«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: Η νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots

«Όταν λέμε κάτι το εννοούμε»: Η νέα καμπάνια των Knorr Snack Pots Facebook Twitter
0

«Τη Δευτέρα ξεκινάω γυμναστική!»
«Τι έχεις;» «Τίποτα.»
«Σε 5' είμαι εκεί!»

Συχνές φράσεις που όλοι λέμε, χωρίς να τις εννοούμε.
Πάνω σε αυτή τη βασική ιδέα «χτίζεται» η νέα, πρωτότυπη, youthful καμπάνια των Knorr Snack Pots.

Ένα αγόρι που μόνιμα περιμένει τη φίλη του. Άραγε θα είναι έτοιμη στην ώρα της;
Ένας αμετανόητος gamer. Το 'χει να σταματήσει σε 5' ή θα φτάσει στο τελευταίο boss κι όσο πάει;
Ένας super dad που νομίζει πως «το έχει» με το μωρό. Θα βρει εύκολο το babysitting ή θα τα βρει σκούρα;

Αυτά είναι μερικά από τα πρόσωπα της καμπάνιας των Knorr Snack Pots που ξεχωρίζει για την αισθητική και την ταχύτητά της. Κι αν οι πρωταγωνιστές μας λένε πολλά χωρίς να τα εννοούν, τα Knorr Snack Pots κρατάνε πάντα το λόγο τους και ό,τι λένε το εννοούν.

Λένε πως είναι νόστιμα και είναι.
Λένε πως είναι εύκολα στην ετοιμασία και είναι.
Λένε πως γίνονται γρήγορα και είναι έτοιμα σε 5'.

Αυτά τα τρία σημεία υπεροχής των Snack Pots αποτελούν και τους 3 πυλώνες επικοινωνίας της καμπάνιας, η οποία πρόκειται να «τρέξει» στην τηλεόραση με 3 short TVC's αλλά και στο YouTube με 3 θεματικά bumper ads ενώ θα υποστηριχτεί και από επιπλέον υλικά στα social media κανάλια της Knorr.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς.

Market news / Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς

Η CEO της Teleperformance Greece, κατά τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum 2024, χαρακτήρισε ευοίωνο το μέλλον που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία της ενσυναίσθησης.
THE LIFO TEAM
Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Market news / Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.
THE LIFO TEAM