2 night stands και ένα μήνυμα

2 night stands και ένα μήνυμα Facebook Twitter
0

Κανένας δεν «είναι σε φάση», πια. Αλήθεια, πόσες φορές έχεις ακούσει αυτή την φράση; Μάλλον, όχι αρκετές. Συνήθως έρχεται με μήνυμα. Είναι το μήνυμα που εμφανίζεται στις ειδοποιήσεις σου, περίπου μιάμιση μέρα μετά τη δεύτερη φορά που βρεθήκατε. Θυμάσαι; Είχατε περάσει πολύ ωραία. Σκέφτεσαι τι πήγε λάθος. Μήπως είπες κάτι που δεν έπρεπε; Μήπως εκδηλώθηκες περισσότερο από όσο θα ήθελες; Σίγουρα κάτι φταίει. Δεν εξαφανίζεται έτσι κάποιος που γούσταρε.

Βγαίνουμε με ανθρώπους, που δεν ακούνε. Περιμένουν να τελειώσεις την φράση σου για να ξεκινήσουν μια πρόταση από «Εγώ..». Κανένας δεν έχει χρόνο να σε γνωρίσει. Μέχρι να γυρίσεις από την τουαλέτα, έχουν κανονίσει με ποιον θα κάνουν σεξ αύριο βράδυ. Μέχρι να πιεις μια γουλιά από το μέτριο cocktail σου, έχουν απαντήσει σε δύο μηνύματα στο Instagram. Μην αυταπατάστε. Δεν είναι ο πρώην, που χτύπησε ξανά την πόρτα. Ούτε πληγώθηκαν ανεπανόρθωτα από την προηγούμενη σχέση τους και δεν έχουν συναισθηματικά αποθέματα για κάτι σοβαρό. Και αυτό όχι, γιατί όντως δεν μπορεί να συμβαίνει. Αλλά γιατί δεν μπορεί να συμβαίνει σε όλους όσους γεννήθηκαν από το 1982 και μετά, ταυτόχρονα.

Όλες οι μανάδες έλεγαν να μην κάνουμε παρέα με τοξικομανείς, αλλά να που καταλήξαμε να το κάνουμε μαζί τους! Λίγο πριν το 2020, η μεγαλύτερη πρέζα της γενιάς μας είναι η επιβεβαίωση. Likes, ματσαρίσματα στο tinder, ακόλουθοι που κρυφοκοιτάζουν τις υπέροχες ινσταγκραμικές ζωές μας. Αντικαταστήσαμε την συντροφικότητα από τον αριθμό των ανθρώπων που παρακολουθούν τα stories μας. Όλοι ζούμε ένα μεγάλο δράμα, δουλεύουμε εξοντωτικές ώρες και κανείς δεν μπορεί να μας καταλάβει. Μια γενιά μαζικώς λοβοτομημένη ή ελαφρώς μαλακισμένη, που έχει κάνει το «2 night stands και ένα μήνυμα» κανονικότητα στις ανθρώπινες σχέσεις.

Θα σας γυρίσω στο μακρινό 2010, όταν μια πασίγνωστη τραγουδίστρια πήγε να παραλάβει τα βραβεία της τυλιγμένη σε σπαλομπριζόλες, λουκάνικα και bon fillet. Τότε γελάσαμε, ίσως να κράξαμε και λίγο. Μας φάνηκε αηδιαστικό, προκλητικό και βλακώδες. Ένα προϊόν marketing για να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας. Σίγουρα το πέτυχε.

Σήμερα, ωστόσο -10 χρόνια μετά - νιώθετε πολύ καλύτεροι από αυτό;

YouSendIt!
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ