Upside Open Content Hub: H διαδραστική πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον την φέρνει πιο κοντά στους νέους

Upside Open Content Hub: H διαδραστική πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον την φέρνει πιο κοντά στους νέους Facebook Twitter
0

H Coca-Cola Τρία Έψιλον, κορυφαίος εργοδότης για το 2020, διατηρεί ζωντανή την επαφή της με τους νέους μέσα από πρωτοβουλίες και περιεχόμενο που τους δίνει έμπνευση για τα μελλοντικά τους βήματα. Με την ενεργή συμμετοχή των ανθρώπων της και αξιοποιώντας την τεχνολογία, η εταιρεία δημιούργησε το Upside, μια ψηφιακή ομπρέλα με δράσεις και επίκαιρες θεματικές που αφορούν θέματα καριέρας, σταδιοδρομίας και προσωπικής εξέλιξης.

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, ξεκινάει μέσω Facebook Live στην σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο δεύτερος κύκλος περιεχομένου του Upside, ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν, όπου στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον, θα μοιραστούν προσωπικές τους ιστορίες και εμπειρίες πάνω σε σύγχρονες θεματικές. Πιο συγκεκριμένα οι θεματικές που θα ακολουθήσουν θα είναι:

Ανθεκτικότητα: Ο Γιάννης Βίδρας, Commercial Excellence Manager GR/CY, θα μοιραστεί μέσα από την προσωπική του ιστορία την σημασία της ανθεκτικότητας και πως αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να βοηθήσει τον καθένα στην προσωπική και επαγγελματική του εξέλιξη ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο.


Ενδυνάμωση: Η Ειρήνη Κεφαλογιάννη, Legal Manager GR/CY, μιλά για το πως μέσα από τις εμπειρίες μας συνειδητοποιούμε την σημασία της ενδυνάμωσης του εαυτού μας και των ανθρώπων γύρω μας και πως μέσα από αυτό καταφέρνουμε να νιώθουμε ολοκληρωμένοι τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.


Μάθηση: Η Φωτίνα Φαφούτη, Coffee Development Manager GR, θα μοιραστεί την αξία της απόκτησης διαφορετικών εμπειριών και της συνεχής μάθησης από την επαγγελματική της πορεία έως τώρα, και όλα όσα έχει διδαχθεί από τις αλλαγές, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στην εξέλιξή της.


4. Agility: Ο Δημήτρης Αλεβιζόπουλος, BSS Commercial Functional Leader GR/CY, θα μιλήσει για το πώς έχοντας ως προτεραιότητα τα θέλω του, μπορεί κανείς να βρει αυτό που τον γεμίζει, ακόμα και στο πιο απαιτητικό εταιρικό περιβάλλον και να ανταποκριθεί σε μια καριέρα υψηλών στόχων και προδιαγραφών.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο κύκλο του Upside στη σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Facebook ενώ στη σελίδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μπορείτε να δείτε διαθέσιμο όλο το περιεχόμενο από τον πρώτο κύκλο του Upside!

Το περιεχόμενο του Upside Open Content Hub αναπτύσσεται σε 4 φάσεις:

1η φάση - Career Podcasts: Μarket Εxperts συνομιλούν με στελέχη της εταιρείας και αναλύουν επίκαιρες θεματικές, όπως η διαμόρφωση της αγοράς εργασίας στη νέα εποχή, τα social skills που απαιτούνται, οι σύγχρονες τάσεις στη διαδικασία επιλογής ταλέντων κ.α.

2η φάση - Leaders Storytelling: Η ηγετική ομάδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αναλαμβάνει δράση με ιστορίες και εμπειρίες που ενδυναμώνουν και εμπνέουν τους νέους. Μέσα από το προσωπικό και επαγγελματικό τους ταξίδι, στελέχη της εταιρείας μιλούν για σημαντικά βήματα της καριέρας τους και για τη νοοτροπία που κάνει τους επαγγελματικούς τους στόχους, πραγματικότητα.

3η φάση - Meet the Faces of Coca-Cola Τρία Έψιλον: Συνομιλίες μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων της εταιρείας που μιλούν για το ρόλο τους, την καθημερινότητά τους στην εταιρεία, τις ομάδες και τα τμήματά τους αναδεικνύοντας το περιβάλλον εργασίας την πορεία καθώς και την εξέλιξή τους στον οργανισμό.

4η φάση - Business Days & Hours: Διαδικτυακά events για φοιτητές, αποφοίτους και νέους επαγγελματίες με συζητήσεις, ομιλίες και virtual tours στους χώρους της εταιρείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM