για πρακτικές λύσεις για το σπίτι. Παράλληλα, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσα και με διαδραστικό τρόπο τις αγορές τους, αλλά και να θέσουν τα ερωτήματά τους ζωντανά μέσα από το Live Chat. Τα IKEA Live Shopping Events έχουν αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό και έχουν διακριθεί σε διοργανώσεις για την καινοτομία και τα αποτελέσματά τους.

Η ΙΚΕΑ, διαθέτοντας περισσότερα από 8.000 προϊόντα, κατάφερε μέσα από την αξιοποίηση του εργαλείου Meta Advantage+, να προσφέρει στον χρήση των καναλιών της Meta εξατομικευμένες προτάσεις, ανάλογα με τις ανάγκες του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ikea.gr αλλά και τη διευκόλυνση του καταναλωτή για εύκολες διαδικτυακές αγορές.

Οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ επιβεβαιώνουν την επιλογή της για ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στον υπάρχοντα τρόπο λειτουργίας της, στις διαδικασίες και τον τρόπο εργασίας της, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών της για τη δημιουργία μίας καλύτερης καταναλωτικής εμπειρίας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM