Σχετικά με τον καλλιτέχνη που ''θα σκοτώσει στη Γαλλία ζώα με βαριοπούλα υπό τους ήχους χέβι μέταλ στις 7 Ιανουαρίου''

Σχετικά με τον καλλιτέχνη που ''θα σκοτώσει στη Γαλλία ζώα με βαριοπούλα υπό τους ήχους χέβι μέταλ στις 7 Ιανουαρίου'' Facebook Twitter
32

Η αφίσα της έκθεσης που τελειώνει στις 7 Ιανουαρίου.

Στο φόρουμ Happy Dogs World  κυκλοφόρησε η είδηση και από τότε μου την έστειλαν ήδη αρκετά άτομα.

"Καλλιτέχνης" θα σκοτώσει ζώα με σφυρί στο όνομα της τέχνης

Ένας νέος καλλιτέχνης, ο Adel Abdessmed, έχει στίσει την έκθεσή του στο Παρίσι (χώρα δηλαδή εντός της Ε.Ε.) στο εκθεσιακό κέντρο Pompidou.

Στον χώρο της έκθεσης θα δεθούν, μια αγελάδα, ένα γουρούνι, ένα μοσχάρι, μια κατσίκα, ένα πρόβατο και ένα άλογο που ο καλλιτέχνης θα σκοτώσει με μία βαριοπούλα δείχνοντας έτσι τις "καλλιτεχνικές του επιδώσεις". Τα ζώα θα πεθάνουν με επανειλημμένα χτυπήματα από την βαριοπούλα υπό τους ήχους metal μουσικής.

Ο νεαρός καλλιτέχνης βρίσκεται στο ίδιο εκθεσιακό κέντρο από το Φθινόπωρο 2012 και έχει τραβήξει κριτικές για προαγωγή βίας μέσα από την δουλειά του ακόμα και για τα υπόλοιπα εκθέματα.

Η ημερομηνία που θα "εκτεθούν" τα ζώα για να σκοτωθούν είναι στις 7 Ιανουαρίου 2013.

Διερωτόμαστε, αν οι Γαλλικές αρχές, δεν βλέπουν την κακοποίηση των ζώων, ή μήπως αυτό επιτρέπεται στην Γαλλία?

Οι Γάλλοι φιλόζωοι έχουν ετοιμάσει διαμαρτυρία προς τον Υπουργό πολιτισμού που μπορείτε να υπογράψετε εδώ http://www.avaaz.org/fr/petition/Arrete ... t/?tjEQoab

------

Αυτή ήταν η είδηση με τον εικαστικό που θα σφαγιάσει με βαριοπούλα ζώα στο Κέντρο Πομπιντού για την τέχνη. Κι ενώ στην αρχή είπα να μην ασχοληθώ γιατί ήταν πολύ εξόφθαλμη μούφα (άσε που γράφουν λάθος το όνομά του - πέρα απ' τις ασυνταξίες κλπ). Κι επίσης μου θύμισε ένα παρόμοιο μύθο με κάποιον που δήθεν θα σκότωνε σκύλο σε μια γκαλερί κλπ. 

Βλέποντας πόσο συζητιέται και πόσο ανησυχεί ο κόσμος είπα να το ψάξω.

Στην πραγματικότητα οι διαμαρτυρίες είναι για ένα βίντεο που παίζει ως λούπα ξανά και ξανά με ζώα που σφαγιάστηκαν στο Μεξικό για να καταναλωθούν ως τροφή. Ο εικαστικός τράβηξε σε βίντεο τη διαδικασία που έτσι κι αλλιώς θα γινόταν. ("His media exhibit "Don't Trust Me," shows horses and other animals as they are slaughtered for consumption in Mexico. ")

Όλα ξεκίνησαν όταν κάποιος μετέφερε βλακωδώς λάθος μια υποτιθέμενη είδηση:

Την βάζει στα αγγλικά όπως την κατάλαβε και από κάτω βάζει και τη μετάφραση από τα γαλλικά του (υπαρκτού) petition. 

Το petition λέει λοιπόν στην πραγματικότητα (κάπως επίτηδες μπερδεμένα, υποθέτω) ότι η έκθεση είναι ως τις 7 Ιανουαρίου. Με ασάφεια αφήνει τους αφελείς να νομίσουν ό,τι θέλουν και μόνο προς το τέλος διευκρινίζει ότι πρόκειται για βίντεο - για μια λούπα που παίζει ξανά και ξανά - ύπο τους ήχους μουσικής. 

[Η επαναλαμβανόμενη λούπα, στην ελληνική μετάφραση έγινε "Τα ζώα θα πεθάνουν με επανειλημμένα χτυπήματα από την βαριοπούλα"!]

Τίποτα δεν θα γίνει στις 7 Ιανουαρίου, απλώς θα τελειώσει η έκθεση. Οι φιλόζωοι αντιδρούσαν στην προβολή του αμφιλεγόμενου βίντεο απ' τον Οκτώβριο που ξεκίνησε η έκθεση, απλώς τώρα το πήραμε χαμπάρι εμείς και έγινε το θέμα της μόδας. 

Ο Adel Abdessemed στο στούντιό του

Οι υπόλοιπες φρικαλεότητες είναι επινοήσεις και εξοργιστικά πρόχειρες κινδυνολογίες. Χαθήκαν απλώς όλα στη μετάφραση, απ' τα γαλλικά στα αγγλικά, και μετά στα ελληνικά - ο καθένας πρόσθετε λίγες σάλτσες, σα σπασμένο τηλέφωνο, μέχρι που στο τέλος φτιάχτηκε μια εξωφρενική ιστορία που τάραξε όλους και πούλησε σαν τρελή. Χιλιάδες ελληνικά σάιτ αναδημοσίευσαν άκριτα και με ύφος εξοργισμένο αυτές τις ανοησίες, κι οι αναγνώστες ευχήθηκαν να ψοφήσει ο καλλιτέχνης βγάζοντας παραπλανημένοι την χολή τους. 

Φυσικά και το Κέντρο Πομπιντού δεν θα επέτρεπε σε οποιονδήποτε μέσα στους χώρους του να δέσει και να σκοτώσει με βαριοπούλα οποιοδήποτε πλάσμα. 

Μικρό μέρος του βιογραφικού του

Πάντως ο ίδιος -που δεν είναι κάποιος τυχαίος ή άγνωστος εικαστικός- δηλώνει πως ξεσκεπάζοντας απάνθρωπες τακτικές βασανισμού ζώων, φέρνοντάς τες δηλαδή στο φως όπως θα έκανε ένας ρεπόρτερ, ανοίγει την κουβέντα για σημαντικά θέματα σε σχέση με τα ζώα, τα δικά μας ένστικτα και την επιβολή-εξουσία του ανθρώπου πάνω στα ζώα.

Το γεγονός πάντως πως κάποιοι μετέτρεψαν ένα βίντεο με μαγνητοσκοπημένες θανατώσεις στο Μεξικό (από Μεξικανούς που σκότωναν τα ζώα για την τροφή τους) σε σαδομαζοχιστικό λάιβ ιβέντ στις 7 Ιανουαρίου με χέβι μέταλ μουσική και βαριοπούλες με τις οποίες εικαστικός θα δολοφονήσει τα υποτιθέμενα παρόντα ζώα λέει πολλά για την Βαβέλ που είναι πλέον το παγκόσμιο ίντερνετ...

Θα παρακαλούσα να διαδώσετε την αλήθεια γιατί η "είδηση" έχει αναστατώσει δεκάδες χιλιάδες Έλληνες - και είναι κρίμα. 

32

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

13 σχόλια
Ναι δε το ψαξαμε,ναι μπερδευτηκαμε,ναι μας κοροιδεψαν, ναι το διαδικτυο ο "τυπος" και οι μεταφραστες μας επιασαν κοροιδα!!!μηπως τελικα ομως θα πρεπει να θορυβηθει καποιος απο τις τοσες υπογραφες;... που δεν επεσαν μονο επειδη ειναι της μοδας αλλα γιατι ο κοσμος εχει αγανακτησει με τη απιστευτη βιαιοτητα καποιων που ονομαζονται ανθρωποι και σκοτωνουν ζωα βασανιζοντας τα οχι προς βρωση αλλα απλα για την τροφη του αρρωστου μυαλου τους η για να εκθεσουν video φωτογραφιες στο internet η σε καποια gallery. Δεν εχει αναστατωθει αδικα ο κοσμος!!!!και μαλλον θα επρεπε ολοι να ειχατε αναρωτηθει το "γιατι" τελικα πολλοι πιστεψαν οτι μια ενεργεια τοσο ακραια θα πραγματοποιηθει χωρις να το ψαξουν...μαλλον γιατι εχουν δει και εχουν ακουσει πολλα ακραια και βιαια γεγονοτα τελευταια!!!!!οχι μονο απο ανθρωπο σε ζωο αλλα και απο ανθρωπο σε ανθρωπο.
είναι γεγονός πως κάθε μορφή τέχνης που προκαλεί μας ενοχλεί. προσωπικά διαφωνώ με την αντίληψη της τέχνης ως pretty, harmless backgound. η τέχνη είναι ζωή και υπάρχει για να μας αφυπνίζει. όταν ο κόσμος καταρρέει η τέχνη οφείλει να μας αρπάζει απ'το λαιμό: να μας αναγκάζει να αντιδράσουμε για να μην πνιγούμε.
Ξεχνιέται εκείνος ο χαμός με την δήθεν εξαφάνιση των φωνηέντων από τα βιβλία του δημοτικού; Το μπέρδεμα είχε γίνει ανάμεσα στο τι είναι φθόγγος και τους διαφορετικούς τρόπους γραφής ενός φθόγγου...Και ξεσηκώθηκαν όλοι πέρσι με την καταστροφή της ελληνικής γλώσσας...Το δε τραγικότερο ήταν ότι αν θυμάμαι καλά είχε υποκινηθεί από μια δασκάλα όλο αυτό που είχε στείλει επιστολή διαμαρτυρίας (δεν ορκίζομαι κι όλας, έτσι θυμάμαι)Η παραπληροφόρηση ΚΑΙ μέσω ίντερνετ είναι νομίζω ακόμα πιο επικίνδυνη και τελευταίως έχει ξεφύγει...Θα ήταν όλα καλύτερα αν ο καθένας (γράφων ή αναγνώστης) απλά έμπαινε στον κόπο να ελέγξει/διασταυρώσει τις πηγές και τα γεγονότα...Και αν σταματούσαμε να πιστεύουμε σαν χάπατα το κάθε τι που μας προσφέρουν...Για κάποιο λόγο το ίντερνετ θεωρείται "εξαγνισμένο" απο κάθε μορφής παραπληροφόρησης απο κάποιους, μάλλον ασυνείδητα και ως αντίδραση στα υπόλοιπα ΜΜΕ...Σαν να είναι ο μοναδικός μεταφορέας της "αληθινής" πληροφορίας, της "πραγματικής" γνώσης, σαν το αλάθητο του πάπα ένα πραγμα....
Είναι εντυπωσιακό πως τόσοι άνθρωποι μπαίνουν στην διαδικασία να κρίνουν κάτι πριν ενημερωθούν, πριν διαβάσουν, χωρίς να γνωρίζουν τις προεκτάσεις! Λες και είμαστε σε συνεχή μάχη...Ο Abdessemed θέτει το θέμα της ενοχής/αθωότητας σε διάφορα θέματα (έχει φτιάξει και το περίφημο τεράστιο γλυπτό της "κεφαλιάς" του Ζινταν στον Ματεράτσι που βρίσκεται μπροστα στο Πομπιντού, σαν στιγμή ήττας και όχι νίκης! Το βίντεο με τα ζώα που βασανίζονται βασίζεται ακριβώς στην επίδραση της εννοιολογικής τέχνης η οποία προκαλεί αντιδράσεις με την ιδέα που κρύβει και όχι φυσικά για την αισθητική του έργου! Προφανώς σκοπός του ήταν να δημιουργηθεί κουβέντα γύρω από το θέμα του πόσο αθώοι είμαστε οι άνθρωποι ειδικά όταν βασανίζουν και τρωνε ζώα κλπ αλλά κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν απ' αυτά κατηγόρησαν τον ίδιο...Κύριε Δημοκίδη, κάνατε πολύ καλά που ψάξατε και ξεκαθαρίσατε το θέμα! (Και Καλή σας Χρονιά! :))
Βρέθηκα στην μικρή αίθουσα που έπαιζε το βίντεο, τον περασμένο Νοέμβρη στο Κέντρο Πομπιντου και άντεξα εκεί μέσα μερικά δευτερόλεπτα. Είναι όντως πολύ ενοχλητικό. Δεν είχα όμως καταλάβει ότι η υστερία για τον καλλιτέχνη είχε να κάνει με το βίντεο, μέχρι που διάβασα το άρθρο σου.
Πάντως εγώ θυμάμαι petition για να σωθεί ένα ζώο με ένα περίεργο όνομα. Επειδή δεν το είχα ξανακούσει έκανα ένα google και τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν πράγματι ένα εξωτικό ζώο. Από το Star Wars!Χιλιάδες οι υπογράφοντες όμως
Και όμως η "πολιτισμένη" Γαλλία είναι γεμάτη κρεωπωλεία "viande halal" για κρέας από ζώα βασανισμένα με πρωτόγονους τρόπους σφαγής, επειδή o ο μεσαίωνας μουσουλμάνων και εβραίων απαγορεύει την βρώση εκείνων που θανατώθηκαν ανώδυνα σε σύγχρονα σφαγεία! Στό "έθιμο", που θέλει το θύμα της θυσίας να βιώνει τρομαχτικά τον θάνατό του, όπως και σε άλλα αιμοσταγή έθιμα (περιτομή), οι προαιώνιοι εχθροί "πάνε πακέτο" σπρώχνωντας και τους υπόλοιπους προς τα σκοτάδια μια ώρα νωρίτερα...Το θέμα έχει προκαλέσει έντονες αντιπαραθέσεις ακόμα και στις πρόσφατες προεδρικές εκλογές της Γαλλίας, όπου οι σοσιαλιστές, ψηφοθηρούντες δια στόματος Moscovici, κατηγόρησαν τον Sarkozy για ρατσισμό, επειδή ζήτησε να αναφέρεται στα κρεοπωλεία αν το σφάγιο είναι "halal" ή όχι! http://elections.lefigaro.fr/flash-presidentielle/2012/03/04/97006-20120304FILWWW00056-halal-stigmatisation-des-musulmans-ps.php
Μία παρατήρηση μόνο. Δε νομίζω οτι υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να πιστεύει ότι στα σύγχρονα σφαγεία σκοτώνονται τα ζώα ανώδυνα, έτσι? Ξέρουμε, και όσοι δεν ξέρουμε μπορούμε να φανταστούμε τι γίνεται εκεί μέσα! Αν τα σφαγεία είχαν γυάλινους τοίχους...κτλ
Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για βαρβαρότητα. Όμως άλλο η ακαριαία θανάτωση που αναφέρουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί και άλλο να κόβουν το λαιμό στο ζώο, επειδή το θύμα οφείλει να βιώσει τον αργό θάνατό του για λόγους... τελετουργικούς! Η πρώτη αντίληψη δίνει στους θύτες ένα κάποιο ελαφρυντικό ευθανασίας για την κατανάλωση κρέατος, ενώ η δεύτερη αποτελεί πράξη στυγνού, αιμοχαρούς σαδισμού όπου μετά οι σφαγείς ηδονίζονται να τρώνε ό,τι βασανίσανε...
"βασανισμένα με πρωτόγονους τρόπους σφαγής"Ξέρετε όμως πώς ακριβώς θανατώνονται τα ζώα στα σφαγεία με τις σύγχρονες μεθόδους σφαγής; Τους βάζουν το πιστόλι (σχήμα λόγου, μηχάνημα είναι) κυριολεκτικά στον κρόταφο, πατάνε τη σκανδάλη και το ζώο τις περισσότερες φορές πεθαίνει ακαριαία χωρίς να προλάβει να νιώσει το παραμικρό.ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΒΙΑΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΜΠΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ. Δε χρειάζετε να με πιστέψετε, μπορείτε να το ψάξετε μόνος σας.Δεν υπήρξα ποτέ μου αυτό που λέμε φιλόζωος, παρόλο που πάντα συμπαθούσα (και εξακολουθώ να συμπαθώ) τα ζώα. Από την άλλη, ποτέ μου δε με προβλημάτισε ότι ανήκω σ' ένα είδος που εκτρέφει άλλα ζωντανά με μοναδικό σκοπό να τα θανατώσει και να τα φάει. Στη φύση ο ισχυρός κάνει ο,τι του αρέσει.Αλλά όταν ακούω κάποιον να λέει πως το να σφάζεις με τον Α τρόπο είναι ποιοτικά διαφορετικό από το να σφάζεις με τον Β τρόπο, κάπου αισθάνομαι ότι έχει χαθεί η μπάλα. Ο "μεσαίωνας" των αλλόθρησκων εναντίον του δικού μας "διαφωτισμού" (να τον κάνει ο Θεός)?
Από το πώς χρησιμοποιείτε επανειλημμένα το ρήμα "σφάζω" είναι προφανές ότι δεν έχετε αίσθηση των αποχρώσεων κάποιων εννοιών. Δεν γίνεται κουβέντα αν για σας οι λέξεις σφαγή και θανάτωση είναι απολύτως συνώνυμες.
'Ισως θα πρέπει να παραδεχτούμε κάποια στιγμή όσο και αν μας ξεβολεύει από τις καθημερινές μας συνήθειες αυτό, ότι τα ζώα δεν σκοτώνονται ακαριαία στα σφαγεία. Λυπάμαι επίσης που κάποιοι δεν προβληματίζονται όταν κάποια ζώα τα φέρνουμε στη ζωή με εντελώς τεχνητές μεθόδους και με μοναδικό σκοπό να γίνουν σουβλάκια για τις γαστριμαργικές απολαύσεις μας. Η αντίληψη ότι ο ισχυρός μπορεί να κάνει ό,τι του αρέσει, δε νομίζω να βρει κανέναν σύμφωνο όταν θα απειληθεί το συμφέρον του από έναν ισχυρότερο.
Το ρήμα "σφάζω" το χρησιμοποιώ επανηλειμμένα επειδή εσείς χρησιμοποιήσατε πρώτος τη λέξη και το συνέχισα. Δεν έχω πρόβλημα να το αντικαταστήσουμε με οποιαδήποτε λέξη προτιμάτε, αν αυτό θα βοηθήσει να σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας.Δεν ξέρω αν εσάς η λέξη "θανάτωση" σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα όσο χωνεύετε τη μπριζόλα που φάγατε, εμένα όμως αυτά τα χαριτωμένα παιχνίδια με τις λέξεις σε ένα θέμα που κατά την άποψή μου είναι 100% ηθικό/φιλοσοφικό μου φαίνονται φαρισαϊστικά και τίποτα παραπάνω.Από την άλλη ίσως είμαι προκατηλειμμένος, δεν είναι ας πούμε ότι ιστορικά ονόμασε κανένας τις σφαγές/θανατώσεις ακόμα και ανθρώπων με χαριτωμένα ονόματα του στυλ "υποχρεωτική μετανάστευση" για να ακούγεται λιγότερο βάρβαρη η κτηνωδία.Και τέλος, κουβέντα δεν γίνεται όταν ο ένας από τους δύο συνομιλητές καταφέρεται εναντίον του ατόμου του άλλου και όχι εναντίον των επιχειρημάτων του. "Επιχείρημα" ad hominem λέγεται αν τυχόν δε γνωρίζετε την έκφραση.
Τα Λατινικά σας καλά είναι. Για τα Ελληνικά σας είχα και συνεχίζω να έχω αμφιβολίες. Όπως και για αρκετά άλλα... Ένα εύχομαι: να μην είστε γιατρός και σας τύχει ασθενής που να ζητάει ευθανασία. Είστε ικανός να τον σουβλίσετε αργά-αργά και να τον ψήσετε σε πολύ χαμηλή φωτιά...
Οι ευρωπαικοί κανονισνοί είναι περιγραφή στυγνών βασανιστηρίων καθώς σποδέχονται την έκθεση των ζώων σε ηλεκτρικό ρέυμα, το σπάσιμο του αυχένα, τη σύνθλιψη ζώων και πολλές άλλες ανατριχιαστικές μεθόδους. Επίσης για να είναι αποτελεσματικά όλα αυτά και να μειωθεί ο βασανισμός του ζώου (γιατί ο βασανισμός είναι αναπόφευκτος) όλα αυτά πρέπει να γίνουν με χειρουργική ακρίβεια πράγμα εντελώς αδύνατον όταν όλοι αυτοί που δουλέυουν στα σφαγεία είναι κάτι κακόμοιροι που ούτε εκπαίδευση έχουν, ούτε φυσικά και καμία ευαισθησία προς τα ζώα. Όταν δε, έχεις να σφάξεις χιλιάδες ζώα μέσα σε λίγες ώρες καταλαβαίνουμε ότι και τους καλύτερους κανονισμούς να είχαμε, στην πράξη είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εφαρμοστούν. Οπότε επειδή μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και ας είμαστε και ειλικρινείς πρώτα απ' όλα με τον εαυτό μας, ας παραδεχτούμε ότι σφαγή χωρίς κακοποίηση δεν υπάρχει. Πολλοί έχουμε κάνει τις επιλογές μας και αποφασίσαμε να μη συμμετέχουμε σε αυτήν την παράνοια και σταματήσαμε να τρώμε ζώα. Έτσι κι αλλιώς ποτέ το κρέας δεν ήταν απαραίτητο.
@ animalΚαταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι είμαι λάτρης των ζώων και ότι ποτέ δεν τρώω κρέας με δική μου πρωτοβουλία.Δεν διαφωνώ μαζί σου ότι δεν τηρούνται συχνά οι κανονισμοί, όμως πριν από τη χορτοφαγία κάτι είναι και η περιορισμένη (και ενοχική) κρεωφαγία, αντίθετα με θέσεις που εκφράζονται από την παραπάνω υπερήφανη όσο και απαράδεκτη δήλωση "ανήκω σ' ένα είδος που εκτρέφει άλλα ζωντανά με μοναδικό σκοπό να τα θανατώσει και να τα φάει" (defacer). Τέτοιες αντιλήψεις δεν απέχουν από τις σαδιστικές δοξασίες ισλαμιστών και σιωνιστών που χαίρονται το κρέας τους μόνο αν έχουν την πληροφορία (ή ακόμα καλύτερα την ιδίοις όμμασιν απόλαυση) ότι το σφαχτάρι βασανίστηκε πολύ μέχρι να ξεψυχίσει παραδομένο στην ανωτερότητα της ανθρώπινης ράτσας!
@animal: Συμφωνώ σχεδόν 100% μ' αυτά που γράφετε, και ειδικά για το θέμα του πώς θανατώνονται τα ζώα στην πράξη. Πριν κάποιο καιρό είχα διαβάσει άρθρα σχετικά με το θέμα που δημιουργήθηκε στη Γαλλία, στα πλαίσια των οποίων έγιναν και συνεντεύξεις με παραδοσιακά εκπαιδευμένους σφαγείς halal κρέατος. Είμαι εντελώς πεπεισμένος ότι κάποιοι τουλάχιστον από αυτούς τους ανθρώπους ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για το να μην υποφέρει το ζώο από τους εργαζόμενους σε ένα "πολιτισμένο" σφαγείο-φάμπρικα.@Eyfrosynos: Η δήλωσή μου δεν είναι καθόλου υπερήφανη (δεν είναι καν "δήλωση") όσο κι αν προτιμάτε να τη βλέπετε έτσι. Και παρόλο που πολύ αμφιβάλλω αν μπορεί κανείς να συζητήσει με κάποιον που αναφέρεται σε "σαδιστικές δοξασίες ισλαμιστών και σιωνιστών" (κάτι που παραπέμπει στο "η δική μου _____ είναι η σωστή γιατί έτσι το λέω εγώ, οι υπόλοιποι είναι βάρβαροι", όπου κενό στην προκειμένη συμπληρώστε θρησκεία αλλά το θέμα είναι γενικότερο), θα προσπαθήσω να πω δυο λόγια παραπάνω.Δεν είμαι περήφανος που ανήκω σ' ενα είδος που εκτρέφει άλλα για να τα φάει, δεν υπάρχει τίποτα σ' αυτή την πρακτική για το οποίο μπορεί κανείς να αισθάνεται υπερήφανος. Ούτε όμως και ντρέπομαι γι' αυτό, όπως το σαρκοφάγο δεν ντρέπεται που τρώει το θήραμά του.Ελπίζω να καταλαβαίνετε πως όλη αυτή η κουβέντα οριοθετείται καθαρά από τις προσωπικές (και σα συνέπεια αυθαίρετες) γραμμές του καθενός. Έχετε αντίρρηση που η αλεπού τρώει το κουνέλι; Αν όχι, έχετε αντίρρηση αν εγώ πιάσω κουνέλι και το πνίξω με τα χέρια μου και το φάω; Αν όχι, αντίρρηση να το σκοτώσω με τόξο χωρίς να το πιάσω; Αν όχι, αντίρρηση να το σκοτώσω με τουφέκι; Αν όχι, αντίρρηση να το σκοτώσει άλλος για μένα; Αν όχι, αντίρρηση να το εκθρέψει άλλος για μένα;Φιλοσοφικά σκεπτόμενος δε μπορώ για κανένα λόγο να πω ότι υπάρχει κάποια αντικειμενική διαχωριστική γραμμή που απο αυτή τη μεριά της είναι εντάξει και από την άλλη όχι. Δεν ξέρω εσείς με ποιά κριτήρια βάζετε κάπου μια γραμμή -- δε μας είπατε εξάλλου.Απο κει και πέρα θέλω να είμαι ξεκάθαρος πως όλα τα παραπάνω ισχύουν επειδή στην προκειμένη μιλάμε για τροφή, και στην τροφή θα το ξαναπώ: όποιος μπορεί να φάει τον άλλο το κάνει. Είναι κάτι που ισχύει απο πριν καν υπάρξουν άνθρωποι επάνω στον πλανήτη.Άλλες πρακτικές όπως το κυνήγι ζώων για σπορ ή για να φτιάξουμε γούνα για την κυρία δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω και με βρίσκουν κάθετα αντίθετο.
Μα εννοείται, σαρκοβόρε κ. defacer, ότι τέτοιες δοξασίες είναι εξ αντικειμένου βάρβαρες! Ή μήπως δεν δικαιούμαι να πω ότι οι Ταλιμπάν είναι εξ ορισμού εκφραστές του πιο βάρβαρου σεξισμού, επειδή ορμώμαι από τη δική μου αντίληψη για τη γυναίκα σ' ένα κόσμο κυβερνημένο και από θήλεις ανθρώπους ονόματι Μέρκελ, Λαγκάρντ, Χίλαρυ κλπ; Σας επιστρέφω λοιπόν το απλοϊκό σκεπτικό "η δική μου θρησκεία είναι η σωστή γιατί έτσι το λέω εγώ, οι υπόλοιποι είναι βάρβαροι". Κι αυτό όχι μόνο επειδή δεν πιστεύω σε κάποια θρησκεία, αλλά κυρίως επειδή έχω μάθει να εκτιμώ στις θρησκείες των άλλων τα στοιχεία που έχουν προαγάγει τον άνθρωπο και όχι όσα τον έχουν αποκτηνώσει, οδηγώντας στην αλαζονεία εκείνου "...που εκτρέφει άλλα ζωντανά με μοναδικό σκοπό να τα θανατώσει και να τα φάει" επειδή πρεσβεύει ότι "...στη φύση ο ισχυρός κάνει ό,τι του αρέσει"!!!ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ, λοιπόν, αν και χώνεψη και αφόδευση προμηνύονται οδυνηρές για τους αιμοδιψείς. Ακόμα δεν χώνεψαν ότι το 2012 πέρασε στην ιστορία ως η χρονιά που απαγορεύτηκαν οι ταυρομαχίες σε ένα μεγάλο μέρος της ισπανικής επικράτειας... Μπορώ πλέον να υπερηφανευτώ κι εγώ με τη σειρά μου ότι ανήκω σ' ένα είδος που αμφισβητεί ότι εκτρέφει άλλα ζωντανά για να τα βασανίσει, να τα θυσιάσει και να τα φάει, καθώς με τον πολιτισμό εξασθενεί ο νόμος της ζούγκλας και ο ισχυρός δεν θα κάνει πια ο,τι του αρέσει, απλούστατα επειδή δεν θα του αρέσει η βαρβαρότητα!Το φιλέτο του κ. defacer να είναι «saignant», παρακαλώ!
Σας απήυθυνα ευθέως κάποιες ερωτήσεις στις οποίες για δεύτερη φορά δεν κάνατε τον κόπο να απαντήσετε.Ήμουν απολύτως σαφής πως δεν υπάρχει τίποτα στην κουβέντα αυτή το οποίο θα με έκανε να αισθάνομαι υπερήφανος, κι όμως συνεχίζετε να μου βάζετε λόγια στο στόμα λέγοντας "μπορώ να υπερηφανευτώ κι εγώ με τη σειρά μου", αποδίδοντάς μου χαρακτηρισμούς όπως σαρκοβόρος και παραγγέλνοντας το φιλέτο μου για μένα.Επιμένετε πως "τέτοιες" δοξασίες είναι "εξ αντικειμένου" βάρβαρες χωρίς να κάνετε ποτέ τον κόπο να μας πείτε ποιές είναι οι "τέτοιες", ούτε πως προκύπτει το "εξ αντικειμένου" πέρα από το ότι το λέτε εσείς. Και βέβαια δε χάνετε την ευκαιρία να πάρετε αγκαζέ ένα άσχετο θέμα όπως η ισότιμη αντιμετώπιση των γυναικών (κάτι με το οποίο οποιοσδήποτε πολιτισμένος άνθρωπος θα συμφωνούσε και παρεμπιπτόντως ΕΙΝΑΙ αντικειμενικό μιας και π.χ. αποτελεί αντικείμενο του έργου του ΟΗΕ) για να ανεβάσετε τη δική σας άποψη στο ίδιο σκαλί μ' αυτή που αγκαζάρετε.Την ίδια στιγμή που αποφεύγετε να απαντήσετε επί του θέματος, δε χάνετε ευκαιρία να καταφερθείτε προσωπικά εναντίον μου δημοσίως χωρίς να γνωρίζετε ούτε εμένα ούτε τις αντιλήψεις μου, κάτι το οποίο δεν αποκαλύπτει τίποτα περισσότερο από το επίπεδό σας.Είναι πραγματικά λυπηρό αλλά αυτό το επίπεδο διαλεκτικής έχω να το συναντήσω από τον καιρό που παρακολουθούσα εκκολαπτόμενα κομματόσκυλα όλων των χρωμάτων να δίνουν ρεσιτάλ στις φοιτητικές συνελεύσεις. Κι ακόμα πιο λυπηρό γιατί αν κάνατε τον κόπο να διαβάσετε προσεκτικά από το πρώτο μου post θα είχατε καταλάβει πως παρά την μη-άρνησή μου να καταναλώσω κρέας, όχι απλά συμμερίζομαι την άποψή σας περι βαρβαρότητας εναντίον των ζώων αλλά ακόμα περισσότερο θεωρώ βάρβαρο αυτό που εσείς θεωρείτε αποδεκτό (το μοντέρνο τρόπο σφαγής).Κλείνοντας, είναι εμφανές πως το να βγείτε από την προσωπική σας φούσκα και να συζητήσετε με ανοιχτό μυαλό είναι κάτι που δε μάθατε μέχρι τώρα και που δεν πρόκειται να μάθετε ούτε απο μένα. Ελπίζω να το μάθετε από κάποιον άλλο.
Όχι μόνο είστε πολύ φλύαρος, κ. defacer, αλλά έχετε και την προπέτεια να απαντάμε γράμμα προς γράμμα σε μια φλυαρία που επίτηδες ξεγλιστράει άτεχνα και επιθετικά στους παράδρομους μιας κουβέντας...Άκου καταφέρομαι εναντίον του δημοσίως χωρίς να γνωρίζω τις αντιλήψεις του!Δική μου είναι η αντίληψη ότι τρώτε κρέας επειδή "στη φύση ο ισχυρός κάνει ο,τι του αρέσει" (σύμφωνο με τον ΟΗΕ κι αυτό;) ή μήπως εκφρασθήκατε ιδιωτικώς κι έκανα εγώ βούκινο το αλαζονικό "ποτέ μου δε με προβλημάτισε ότι ανήκω σ' ένα είδος που εκτρέφει άλλα ζωντανά με μοναδικό σκοπό να τα θανατώσει και να τα φάει";Επειδή καταλάβατε τη χοντράδα και προσπαθείτε να την ανασκευάσετε, επιτίθεστε αφελώς διαστρεβλώνοντας ό,τι ειπώθηκε για να φτάσετε ακόμα και σε πλάγια δήλωση μετανοίας-φιλοζωίας! Να όμως που σας ξεφεύγει η ιδιαίτερης φιλοζωικής ευαισθησίας σύνθετη λέξη "κομματόσκυλο", αποκαλύπτοντάς μας και πάλι τα αισθήματά σας για τα τετράποδα και τα άλλα υπάνθρωπα όντα της φύσης... Αφήστε δε και τη νέα αποκάλυψη από το πρώτο συνθετικό της λέξης. Όλα δείχνουν ότι γνωρίζετε καλά τη φάρα αχρείων φοιτητο-πολιτευτών που κάποτε υπηρέτησε η αφελής φοιτητική ψυχούλα σας, υποτασσόμενη στις σαδομαζοχιστικές επιταγές του ισχυρού που κάνει ο,τι του αρέσει.. Κι όλα αυτά με μια παντελή έλλειψη χιούμορ και παρωπίδες που καθιστούν ανιαρή κάθε συνέχιση διαλόγου. Πείτε ό,τι ακόμα θέλετε... Δεν θα επανέλθω ούτε θα ξανακεράσω ωμό φιλέτο, καθότι η συζήτηση μαζί σας στερείται πλέον κάθε ενδιαφέροντος...
Άρη, απ'τη φωτογραφία φαίνεσαι 20χρονος οπότε δε βρίσκω νόημα στον υποκριτικό πληθυντικό. Και η ηλικία σου ίσως δικαιολογεί τη βιασύνη σου. Το forum που ανέφερες δεν είναι η βασική πηγή της είδησης. Έκανες άραγε τον κόπο να μπεις στο site του Centre Pompidou; Είδες μήπως σκηνές απ'τα βίντεο που προβάλλονται; Διάβασες άρθρα γι'αυτόν;Τον κύριο τον έμαθα από εδώ(κίνηση πολιτών): http://www.avaaz.org/fr/petition/Arreter_lexposiotion_Adel_Abdessemed_Je_suis_innocent/ και όχι απ'την πηγή που λανθασμένα παραθέτεις ως πρωταρχική. Πρόκειται για έναν καλλιτέχνη που απαθανατίζει συνέχεια σκηνές βίας, χρησιμοποιώντας ως δικαιολογία τη γνωστή καραμέλα ''βιντεοσκόπησα σκηνές που θα συνέβαιναν ούτως ή άλλως'',''δείχνονας ζώα που σκοτώνονται μεταξύ τους παρουσιάζω την αντιστοιχία στην κοινωνία των ανθρώπων''. Κι εδώ ανοίγει μια τεράστια συζήτηση για το κατά πόσο είναι τέχνη όλο αυτό. Αλλά ποια είμαι εγώ, θα προλάβεις να πεις, που θα κρίνει τον εκάστοτε Abdessemed, Goya κλπ.Ο ίδιος έξυπνα πλένει τα χεράκια του ως Πιλάτος με μότο/ονομασία της όλης έκθεσης το ''Je suis innocent''. Αυτό θα κάνουμε κι εμείς; Κρίμα είναι να μειώνεις τη σημασία του θέματος. Η είδηση δεν είναι ότι ένα forum έκανε λάθος μετάφραση. Η είδηση είναι ότι ένας θεωρούμενος από διάφορους ως καλλιτέχνης αμείβεται αδρά με αισχρό τρόπο. Για ψάξτο λίγο. Και μετά γράψε αυτό το άρθρο, ο τίτλος του οποίου, a propo, δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί τίτλος λόγω μεγέθους.
Δεν θα ξοδέψω χρόνο για τις σπόντες για τη φωτογραφία μου, την ηλικία μου (είμαι του 1978) ή τον μεγάλο τίτλο. Η είδηση για μένα είναι όντως ότι ένα φόρουμ έγραψε ένα εξωφρενικό ψέμα (ίσως κατά λάθος) κι ότι αυτό κυκλοφορεί σαν αστικός μύθος, ταράζει κόσμο και αποπροσανατολίζει. Το ότι βιντεοσκοπήθηκε θανάτωση ζώων ας το κρίνει ο καθένας - και ας σταματήσει να τρώει ή να χρησιμοποιεί προϊόντα για τα οποία υπέφεραν ζώα, εάν το επιλέξει. Συμφωνώ στο να ανοίξει μια κουβέντα για την κακοποίηση των ζώων απ' τους ανθρώπους (εργάστηκα για χρόνια και υποστηρίζω ισοβίως τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ), όχι όμως με ψέματα, συναισθηματικούς εκβιασμούς ή σπασμένο τηλέφωνο.
Εσύ την εκλαμβάνεις ως σπόντα, ενώ είναι απλή παρατήρηση. Εγώ λέω ότι απ'τη φωτογραφία μοιάζεις μικρός, οπότε ένα ευχαριστώ αρκεί μιας και είσαι του 1978. Όσο για τον τίτλο, προφανώς και δεν θα το σχολιάσεις. Δεν πειράζει, όμως, τα τσέπωσες τα like σου! Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι επικεντρώνεσαι σε μια μη σημαντική είδηση. Η είδηση είναι η έκθεση, όχι τι γράφει γι'αυτήν ένα τυχαίο forum. Και αυτά περί ταραχής του κόσμου είναι αστεία. Επαναλαμβάνω, η είδηση και ο λόγος ταραχής είναι η έκθεση του ''καλλιτέχνη''. Αυτά και σταματάω εδώ γιατί δεν βλέπω την άκρη.
Πληθυντικός ευγενίας: αποτελεί απευθυντικό τρόπο συνομιλίας που υφίσταται στην Ελληνική καθώς και σε άλλες γλώσσες, κύριως στόχος του οπόιου έιναι να καταδέιξει ευγένια, σεβασμό και έλλειψη οικείοτητας.
Κύριε Δημοκίδη,Χαιρομαί ιδιαιτέρως για την αποκάλυψή σας, η οποία,μεταξύ άλλων κ πέρα της αλήθειας την οποία αποκαθιστά, αποτελεί γεγονός ιδιάιτερα ενθαρρυντικό και συνάμα δικαίωση για την ίδια την έννοια της είδησης και της πληροφορίας καθώς και για όλους εμάς που σε κάποια στιγμή της ζωής μας πολύ έυκολα πιστέψαμε χωρίς στοιχειωδώς να αμφισβητήσουμε ακόμη κ το πιο άλογο γεγονός ως πραγματικό.Κάπως ετσι, με τα χρόνια κ μέσα από τους διαφορετικόυς αποδέκτες κ αναπαραγωγόυς μηνυμάτων, η ανθρωπότητα μετατρέπει τους θρύλους σε μύθους,τους μυθους σε ιστορία και το αντίστροφο...Ευχαριστόυμε λοιπόν κ καλ´η χρονιά :)