«Ilenia talks by Responsibility Alliance»: Με καλεσμένο τον Λευτέρη Πετρούνια, συζήτηση με θέματην κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους

«Ilenia talks by Responsibility Alliance»: Με καλεσμένο τον Λευτέρη Πετρούνια, συζήτηση με θέματην κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους. Facebook Twitter
0

Οι νέοι, συχνά έχουν την τάση να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται με το αλκοόλ από σχετικά μικρή ηλικία, κυρίως όταν μπαίνουν στην εφηβεία. Ωστόσο, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα, η κατανάλωση ακόμη και μικρής ποσότητας αλκοόλ είναι επιβλαβής πριν την ενηλικίωση καθώς το ανήλικο άτομο βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.

Γιατί όμως ένα παιδί επιλέγει να δοκιμάσει ή και να καταναλώσει συστηματικά αλκοόλ; Και ποιος είναι ο ρόλος των γονιών στη σωστή ενημέρωση των νέων για την υπεύθυνη κατανάλωση; H Ιλένια Ουίλιαμς, στο νέο Ileniatalks by Responsibility Alliance, υποδέχεται τον χρυσό Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια σε μία ανταλλαγή απόψεων για τις αιτίες κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους και το σημαντικό ρόλο των γονέων. 

«Ilenia talks by Responsibility Alliance»: Με καλεσμένο τον Λευτέρη Πετρούνια, συζήτηση με θέματην κατανάλωση αλκοόλ από ανήλικους. Facebook Twitter

Με μία μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία στον χώρο του αθλητισμού, έχοντας συναναστραφεί με νέα παιδιά και με νωπές τις αναμνήσεις των προσωπικών του διλημμάτων της νεανικής ηλικίας, ο Λευτέρης Πετρούνιας, μοιράζεται μαζί μας τη δική του οπτική για τις αιτίες που ένας νέος επιλέγει να καταναλώσει αλκοόλ. Ενώ, ως μπαμπάς πλέον και ο ίδιος, μοιράζεται μαζί μας τις απόψεις του σχετικά με το πως μπορούν οι γονείς να καθοδηγήσουν σωστά τα παιδιά τους.

Όπως χαρακτηριστικά ο ίδιος αναφέρει: «Είναι φυσικό τα παιδιά να είναι περίεργα για το αλκοόλ και να θέλουν να το δοκιμάσουν. Το πότε όμως  θα ξεκινήσουν να πίνουν εξαρτάται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από τους γονείς και την υπεύθυνη στάση τους. Τα παιδιά μπορεί να δείχνουν ότι αδιαφορούν για όσα λένε οι ενήλικες, αλλά μέσα τους ξέρουν να αξιολογήσουν πότε κάποιος τους δίνει μια ειλικρινή και χρήσιμη πληροφορία».

Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, συνεχίζει μέσα από την διαδικτυακή καμπάνια «Ilenia talks by Responsibility Alliance», να ενημερώνει για την υπεύθυνη κατανάλωση, καθώς και την αποθάρρυνση της κατανάλωσης αλκοόλ σε περιπτώσεις όπου μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και ατυχήματα.

Παρακολουθήστε εδώ όλα τα επεισόδια της σειράς «Ilenia talks by Responsibility Alliance» και μείνετε ενημερωμένοι.

#responsibilityalliance  #ileniatalks  #drinkresponsibly

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM