Η προσπάθεια να γίνει ανάλαφρο ένα ακόμη χολιγουντιανό δράμα με πρωταγωνιστή τον καρκίνο χωλαίνει στη σύλληψη και την εκτέλεση. Τα ίχνη της κωμωδίας στην ταινία είναι λειψά, καθώς ο μοναδικός που ξεφεύγει απο τη μονότονη έως πένθιμη συμπεριφορά είναι ο φίλος του Άνταμ, ο Κάιλ, ο οποίος αναγκαστικά μεταφέρει την απαιτούμενη ενέργεια, καθώς και τα τικ (και τρικ) του πληθωρικού Σεθ Ρόγκεν. Ο Κάιλ αναμοχλεύει τις σχέσεις του Άνταμ, τονώνει την αυτοεκτίμησή του, τον ξεκουνάει απο την καθίζηση που ούτως ή άλλως έχει ο κολλητός του. Ο Γκόρντον-Λέβιτ είναι πάντα ένας υπολογίσιμα ψύχραιμος, απλός ηθοποιός της νέας γενιάς, αλλά εδώ παρουσιάζεται αποχυμωμένος και υποκριτικά παθητικός. Το 50/50 έλαβε διακρίσεις στην αρχή της σεζόν για το σενάριο του πρωτάρη Γουίλ Ράιζερ, που βασίζεται σε πραγματική ιστορία, αλλά τίποτε δεν ανατρέπει το προδεδικασμένο φινάλε και το γεγονός πως μια πραγματική κωμωδία επί του θέματος θα όφειλε να εμπλέξει, μέσω του σεναρίου, όλα τα μέρη και όχι μόνο τον σεξομανή και βέβηλο φίλο του ασθενούς. Και παρά τις ενδιαφέρουσες στιγμές αμήχανου ρεαλισμού, το στόρι λοξοδρομεί προς την κατεύθυνση του χλιαρού, αναληθοφανούς αισθηματικού δράματος ανάμεσα στον Άνταμ και την κοπέλα που τον υποστηρίζει ψυχολογικά (την υποδύεται η Άνα Κέντρικ του Up in the air).