ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

6 ακόμη τηλεοπτικές διαφημίσεις της Άννας Βίσση, από την καλύτερη στη χειρότερη

6 ακόμη τηλεοπτικές διαφημίσεις της Άννας Βίσση, από την καλύτερη στη χειρότερη Facebook Twitter
2

Με αφορμή την νέα, εντελώς low budget, διαφήμιση της Βίσση για τις κρέμες ας θυμηθούμε τα περασμένα διαφημιστικά μεγαλεία της...

Μπορεί να υπάρχουν κι άλλες, όμως αυτές κατόρθωσα να συγκεντρώσω.

Δεκαετία του '80 - Σα τη Μπακάντις καμιά

Αν δε θυμάστε την Μπακάντις (ούτε την Crispy Bar, ούτε την Smash, ούτε την Φριλάτα, ούτε τα άλλα περίεργα που αναφέρει η διαφήμιση) είναι επειδή κυκλοφορούσαν μόνο στην Κύπρο, όπου και προβλήθηκε το παραπάνω σποτ. 

Η Απόλυτη

Το 2001, η Ελληνική Τράπεζα (;) έφτιαξε δύο διαφημίσεις με τη Βίσση. Στην πάνω ετοιμάζεται για διακοπές.

Στην κάτω όμως, που είναι σαφέστατα πιο υπερπαραγωγή, είναι ήδη διακοπές και γίνεται κάτι απρόβλεπτο. Η χύμα αλλά θριαμβευτική της είσοδος σε πολυτελές ξενοδοχείο είναι αντάξια μιας απόλυτης σταρ:

Πανταχού παρούσα

Και στη δεκαετία του '00 ήταν τόσο δημοφιλής, που δε χρειαζόταν καν να είναι η ίδια στη διαφήμιση. Πάνω, η COSMOTE διαφημίζει την υπηρεσία της i-mode, με αφορμή τον καινούργιο δίσκο της Βίσση. 

Κάτι παρόμοιο είχε κάνει η COSMOTE και το 2008 δίνοντας δωρεάν το πρώτο τραγούδι του άλμπουμ της Απαγορευμένο. 

Big in Japan!

Ο καλλιτέχνης Naoki Mitsuse δημιούργησε για την ιαπωνική εταιρεία παραγωγής ποτών sake, Tateyama Brewing Company, δύο animated τηλεοπτικές διαφήμισεις με τίτλο "Topoli", όπου ακούγεται το τραγούδι της Το Πολύ Πολύ. Σε μία από τις σκηνές της διαφήμισης εμφανίζεται ένα εξώφυλλο εφημερίδας με τη φωτογραφία της Άννας και τον τίτλο "Σούπερ Σταρ Βίσση Άννα"!

Πρώτο σποτ: 2009

Δεύτερο σποτ: 2011

Η καλύτερη διαφήμιση της καριέρας της

 

Η θεοποίησή της σ' αυτή τη διαφήμιση της COSMOTE του '06 είναι το κάτι άλλο. 

Από αυτή τη θεοποίηση, απ' τις διαφημίσεις στην Ιαπωνία, απ' τα εντυπωσιακά, πανάκριβα σποτ μεγάλων εταιριών και τραπεζών, φτάσαμε στη νέα διαφήμιση για aloe vera που μοιάζει να κόστισε ένα ευρώ για να γυριστεί. 

Αν το καλοσκεφτούμε όμως, η Βίσση είναι η Ελλάδα. Απ' τη διασκέδαση των '90s και την πλασματική ευφορία των '00s έφτασε να ρίξει, αναγκαστικά, τα στάνταρ της στα '10s για να μπορέσει να επιβιώσει. 

Δεν το βάζει κάτω πάντως, και επιμένει να επιβιώνει, παρά τις προβλέψεις. Και η Βίσση και η Ελλάδα. 

Mικροπράγματα
2

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ