H SWATCH ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΛΛΟΓΗ SWATCH TOUCH 2011

H SWATCH ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΛΛΟΓΗ SWATCH TOUCH 2011 Facebook Twitter
0

Το νέο μοντέλο Swatch Touch 2011 έχει 6 διαφορετικές ψηφιακές λειτουργίες, οι οποίες εναλλάσσονται χρησιμοποιώντας τη ζώνη αφής στην οθόνη (touch screen). Έτσι, το κάθε μοντέλο διαθέτει:

  • Ώρα (2 ζώνες ώρας, t1 & t2)
  • Ημερομηνία
  • Χρονομέτρηση
  • Ξυπνητήρι
  • Αντίστροφη Μέτρηση
  • Ηχητική Ειδοποίηση (Beep)

Ο χρήστης μπορεί να «πλοηγείται» εύκολα από λειτουργία σε λειτουργία, αγγίζοντας με τα δάχτυλά του την μπάρα κύλισης στην οθόνη αφής καθώς δεν υπάρχουν κουμπιά! Ο φωτισμός της οθόνης προσαρμόζεται έτσι ώστε να είναι αναγνώσιμη σε όλες τις συνθήκες. Ο σχεδιασμός των νέων μοντέλων είναι τέτοιος ώστε τα μεγάλα αραβικά νούμερα στην LCD οθόνη να εναρμονίζονται απόλυτα με το σχήμα του ρολογιού. Εργονομικό μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια και με εμφανές το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που του δίνει η ελβετική του προέλευση, το Swatch Touch 2011 προσφέρει μια πρωτόγνωρη εμπειρία σε όποιον το φοράει!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM