Η ΖeniΘ βραβεύτηκε για την Κορυφαία Καμπάνια με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στα Social Media Awards 2020

Η ΖeniΘ βραβεύτηκε για την Κορυφαία Καμπάνια με τον Παναγιώτη Γιαννάκη στα Social Media Awards 2020 Facebook Twitter
0

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, βραβεύτηκε στα φετινά Social Media Awards για τον τρόπο που αξιοποίησε τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια «Κορυφαία Ομάδα» με τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Η κορυφαία εταιρεία ενέργειας διακρίθηκε με Silver βραβείο στην κατηγορία "Best of Facebook Family of Apps – Communication" που αφορά την καλύτερη συνολική χρήση των Facebook, Instagram, Messenger και Whatsapp.

Αναγνωρίζοντας τα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα ψηφιακά Μέσα και αξιοποιώντας τις λειτουργίες τους, η ZeniΘ λάνσαρε την καμπάνια στα social media κανάλια της και την τηλεόραση το Μάρτιο του 2020 με στόχο την άμεση ενημέρωση και επικοινωνία με το κοινό σε όλη την Ελλάδα. Γι' αυτή της την ενέργεια, η εταιρεία απευθύνθηκε στον κορυφαίο Έλληνα καλαθοσφαιριστή και προπονητή Παναγιώτη Γιαννάκη, μια προσωπικότητα που πρεσβεύει όλες τις αξίες της ZeniΘ: εμπειρία, γνώση, επιτυχία και εμπιστοσύνη. Στην καμπάνια ο «coach» δήλωνε πως έχει επιλέξει να κάνει συμβόλαιο με την «Κορυφαία Ομάδα» της ZeniΘ, μία ομάδα που έχει εμπειρία και εμπνέει εμπιστοσύνη.

Τα συνολικά αποτελέσματα της καινοτόμου καμπάνιας, η οποία ήταν «στον αέρα» για 4 εβδομάδες, ήταν εντυπωσιακά! To Unique Reach της ξεπέρασε το 70%, ενώ το on-target reach στα Facebook Family of Apps ήταν 98,1%, ξεπερνώντας το ευρωπαϊκό benchmark κατά 18 μονάδες. Παράλληλα, οι brand studies έδειξαν 17,5-pts lift σε ad recall (+243% από τον κλάδο) και 4,2-pts lift σε brand awareness (+162% από τον κλάδο). Η αξιολόγηση των παραπάνω στοιχείων έγινε μέσα από brand lift study των ίδιων των Μέσων.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM