Οι πολυτιμότερες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο

Ποιες είναι οι πολυτιμότερες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο Facebook Twitter
Ο κλάδος του αυτοκινήτου επιβεβαίωσε τη δυναμική του με 15 παρουσίες στη λίστα με τις 100 πιο πολύτιμες επιχειρήσεις στον κόσμο.
0

H εταιρεία συμβούλων Interbrand δημοσιεύει κάθε χρόνο τη λίστα με τις 100 πιο πολύτιμες επιχειρήσεις στον κόσμο. Φέτος έγιναν οι σχετικές ανακοινώσεις στο πλαίσιο του συνεδρίου WebSummit στη Λισαβώνα της Πορτογαλίας και ο κλάδος του αυτοκινήτου επιβεβαίωσε τη δυναμική του με 15 παρουσίες στη λίστα με τις 100 εταιρείες.

Δύο μάρκες αυτοκινήτων κατάφεραν μάλιστα να βρεθούν στο φετινό top ten, με την Τoyota να καταγράφει αύξηση 10% εμφανίζοντας συνολική αξία 59,757 δισ. δολαρίων και εκτοπίζοντας από την έκτη θέση την Coca Cola! Να σημειώσουμε, ότι πριν από δέκα χρόνια η Interbrand εκτιμούσε την αξία της ιαπωνικής μάρκας αυτοκινήτων στα 30,280 δισ. δολάρια.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η επίδοση της Mercedes, που πλασαρίστηκε επίσης στο top 10 του 2022 με αύξηση 10% σε σχέση με το 2021 και συνολική αξία 56,535 δισ. ευρώ, χάρη στην οποία κατέλαβε την όγδοη θέση.

Δύο μάρκες αυτοκινήτων κατάφεραν μάλιστα να βρεθούν στο φετινό top ten, με την Τoyota να καταγράφει αύξηση 10% εμφανίζοντας συνολική αξία 59,757 δισ. δολαρίων και εκτοπίζοντας από την έκτη θέση την Coca Cola!

Η αλματώδης άνοδος της ηλεκτροκίνησης αποτυπώνεται στην εκτόξευση της Tesla στη δωδέκατη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με αύξηση 32% σε σύγκριση με πέρυσι και αξία 48,002 δισ. ευρώ. Η καλιφορνέζικη μάρκα άρχισε να αναφέρεται στη λίστα της Interbrand μόλις το 2016, όπου ήταν καταγεγραμμένη με μία αξία μόλις 4,011 δισ. ευρώ, ενώ φέτος προσπέρασε την BMW και την άφησε στη 13η θέση με εκτιμώμενη αξία 46,331 δισ. ευρώ.

Οι υπόλοιπες έντεκα μάρκες αυτοκινήτων που περιλαμβάνονται στον πίνακα με τις 100 πιο πολύτιμες εταιρείες για το 2022 είναι οι εξής: Ηοnda (26η), Ηyundai (35η), Audi (46η), Volkswagen (48η), Ford (50ή), Porsche (53η), Nissan (61η), Ferrari (75η), Κia (87η), Land Rover (98η) και MINI (99η).

Να σημειώσουμε ότι οι 12 από τις 15 εταιρείες αυτοκινήτων που συναντούμε στο φετινό top 100 της Interbrand έχουν καταγράψει διψήφια αύξηση της αξίας τους σε σχέση με πέρυσι και ότι μόνον οι Honda, Kia και ΜΙΝΙ περιορίστηκαν σε μονοψήφια βελτίωση.

Φυσικά, τον πρώτο λόγο στη λίστα της Interbrand εξακολουθούν να έχουν οι εταιρείες τεχνολογίας, με τις Apple, Microsoft, Amazon, Google και Samsung να απαρτίζουν την αδιαφιλονίκητη πρώτη πεντάδα, ενώ αξιοσημείωτη κρίνεται η είσοδος της Nike για πρώτη φορά στη δεκάδα σε συνδυασμό με τον υπερδιπλασιασμό της αξίας της συγκριτικά με το 2016.

Οι πρώτες δέκα εταιρείες συγκροτούν πάντως από μόνες τους μία κλειστή super-league λόγω της ραγδαίας ανάπτυξής τους και των προοπτικών τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συγκεκριμένη δεκάδα εμφανίζει συνολική αξία ύψους ενός τρισεκατομμυρίου και 648,77 δισ. δολαρίων, η οποία ξεπερνά την αξία όλων μαζί των υπολοίπων εταιρειών του top 100!

Αυτοκίνητο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

10 μοντέλα που λάμπουν στην πασαρέλα της έκθεσης του Παρισιού

Αυτοκίνητο / 10 μοντέλα που λάμπουν στην πασαρέλα της έκθεσης του Παρισιού

Άρωμα Γαλλίας και Κίνας έχει το φετινό Paris Motor Show, από το οποίο ξεχωρίσαμε την κορυφαία δεκάδα νέων μοντέλων με βάση τις καινοτομίες, τον σχεδιασμό και τη φιλικότητά τους προς το περιβάλλον.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΙΤΣΙΝΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13/05 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-Όταν η Ελλάδα κατασκεύαζε τα δικά της αυτοκίνητα

Στο Δρόμο / Όταν η Ελλάδα κατασκεύαζε τα δικά της αυτοκίνητα

Ο Πέτρος Πιτσίνης συζητά με τον δημοσιογράφο-ερευνητή Ηλία Καφάογλου για τις χαμένες ευκαιρίες της Ελλάδας να μπει στο κλαμπ των αυτοκινητοπαραγωγών χωρών, τα εργοστάσια παραγωγής οχημάτων που λειτούργησαν κατά το παρελθόν στην πατρίδα μας και για ποιους λόγους δεν γίνονται πλέον τέτοιες επενδύσεις στη χώρα μας.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΙΤΣΙΝΗΣ
Πώς επηρεάζει η μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων την τσέπη μας

Αυτοκίνητο / Πώς η μείωση της παραγωγής αυτοκινήτων επηρεάζει την τσέπη μας

Ακριβαίνουν οι τιμές αγοράς των καινούργιων και των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων λόγω της μειωμένης παραγωγής οχημάτων, ενώ τα εργοστάσια ικανοποιούν κατά προτεραιότητα τις πιο κερδοφόρες αγορές και όχι την ελληνική, επειδή στη χώρα μας τιμολογούν τα προϊόντα τους φθηνότερα.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΙΤΣΙΝΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ