Για τέταρτη χρονιά η Lidl Ελλάς ξεχωρίζει για τις υψηλές επιδόσεις της στον Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index

Για τέταρτη χρονιά η Lidl Ελλάς ξεχωρίζει για τις υψηλές επιδόσεις της στον Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index Facebook Twitter
0

Ανάμεσα στις 15 κορυφαίες επιχειρήσεις που κατέγραψαν εξαιρετικές επιδόσεις βάσει των διεθνών κριτηρίων αξιολογήσεων CR Index, βρίσκεται η Lidl Ελλάς, η οποία υπήρξε η μοναδική εταιρεία του κλάδου της που επιβραβεύεται για τέταρτη χρονιά με Silver βραβείο, αλλά και τιμητικό έπαινο για τις δράσεις της για την κοινωνία, σύμφωνα με τα 100 κριτήρια ESG του Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης CR Index.  

«Στη Lidl Ελλάς βαδίζουμε προς ένα καλύτερο αύριο με τη δύναμη των αξιών ESG. Επενδύουμε σε στρατηγικές συνέργειες με στόχο να μειώνουμε συνεχώς το ανθρακικό μας αποτύπωμα, αυξάνοντας παράλληλα το αποτύπωμά μας στην κοινωνία. Υπογραμμίζουμε τη δέσμευσή μας στη βιώσιμη ανάπτυξη με την αυξανόμενη διάθεση βιώσιμων προϊόντων και μετρήσιμες πρακτικές που προστατεύουν το κλίμα, αλλά και τη διασφάλιση μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές μας. Φέρουμε ιδιαίτερη ευθύνη ως υπεύθυνος εργοδότης, διασφαλίζοντας άριστες συνθήκες εργασίας και ανοίγοντας δρόμους εξέλιξης για τους εργαζομένους μας. Όλες οι επιχειρηματικές μας θέσεις αντικατοπτρίζονται στη διάκρισή μας στο CR Index 2022-2023, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Η Lidl Ελλάς, με την επιχειρηματική της στάση δηλώνει την ευθύνη της απέναντι στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, υιοθετώντας αυστηρά κριτήρια για κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM