Απεργία την Πρωτομαγιά

Αγορά

Αγορά Facebook Twitter
0

Παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει η αγορά, παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τους νέους Έλληνες σχεδιαστές που εξακολουθούν να δίνουν το «παρών» τους σε αυτό που αποκαλούμε ελληνική μόδα. Προσπερνώντας την οικονομική δυσχέρεια, την απουσία στήριξης αλλά και τα προβλήματα στον κατασκευαστικό τομέα, τους βλέπουμε να προσπαθούν, με όχημα τη δημιουργικότητα και την ευελιξία, να πάνε κόντρα στους δυσοίωνους καιρούς. Αυτό, βέβαια, δεν είναι λόγος για να τους συμπαθήσει κανείς (από συμπόνια). Για να είμαι ειλικρινής, ελάχιστοι είναι αυτοί που μου αρέσουν πραγματικά. Η Katerina Alexandraki, που συμμετέχει στην Ελληνική Εβδομάδα Μόδας το Σάββατο 16 Οκτωβρίου, στις 5:30, στον χώρο της Τεχνόπολης, ανήκει σε αυτήν τη μειοψηφία. Η ίδια αναμειγνύει τη μόδα με την τέχνη και το κλασικό με το μοντέρνο με έναν τρόπο εξαιρετικά προσεγμένο, εμπνεόμενη, όπως λέει και η ίδια, από τη μόδα του δρόμου. Στην πολύ ενημερωμένη (και κουκλίστικη) μπουτίκ της Εύης Μαγαλιού (σίγουρα θα γνωρίζετε το MeMeMe, στην οδό Χάρητος 19) και ανάμεσα στις υπόλοιπες επιλογές με ρούχα ανεξάρτητων και ντόπιων σχεδιαστών, θα βρίσκονται σε αποκλειστικότητα τα ρούχα της καινούργιας κολεξιόν της Κατερίνας, Soo-Room! Με μια κλεφτή ματιά είδα ρούχα ανδρικά και γυναικεία, με έξυπνα κοψίματα και γραμμές και κυρίως καλοραμμένα. Λεπτά μάλλινα υφάσματα, πάντρεμα διαφορετικών καρό και πάτσγουορκ και τεχνικές moulage είναι τα χαρακτηριστικά της νέας σειράς της. Έχω ήδη βάλει στο μάτι το Lace Top, μια υπέροχη μπλούζα με μανίκια νυχτερίδα. Τα κορίτσια (Εύη και Κατερίνα) οργανώνουν επίσης ένα θεματικό πάρτι κάθε μήνα στην μπουτίκ της Χάρητος, με ποτά και DJ Το επόμενο θα είναι το Σάββατο 6/11. Ο πολύ ταλαντούχος σχεδιαστής Sotiris Georgiou δεν συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας, παρουσίασε όμως ο ίδιος την καινούργια του συλλογή το περασμένο Σάββατο στο Σινέ Δεξαμενή στο Κολωνάκι. Η επιλογή του χώρου ομολογουμένως κέρδισε τις πρώτες εντυπώσεις και εφόσον το επέτρεψε ο καιρός ( τελικά δεν έβρεξε) κέρδισε και τις δεύτερες με τα ρούχα του. Τη συλλογή την ονόμασε τελείως δικαιολογημένα «Forms»: «Σκεφτόμουν μόνο φόρμες, σχήματα, ρωσικό κονστρουκτιβισμό, μπαουχάουζ». Και πραγματικά τα σχήματα ήταν εντελώς ξεκάθαρα, όπως και τα χρώματα (γκρι, κόκκινο, μπλε και τιρκουάζ). Όμως, αυτό που ξεχωρίζει όσο τίποτ' αλλο στα ρούχα του Σωτήρη είναι η λειτουργικότητα και ο μινιμαλισμός. Στα συν ήταν και η επιλογή της παρουσίασης των ρούχων στο φως της μέρας. Έτσι, καταλαβαίνει κανείς ακριβώς πως είναι τα χρώματα και πως δείχνουν οι ραφές (άψογες).Στο sotirisgeorgiou.com μπορείτε να βρείτε προηγούμενες συλλογές και στην οδό Μιαούλη 16, στου Ψυρρή, το showroom. Αν έχετε κάτι πολύ ειδικό και συγκεκριμένο κατά νου, μη διστάσετε να το κουβεντιάσετε με τον Σωτήρη, ο οποίος αναλαμβάνει να σας ράψει κατά παραγγελία. Άσχετο. Άγιε Φανούρη μου, αν σου φτιάξω μια φανουρόπιτα, θα μου φανερώσεις το νεσεσεράκι με το σετ μακιγιάζ Burberry; Το 'χασα μέσα σε ένα ταξί και ήτανε και δώρο.

Αγορά
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ