Το εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola φθάνει και στην Αθήνα, για να σκορπίσει την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων

Το εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola φθάνει επιτέλους και στην Αθήνα, για να σκορπίσει την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων! Facebook Twitter
0

Το μήκους 18 μέτρων εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola, αφού θα έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα σκορπίζοντας αληθινή χριστουγεννιάτικη μαγεία σε 7 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, φθάνει στον τελικό του προορισμό, την Αθήνα, στις 13 Δεκεμβρίου. Γεμάτο εκπλήξεις και πλούσια δώρα, μας προσκαλεί να το ανακαλύψουμε, συμβάλλοντας παράλληλα όλοι σε έναν καλό σκοπό, με στόχο να προσφέρουμε 1.000.000 μερίδες φαγητού σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε».
 

Για αρκετές ώρες κάθε μέρα, το εντυπωσιακό όχημα θα κάνει βόλτες στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, και θα προσκαλεί τους καταναλωτές να το εντοπίσουν και να το φωτογραφίσουν, αφού ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στο instagram, με hashtag #realmagictourGR και tag @cocacolagreece, θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια ταξιδιωτική δωροεπιταγή αξίας 500 ευρώ.

Το εμβληματικό φορτηγό της Coca-Cola φθάνει επιτέλους και στην Αθήνα, για να σκορπίσει την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων! Facebook Twitter

Τις υπόλοιπες ώρες, το φορτηγό της Coca-Cola θα βρίσκεται σταθμευμένο σε επιλεγμένα σημεία λιανικής της πρωτεύουσας, έως και τις 18 Δεκεμβρίου, με τους καταναλωτές να έχουν την ευκαιρία να το δουν από κοντά, και να φωτογραφηθούν, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τον Covid-19, αυτήν τη φορά για καλό σκοπό. Γιατί για κάθε «κλικ» η Coca-Cola θα σώζει και θα προσφέρει μερίδες φαγητού, με στόχο να ξεπεράσει τις 1.000.000 μερίδες, οι οποίες θα διατεθούν κατά τη διάρκεια του νέου έτους, μέσω της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε», σε συνεργαζόμενους φορείς σε όλη την Ελλάδα.

Τελικός προορισμός του εμβληματικού οχήματος δημοφιλές εμπορικό κέντρο των Βορείων Προαστίων, όπου θα κάνει «στάση» στις 19 Δεκεμβρίου και θα παραμείνει μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, για να υποδεχθεί όλους τους κατοίκους και επισκέπτες της Αθήνας την περίοδο των γιορτών. Εκεί, σε ένα μοναδικό, χριστουγεννιάτικο σκηνικό, μοναδικές δράσεις και εκπλήξεις θα περιμένουν το κοινό, όπως ένα photobooth για να φωτογραφηθούν και να συνεισφέρουν στο στόχο του 1.000.000 μερίδων φαγητού, αλλά και το αγαπημένο Coca-Cola Pop-Up Store, για τις πιο χριστουγεννιάτικες αγορές, γεμάτες δώρα και αναμνηστικά Coca-Cola. Οι καταναλωτές θα μπορούν επίσης να γράψουν τις ευχές τους για τη νέα χρονιά στο χριστουγεννιάτικο γραμματοκιβώτιο που θα βρίσκεται εκεί, οι οποίες θα συνοδεύσουν 500 εορταστικά γεύματα που θα διατεθούν σε συνεργασία με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του δήμου Αθηναίων (ΚΥΑΔΑ) ανήμερα τα Χριστούγεννα, σε συμπολίτες μας σε ανάγκη.

Περισσότερες πληροφορίες για τις γιορτινές δράσεις  του χριστουγεννιάτικου φορτηγού της Coca-Cola στην Αθήνα, ΕΔΩ.

 

#realmagictourGR

#cocacolagreece

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ