Η όπερα «Λουτσία ντι Λαμερμούρ», που πέρυσι θριάμβευσε και φέτος επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή, είχε την υπογραφή της σκηνοθέτιδος που σόκαρε πρόσφατα το θεατρικό Λονδίνο με την ακραία βίαιη παράσταση με πρωταγωνίστρια την Κέιτ Μπλάνσετ.
Η κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το έργο του Χένρικ Ίψεν που ανεβαίνει στο ιστορικό κτίριο του Τσίλερ, με την Παρθενόπη Μπουζούρη στον πρωταγωνιστικό ρόλο
Ο μετρ των κατασκοπευτικών επέστρεφε το 2018 με μια άλλη γενιά μυστικών πρακτόρων με αρχές και τραβά διαχωριστική γραμμή από την Αγγλία της ξενοφοβίας και του Brexit.
Η «σκοτεινή» βιβλιοθήκη που επιχειρεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την Ιστορία της Τέχνης έρχεται για ένα τριήμερο εκδηλώσεων στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
Ο ταλαντούχος μουσικός και δημοφιλής frontman του γκρουπ «Μέλισσες» μιλάει στη LiFO για τον τόπο καταγωγής του, τη Βόρεια Ήπειρο, την εποχή που κλειδωνόταν στο δωμάτιο του επειδή ντρεπόταν και την αγαπημένη του μπάντα, τους Deep Purple
Συνειδητοποιημένη και βαθιά πολιτικοποιημένη, η Ελληνίδα ηθοποιός αφηγείται τη ζωή της στη LiFO και μιλά για το πέρασμα της από την Βουλή, τον Λάκη Λαζόπουλο, το θέατρο αλλά και τη ζωή που είναι γεμάτη μικρές επαναστάσεις
Η κατάσταση στη γειτονική χώρα δεν έχει καμιά σχέση με εκείνη την αριστουργηματική ταινία των Ταβιάνι πάνω στις ιστορίες του Πιραντέλο, καθώς η Ιταλία του 2018 εξωτερικεύει την επώδυνη κρίση ταυτότητας και προσανατολισμού που απασχολεί πολλές κοινωνίες της εποχής
Ομολογώ ότι ίσως εξαιτίας κάποιας τάσης μαζοχισμού ρίχνω συνήθως μια μάτια σ' αυτά που πρεσβεύει κατά καιρούς, για να πάρω μια τζούρα από τον ιδιόμορφο φυλετισμό της σκέψης του
Κόσμος πεθαίνει βγάζοντας selfie, ζευγάρια βρίσκονται μέσω application και χωρίζουν λόγω like ή «καρδούλας», άνθρωποι γίνονται διάσημοι από ένα βίντεο ή από ένα status. Στο τέλος, όμως, τι μένει από όλα αυτά;