Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης

Ο ANT1 παρουσιάζει μια νέα καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης Facebook Twitter
0

Σε αυτή τη σκληρή περίοδο που διανύουμε, ο ΑΝΤ1 δείχνει για άλλη μια φορά ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κοινωνία και τις ανάγκες της. Μέσα από μια πρωτότυπη κινηματογράφηση των προσωπικών στιγμών των ανθρώπων του, ο ΑΝΤ1 δημιούργησε μια καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης που «μιλάει» τη γλώσσα του συναισθήματος και της αλληλεγγύης.


Στόχος της καμπάνιας είναι να δείξει ότι κανένας δεν είναι μόνος του, ότι όλοι είμαστε οι κρίκοι της ίδιας αλυσίδας, μιας αλυσίδας που δεν πρέπει να σπάσει από το χτύπημα της πανδημίας.

Η ζωή μας έχει αλλάξει, αλλά αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν τις βιώνουμε μόνοι. Οι άνθρωποι του ΑΝΤ1, όλοι εκείνοι που αποτελούν ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μας, συνεχίζουν να είναι δίπλα μας. Μας ενημερώνουν, μας διασκεδάζουν, μας κρατούν συντροφιά, δείχνουν άτρωτοι. Δεν είναι, όμως. Όταν οι κάμερες σβήνουν γίνονται ξανά ευάλωτοι όπως όλοι. Με τον φόβο και την αγωνία για τους αγαπημένους τους, με τη σκέψη στις ευπαθείς ομάδες. Τίποτα δεν είναι όπως πριν, τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά συνεχίζουν τον δρόμο τους. Συνεχίζουν να είναι παρόντες και να δίνουν το δικό τους αισιόδοξο μήνυμα. Είμαστε μαζί και προχωράμε. Κάτω από τις μάσκες κρύβουμε ένα χαμόγελο. Ένα χαμόγελο ελπίδας. Γιατί μπορεί τα σώματα να κρατάνε τις αποστάσεις, οι καρδιές, όμως, είναι πιο κοντά από ποτέ.


Δεν είμαστε μόνοι.
Έχουμε ο ένας τον άλλον.
ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ!

Η ταινία είναι μια δημιουργία της Frank and Fame. Σκηνοθέτης ο Βασίλης Κατσούπης σε παραγωγή Filmiki Productions. Το μουσικό κομμάτι λέγεται Change και είναι από το επερχόμενο άλμπουμ του Sundayman.

Μπορείτε να τη δείτε στο παρακάτω link:

 
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM