Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ λανσάρει στην ελληνική αγορά την «πράσινη» σειρά σκυροδεμάτων ECOPact

Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ λανσάρει στην ελληνική αγορά την «πράσινη» σειρά σκυροδεμάτων ECOPact με 30% χαμηλότερες εκπομπές CΟ2 και κορυφαίες επιδόσεις Facebook Twitter
0

Με τη νέα σειρά σκυροδεμάτων ECOPact ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ εμπλουτίζει το «πράσινο» προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο, κάνοντας ακόμη ένα σημαντικό βήμα στη μετάβαση προς μια κλιματικά ουδέτερη και κυκλική οικονομία. Πρόκειται για την πρώτη «πράσινη» σειρά σκυροδεμάτων στην ελληνική αγορά με χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα, που προσδίδει προστιθέμενη αξία στις αειφόρες κατασκευές.

Στηριζόμενη στη νέα βελτιωμένη σύνθεση του τσιμέντου CEM II 32,5N, το οποίο φέρει την «πράσινη» σήμανση ECO της LafargeHolcim, η σειρά σκυροδεμάτων ECOPact διακρίνεται για τη βελτιωμένη απόδοση αειφορίας, καθώς παράγεται με 30% χαμηλότερες εκπομπές CΟ2 σε σύγκριση με παραδοσιακά σκυροδέματα. Αποτελεί τη νέα «πράσινη» πρόταση για κάθε κατασκευαστικό έργο υψηλών τεχνικά απαιτήσεων αλλά και προδιαγραφών ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, οδηγώντας τις εξελίξεις για το μέλλον των αειφόρων κατασκευών.

Η σειρά σκυροδεμάτων ECOPact του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ διατίθεται στις βασικές κατηγορίες αντοχής (C 16/20, C 20/25, C 25/30) για όλες τις αντίστοιχες απαιτήσεις περιβαλλοντικής έκθεσης, καλύπτοντας ανάγκες όλου του φάσματος των κατασκευών.

«Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ, εργαζόμαστε συστηματικά για να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις αλλά και να προβλέπουμε τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου οικοδομείν, που έχει στο επίκεντρο τη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη. Η νέα «πράσινη» σειρά σκυροδεμάτων ECOPact, που συνδυάζει την καινοτομία με το βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αποτελεί τη νέα μας κινητήρια δύναμη για την ταχύτερη μετάβαση σε πιο αειφόρες κατασκευές» ανέφερε ο κ. Λευτέρης Μουστάκας, Διευθυντής της Δραστηριότητας Σκυροδέματος του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM