Η ΖeniΘ βραβεύτηκε για την Κορυφαία Καμπάνια με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στα Social Media Awards 2020

Η ΖeniΘ βραβεύτηκε για την Κορυφαία Καμπάνια με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στα Social Media Awards 2020 Facebook Twitter
0

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, βραβεύτηκε στα φετινά Social Media Awards για τον τρόπο που αξιοποίησε τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια «Κορυφαία Ομάδα» με τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Η κορυφαία εταιρεία ενέργειας διακρίθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία "Best of Facebook Family of Apps – Communication" που αφορά την καλύτερη συνολική χρήση των Facebook, Instagram, Messenger και Whatsapp.

Αναγνωρίζοντας τα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ψηφιακά Μέσα και αξιοποιώντας τις λειτουργίες τους, η ZeniΘ λάνσαρε την καμπάνια στα social media κανάλια της και την τηλεόραση το Μάρτιο του 2020 με στόχο την άμεση ενημέρωση και επικοινωνία με το κοινό σε όλη την Ελλάδα. Γι' αυτή της την ενέργεια, η εταιρεία απευθύνθηκε στον κορυφαίο Έλληνα καλαθοσφαιριστή και προπονητή Παναγιώτη Γιαννάκη, μια προσωπικότητα που πρεσβεύει όλες τις αξίες της ZeniΘ: εμπειρία, γνώση, επιτυχία και εμπιστοσύνη. Στην καμπάνια ο «coach» δήλωνε πως έχει επιλέξει να κάνει συμβόλαιο με την «Κορυφαία Ομάδα» της ZeniΘ, μία ομάδα που έχει εμπειρία και εμπνέει εμπιστοσύνη.

Τα συνολικά αποτελέσματα της καινοτόμου καμπάνιας, η οποία ήταν «στον αέρα» για 4 εβδομάδες, ήταν εντυπωσιακά! To Unique Reach της ξεπέρασε το 70%, ενώ το on-target reach στα Facebook Family of Apps ήταν 98,1%, ξεπερνώντας το ευρωπαϊκό benchmark κατά 18 μονάδες. Παράλληλα, οι brand studies έδειξαν 17,5-pts lift σε ad recall (+243% από τον κλάδο) και 4,2-pts lift σε brand awareness (+162% από τον κλάδο). Η αξιολόγηση των παραπάνω στοιχείων έγινε μέσα από brand lift study των ίδιων των Μέσων.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM