Ανήκεις στη Γενιά Υ; 10 λόγοι για τους οποίους σου ταιριάζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Ανήκεις στη Γενιά Υ; 10 λόγοι για τους οποίους σου ταιριάζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Facebook Twitter
0

Walkman, ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, κινητό τηλέφωνο, 4G. Αν αυτές οι λέξεις σου θυμίζουν στιγμές από την ενηλικίωσή σου, τότε ανήκεις και εσύ στη Γενιά Y, ή όπως την ακούμε συχνότερα, γενιά των Millennials. Είναι η γενιά που έχει γεννηθεί από το 1980 έως και το 2000 και αποτελεί το πιο πολυπληθές και παραγωγικό εργατικό δυναμικό του πλανήτη. Αλλά και το πιο απαιτητικό στην εύρεση εργασίας!

Τι μετράει, λοιπόν, για τους millennials στην ελληνική αγορά εργασίας; Η καινοτομία, οι δυνατότητες εξέλιξης και οι εργασιακές συνθήκες σε μία εταιρεία, η φήμη της αλλά και η υπευθυνότητα στη λειτουργία της βρίσκονται ανάμεσα στους 10 βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόφασή τους για επιλογή εργοδότη, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το kariera.gr σε συνεργασία με το Τμήμα Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η έρευνα, που πραγματοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά, αναλύει τι είναι σημαντικό για τους νέους όταν σχεδιάζουν την εργασιακή τους ζωή και παρουσιάζει τις εταιρείες που έχουν κερδίσει την προτίμησή τους στην Ελλάδα.

Και αν και στη φετινή κατάταξη βρίσκει κανείς καινούργιες εταιρείες, υπάρχουν και ορισμένες που βρίσκονται σταθερά, όλα αυτά τα χρόνια, στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των millennials. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία Coca-Cola Τρία Έψιλον. Με το 40% των εργαζομένων της να ανήκει στη γενιά Υ, η προτίμηση αυτή δεν είναι τυχαία, αφού η εταιρεία έχει εντυπωσιακές επιδόσεις σε όλα τα στοιχεία που αναζητά ένας Millennial από τον μελλοντικό εργοδότη του.

Ανήκεις στη Γενιά Υ; 10 λόγοι για τους οποίους σου ταιριάζει η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Facebook Twitter

1. Πακέτο αμοιβών

Η εταιρεία εφαρμόζει μία ολοκληρωμένη στρατηγική αμοιβών και παροχών σε συνάρτηση με τη θέση, αλλά και με την απόδοση, προσφέροντας έτσι πακέτα αποδοχών πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

2. Ευκαιρίες ανάπτυξης

Η εξέλιξη των ανθρώπων της εταιρείας αποτελεί και τη δύναμή της. Με πολυάριθμα προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης, οι άνθρωποι της Coca-Cola Τρία Έψιλον αποκτούν δεξιότητες και εμπειρίες που τους προετοιμάζουν να αναλάβουν τους επόμενους ρόλους στην καριέρα τους.

Παράλληλα, εδώ και 28 χρόνια, πραγματοποιεί το πρόγραμμα Management Trainee, δίνοντας σε απόφοιτους νέους την ευκαιρία να ξεκινήσουν την επαγγελματική τους πορεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι 80% των νέων θέσεων εργασίας το 2017 καλύφθηκε από εσωτερικούς υποψηφίους, ενώ 150 Management Trainees έχουν αναλάβει υψηλόβαθμες θέσεις μέσα στην εταιρεία.

3. Εργασιακό περιβάλλον

Η εταιρεία φροντίζει να διατηρεί ένα ευχάριστο και εποικοδομητικό περιβάλλον εργασίας, ενώ διαθέτει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα αναγνώρισης και επιβράβευσης των επιτυχιών των 1.500 εργαζομένων της για δράσεις που συνάδουν με τις αξίες της.

Παράλληλα, διαθέτει ένα σημαντικό ποσοστό γυναικών σε διευθυντικές θέσεις, ενθαρρύνοντας στην πράξη τη διαφορετικότητα.

4. Προκλητική εργασία

Παράγοντας και διανέμοντας μερικά από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα προϊόντα παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας, η καθημερινότητα σε έναν τόσο δυναμικό κλάδο, δεν μπορεί παρά να είναι συναρπαστική!

Σε αυτό προσθέστε, τις ευκαιρίες που ανοίγονται μέσα από τα 4 εργοστάσια παραγωγής στην Ελλάδα, τη μεγαλύτερη ομάδα πωλήσεων του κλάδου, αλλά και την παρουσία του Ομίλου Coca-Cola HBC σε 28 χώρες σε τρεις ηπείρους!

5. Σιγουριά / ασφάλεια

«Στόχος είναι ο κάθε εργαζόμενος να επιστρέφει καθημερινά στο σπίτι του ασφαλής». Σε αυτή τη φράση αποτυπώνεται η έμφαση της εταιρείας σε θέματα υγείας και ασφάλειας.

Με τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές που ακολουθούνται στον τομέα της ασφάλειας, οι άνθρωποι της Coca-Cola Τρία Έψιλον αισθάνονται σίγουροι ότι μπορούν να επικεντρωθούν στη δουλειά που αγαπούν χωρίς να κινδυνεύουν.

6. Ισορροπία προσωπική/ επαγγελματική

Εργασία από το σπίτι αλλά και διευκολύνσεις ωραρίου για τους εργαζόμενους γονείς, είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους οι εργαζόμενοι της εταιρείας διευκολύνονται ώστε να έχουν ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής.

7. Φήμη εταιρείας

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει ισχυρή και σταθερή παρουσία 50 χρόνων στη χώρα μας όπου παράγει το 96% των προϊόντων της, διαθέτοντας 4 εργοστάσια. Διατηρεί μία θέση ανάμεσα στις 100 μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα στη λίστα του περιοδικού Fortune.

Παράλληλα, ο Όμιλος Coca-Cola HBC στον οποίο ανήκει, κατέκτησε για τέταρτη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στο Dow Jones Sustainability Index, αποτελώντας τη μοναδική εταιρεία που καταφέρνει κάτι τέτοιο.

8. Δυναμισμός / καινοτομία

Η εξέλιξη και η καινοτομία βρίσκονται στο DNA της εταιρείας με νέα προϊόντα, νέες συσκευασίες και σύγχρονες πρακτικές. Οι διακρίσεις των προϊόντων για την ποιότητα και την καινοτομία τους είναι διαρκείς και σε διεθνές επίπεδο.

9. Φήμη προϊόντος / υπηρεσιών

Τα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα και αγαπημένα των καταναλωτών και βρίσκονται σε 130.000 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.

Παράλληλα, συνεργάζεται με χιλιάδες Έλληνες προμηθευτές και συνεργάτες, για την προμήθεια πρώτων υλών και τη διανομή και διακίνηση των προϊόντων της, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία που ανέρχεται στο 0,5% του ΑΕΠ.

10. Κοινωνική ευαισθησία / περιβάλλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι από τις πιο δραστήριες και αναγνωρισμένες εταιρείες στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, με μεγάλης κλίμακας προγράμματα στις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται. Υλοποιεί το πρόγραμμα Youth Empowered με στόχο την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εθελοντικά ως μέντορες τα στελέχη της εταιρείας, θέλοντας να βοηθήσουν τους νέους με τη γνώση και την εμπειρία τους να πετύχουν μία θετική αλλαγή στη ζωή τους.

Άλλα σημαντικά προγράμματα της εταιρείας είναι το πρόγραμμα ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Το Σχολείο που θέλεις» στη Θεσσαλονίκη, η πρωτοβουλία «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» και φυσικά οι διαρκείς εθελοντικές δράσεις των εργαζομένων της, τοπικά, στις περιοχές που έχει ενεργή παρουσία.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM