Στους finalists της Euroleague Tech Challenge Week η ελληνική startup bubbllz

Στους finalists της Euroleague Tech Challenge Week η ελληνική startup bubbllz Facebook Twitter
0

Στη Βαρκελώνη θα βρίσκεται 19-23 Μαρτίου 2018 η ελληνική βραβευμένη startup bubbllz αφού κατάφερε να επιλεγεί ανάμεσα σε 62 προτάσεις που υποβλήθηκαν από 17 χώρες, και να συμμετέχει ως finalist στον διαγωνισμό Tech Challenge της Euroleague με αντικείμενο την καινοτομία στον αθλητισμό. Η πρόταση της bubbllz αφορά το Augmented Reality Content και τη χρήση του στο Sports Marketing και στα Social Media.


Η bubbllz είναι μια ελληνική startup, που βραβεύτηκε με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας το 2016. Ανήκει στην ITBOOMS, μια εταιρεία λογισμικού που δραστηριοποιείται στον τομέα του mobile marketing, στο εταιρικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει η Εθνική Τράπεζα μέσω του NBG Business Seeds, ενός προγράμματος στήριξης της νεοφυούς και καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Η bubbllz έχει πραγματοποιήσει ήδη το soft launch της και δραστηριοποιείται στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.


H mobile εφαρμογή "bubbllz" καλύπτει την αγοραστική εμπειρία μέσω του smartphone κατά την αναζήτηση προϊόντος, την επίσκεψη στο κατάστημα, την αγορά προϊόντος και την επιβράβευση του χρήστη για κάτι που κάνει ήδη καθημερινά: τις αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Για πρώτη φορά μια startup δίνει πραγματική και μετρήσιμη αξία στα post των χρηστών. Οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφίες στα social media σχετικά με τις αγορές/επιλογές τους, όπως ένα ρούχο που μόλις πήραν, ένα απολαυστικό πιάτο φαγητό, selfie με φίλους σε ένα μπαρ, μία φωτογραφία από το γήπεδο κλπ.

Με επίκεντρο τον ίδιο τον χρήστη, σκοπός της εφαρμογής είναι να ανταμείβει αυτά τα καθημερινά post των χρηστών με μοναδικές προσφορές, διαγωνισμούς και εκπτώσεις.


Η εφαρμογή διατίθεται ήδη για Android και iOS συσκευές και είναι δωρεάν.

Μάθε περισσότερα στο bubbllz.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM