Upside Open Content Hub: H διαδραστική πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον την φέρνει πιο κοντά στους νέους

Upside Open Content Hub: H διαδραστική πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον την φέρνει πιο κοντά στους νέους Facebook Twitter
0

H Coca-Cola Τρία Έψιλον, κορυφαίος εργοδότης για το 2020, διατηρεί ζωντανή την επαφή της με τους νέους μέσα από πρωτοβουλίες και περιεχόμενο που τους δίνει έμπνευση για τα μελλοντικά τους βήματα. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και αξιοποιώντας την τεχνολογία, η εταιρεία δημιούργησε το Upside, μια ψηφιακή ομπρέλα με δράσεις και επίκαιρες θεματικές που αφορούν θέματα καριέρας, σταδιοδρομίας και προσωπικής εξέλιξης.

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, ξεκινάει μέσω Facebook Live στην σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο δεύτερος κύκλος περιεχομένου του Upside, ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, όπου στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον, θα μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες και εμπειρίες πάνω σε σύγχρονες θεματικές. Πιο συγκεκριμένα οι θεματικές που θα ακολουθήσουν θα είναι:

Ανθεκτικότητα: Ο Γιάννης Βίδρας, Commercial Excellence Manager GR/CY, θα μοιραστεί μέσα από την προσωπική του ιστορία την σημασία της ανθεκτικότητας και πως αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να βοηθήσει τον καθένα στην προσωπική και επαγγελματική του εξέλιξη ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο.


Ενδυνάμωση: Η Ειρήνη Κεφαλογιάννη, Legal Manager GR/CY, μιλά για το πως μέσα από τις εμπειρίες μας συνειδητοποιούμε την σημασία της ενδυνάμωσης του εαυτού μας και των ανθρώπων γύρω μας και πως μέσα από αυτό καταφέρνουμε να νιώθουμε ολοκληρωμένοι τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.


Μάθηση: Η Φωτίνα Φαφούτη, Coffee Development Manager GR, θα μοιραστεί την αξία της απόκτησης διαφορετικών εμπειριών και της συνεχής μάθησης από την επαγγελματική της πορεία έως τώρα, και όλα όσα έχει διδαχθεί από τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στην εξέλιξή της.


4. Agility: Ο Δημήτρης Αλεβιζόπουλος, BSS Commercial Functional Leader GR/CY, θα μιλήσει για το πώς έχοντας ως προτεραιότητα τα θέλω του, μπορεί κανείς να βρει αυτό που τον γεμίζει, ακόμα και στο πιο απαιτητικό εταιρικό περιβάλλον και να ανταποκριθεί σε μια καριέρα υψηλών στόχων και προδιαγραφών.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο κύκλο του Upside στη σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Facebook ενώ στη σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μπορείτε να δείτε διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο από τον πρώτο κύκλο του Upside!

Το περιεχόμενο του Upside Open Content Hub αναπτύσσεται σε 4 φάσεις:

1η φάση - Career Podcasts: Μarket Εxperts συνομιλούν με στελέχη της εταιρείας και αναλύουν επίκαιρες θεματικές, όπως η διαμόρφωση της αγοράς εργασίας στη νέα εποχή, τα social skills που απαιτούνται, οι σύγχρονες τάσεις στη διαδικασία επιλογής ταλέντων κ.α.

2η φάση - Leaders Storytelling: Η ηγετική ομάδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αναλαμβάνει δράση με ιστορίες και εμπειρίες που ενδυναμώνουν και εμπνέουν τους νέους. Μέσα από το προσωπικό και επαγγελματικό τους ταξίδι, στελέχη της εταιρείας μιλούν για σημαντικά βήματα της καριέρας τους και για τη νοοτροπία που κάνει τους επαγγελματικούς τους στόχους, πραγματικότητα.

3η φάση - Meet the Faces of Coca-Cola Τρία Έψιλον: Συνομιλίες μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων της εταιρείας που μιλούν για το ρόλο τους, την καθημερινότητά τους στην εταιρεία, τις ομάδες και τα τμήματά τους αναδεικνύοντας το περιβάλλον εργασίας την πορεία καθώς και την εξέλιξή τους στον οργανισμό.

4η φάση - Business Days & Hours: Διαδικτυακά events για φοιτητές, αποφοίτους και νέους επαγγελματίες με συζητήσεις, ομιλίες και virtual tours στους χώρους της εταιρείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM