Κλιματιστικά Gree

Κλιματιστικά Gree Facebook Twitter
0

H GREE είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εξειδικευμένος κατασκευαστής συστημάτων κλιματισμού, αφού 1 στα 3 κλιματιστικά που πωλούνται παγκοσμίως κατασκευάζεται από αυτήν.

Στα πλαίσια της ετήσιας ανανέωσης της γκάμας της και με γνώμονα την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερης οικονομίας στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και πιο ανταγωνιστικής τιμής αγοράς, η εταιρεία συστήνει τις νέες σειρές επιτοίχιων κλιματιστικών της, ικανές να καλύψουν τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών χρηστών.

Με τεχνολογίες καθαρισμού αέρα, όπως Cold Plasma και Electrostatic Dedusting Generator, για την επίτευξη του ιδανικού κλίματος

Επιπλέον, μετά από εκτεταμένες έρευνες στα εργαστήριά της, η GREE παρουσιάζει το 2015 τον πλέον ισχυρό συμπιεστή με τη μοναδική τεχνολογία συμπίεσης δύο σταδίων “two stage compressor”, o οποίος υπόσχεται αυξημένη απόδοση σε νέα επίπεδα ακραίων συνθηκών, μικρότερη απώλεια ισχύος σε αυτές τις συνθήκες, όπως επίσης και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας. Δηλαδή, έως τις ακραίες αυτές συνθήκες (-30oC έως +54oC) η πτώση ισχύος είναι πολύ μικρότερη στο συμπιεστή “two stage”, με αποτέλεσμα τα κλιματιστικά GREE να υπόσχονται αξιόπιστη απόδοση τη στιγμή που χρειάζεται περισσότερο!

Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στις τεχνολογίες καθαρισμού αέρα, όπως Cold Plasma και Electrostatic Dedusting Generator, στοχεύοντας στην επίτευξη του ιδανικού κλίματος.

Η GREE είναι συνώνυμη της τεχνολογικής υπεροχής, αλλά και της ασυναγώνιστης ποιότητας κατασκευής.

Για το λόγο αυτό η εταιρεία Nippon - Δ. Μαυρογένης Α.Ε., αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα, προσφέρει 10ετή εγγύηση* στα μηχανήματα οικιακού κλιματισμού.


*10ετής εγγύηση για το συμπιεστή και 5ετής για τα υπόλοιπα μέρη του μηχανήματος, τηρουμένων των όρων και των προϋποθέσεων που τίθενται από την εταιρεία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM