Social Media Awards 2023: Δύο χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο για την ΙΚΕΑ

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 2 χρυσά και 1 ασημένιο βραβεία στα Social Media Awards 2023 Facebook Twitter
0

Η IKEA, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, διακρίθηκε για ακόμη μία χρονιά στα Social Media Awards κατακτώντας 3 σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο χώρο των Social Media.

Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της ΙΚΕΑ, που επενδύει στις digital πλατφόρμες, αξιοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία για την πιο αποτελεσματική χρήση των social media με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 3 βραβεία, 2 GOLD και 1 SILVER, στις κατηγορίες:

  • Best in eCommerce για το IKEA Live Shopping Event με GOLD βραβείο
  • Best Advantage + Catalog Ads (former Dynamic Ads) για την Στρατηγική Meta Advantage+ Catalog Ads με GOLD βραβείο
  • Best Use of Branded Content for Creators για το IKEA Live Shopping Event σε συνεργασία με Έλληνες Content Creators με SILVER βραβείο

Τα IKEA Live Shopping Events, αποτελούν ένα πρωτοποριακό concept όπου ένας εκπρόσωπος της ΙΚΕΑ σε συνεργασία με έναν αγαπημένο Ιnfluencer παρουσιάζουν προϊόντα ΙΚΕΑ προσφέροντας πηγή έμπνευσης στον θεατή για πρακτικές λύσεις για το σπίτι. Παράλληλα, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσα και με διαδραστικό τρόπο τις αγορές τους, αλλά και να θέσουν τα ερωτήματά τους ζωντανά μέσα από το Live Chat. Τα IKEA Live Shopping Events έχουν αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό και έχουν διακριθεί σε διοργανώσεις για την καινοτομία και τα αποτελέσματά τους.

Η ΙΚΕΑ, διαθέτοντας περισσότερα από 8.000 προϊόντα, κατάφερε μέσα από την αξιοποίηση του εργαλείου Meta Advantage+, να προσφέρει στον χρήση των καναλιών της Meta εξατομικευμένες προτάσεις, ανάλογα με τις ανάγκες του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ikea.gr αλλά και τη διευκόλυνση του καταναλωτή για εύκολες διαδικτυακές αγορές.

Οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ επιβεβαιώνουν την επιλογή της για ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στον υπάρχοντα τρόπο λειτουργίας της, στις διαδικασίες και τον τρόπο εργασίας της, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών της για τη δημιουργία μίας καλύτερης καταναλωτικής εμπειρίας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Επιχειρείν / «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Πάνω από 1.400 διανυκτερεύσεις δωρεάν φιλοξενίας προσφέρθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία σε ασθενείς από την επαρχία.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM