Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN

Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter
«Είμαι ενθουσιασμένος για τη συνεργασία του Neymar Jr. με το Jordan Brand», δηλώνει ο Michael Jordan. «Θαυμάζω τη δημιουργικότητα, το στιλ και το πάθος του για το ποδόσφαιρο. Είναι ιδιαίτερος παίκτης και ανυπομονώ γι' αυτή τη συνεργασία».
0
Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter

Ο Michael Jordan και ο Neymar Jr. μοιράζονται έναν αμοιβαίο σεβασμό που ξεπερνά τα αθλητικά, γεωγραφικά και γλωσσικά σύνορα. Ο Neymar Jr. μεγάλωσε θαυμάζοντας τόσο τον Michael Jordan όσο και το Jordan brand. Ο Jordan εκτιμά το στυλ του Neymar Jr. εντός και εκτός γηπέδων. Σήμερα, στο πλαίσιο μιας μοναδικής συνεργασίας μεταξύ της Nike και του Michael Jordan, ο Neymar Jr. γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιριστής που θα φέρει το χαρακτηριστικό λογότυπο «Jumpman» στο προϊόν που διαφημίζει. Επιπλέον, το Jordan Brand θα κυκλοφορήσει μια ειδική έκδοση «Neymar» του μοντέλου Jordan V Low, με το όνομα Neymar ραμμένο στο εσωτερικό της γλώσσας του παπουτσιού.

Το ποδοσφαιρικό μποτάκι Hypervenom της NJR x JORDAN είναι εμπνευσμένο από το Jordan V, το αγαπημένο του Neymar Jr.  «Το Jordan V είναι ένα απόλυτα εμβληματικό μοντέλο, με το σχέδιο των δοντιών του καρχαρία στο μπροστινό μέρος», εξηγεί ο Nathan VanHook, Nike Football Sr. Design Director, «και το Hypervenom II, που φορά ο NeymarJr., αποτελεί μια πιο μοντέρνα έκδοση αυτού του στοιχείου. Έτσι, πήραμε αυτά τα στοιχεία και τα συνδυάσαμε».

 

Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter

 

Η γλώσσα του παπουτσιού, που υπάρχει στο Jordan V απεικονίζεται στο Hypervenom, που δεν έχει γλώσσα, με τη μορφή ενός έντονα ανακλαστικού λογοτύπου της Nike (Swoosh). Οι ανακλαστικές ιδιότητες κυριαρχούν στην έκδοση «Neymar», στην οποία όλο το επάνω μέρος είναι ανακλαστικό.

Το χαρακτηριστικό μοτίβο των μοντέλων Jordan αναπαράγεται στην εξωτερική σόλα του Hypervenom, μαζί με το λογότυπο «Jumpman». Τα αρχικά του γιου του Neymar Jr. («DL») εμφανίζονται στα κορδόνια όπως και η εικόνα της βραζιλιάνικης σημαίας.

Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter
Ο Neymar Jr. μεγάλωσε θαυμάζοντας τόσο τον Michael Jordan όσο και το Jordan brand. Ο Jordan εκτιμά το στυλ του Neymar Jr. εντός και εκτός γηπέδων.

Ο αριθμός 10, που έχει στη φανέλα του ο Neymar Jr. στην Εθνική Ομάδα Βραζιλίας, εμφανίζεται στο πλαινό μέρος του αριστερού παπουτσιού ενώ, μετά από αίτημα του Neymar Jr., ο αριθμός 23 εμφανίζεται στο δεξί μποτάκι, αποδίδοντας φόρο τιμής στον Jordan. Και οι δύο αριθμοί εμφανίζονται με την αντίστοιχη γραμματοσειρά της φανέλας που φορούν οι δύο αθλητές. Στην εσωτερική σόλα και στη συσκευασία εμφανίζονται μαζί τα λογότυπα του Jordan και του Neymar, ενώ στη φτέρνα εμφανίζεται αποκλειστικά το λογότυπο «Jumpman».

Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter

Εκτός από τα μοντέλα Hypervenom και Jordan V, η συλλογή NJR x JORDAN περιλαμβάνει ρούχα και ένα μοντέλο ποδοσφαιρικού παπουτσιού ιδανικό για προπόνηση. Είναι η πρώτη φορά που το Jordan Brand κυκλοφορεί μια ολοκληρωμένη συλλογή για έναν αθλητή που δεν είναι μέλος του brand.

«Ο Michael Jordan καθορίζει το πρότυπο της υπεροχής», δηλώνει ο Neymar Jr. «Είναι εκπληκτικός αντίπαλος και πρωταθλητής. Πάντα τον θαύμαζα, οπότε το να συνεργαστώ μαζί του και να έχω το χαρακτηριστικό λογότυπό του στα παπούτσια μου, σημαίνει πολλά για μένα».

 

Η Nike παρουσιάζει τη συλλογή NJR x JORDAN Facebook Twitter

 

«Είμαι ενθουσιασμένος για τη συνεργασία του Neymar Jr. με το Jordan Brand», δηλώνει ο Michael Jordan. «Θαυμάζω τη δημιουργικότητα, το στιλ και το πάθος του για το ποδόσφαιρο. Είναι ιδιαίτερος παίκτης και ανυπομονώ γι' αυτή τη συνεργασία».

Ο Neymar Jr. θα φορέσει το Hypervenom της συλλογής NJR x JORDAN Hypervenom στα γήπεδα φέτος τον Αύγουστο, στους αγώνες του με την Εθνική Βραζιλίας. Η συλλογή NJR x JORDAN θα είναι διαθέσιμη από την 1η Ιουνίου μέσω του Nike Football App και από τις 3 Ιουνίου στο Nike.com.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM