Η Τζένιφερ Γκάρνερ θυμάται τις παλιές, κακές εποχές της υπερ-ηρωίδας Electra και τα βάζει με όποιον ναρκέμπορα και μπράβο βρίσκει στον δρόμο της γιατί της σκότωσαν σύζυγο και κόρη μετά από μια απονενοημένη εντολή.

 

Δυστυχώς γι' αυτήν, οι υπερδυνάμεις της εδώ δεν είναι φανταστικές και δεν κολλάνε με τίποτα στο προφίλ της φιλήσυχης γυναίκας που υποδύεται ούτε στα περιορισμένα εκφραστικά της μέσα (και την πάντα καλοχτενισμένη της κόμη).

 

Το Peppermint του Πιερ Μορέλ ακολουθεί την κουρασμένη και κουραστική λογική του αυτόκλητου τιμωρού ως ανθρώπου της διπλανής πόρτας που πλήττεται από την εγκληματική συμπεριφορά των κακοποιών ‒και την επίσης εγκληματική ανικανότητα των Αρχών‒ και αναπτύσσεται πάνω στην ξεδιάντροπη κολακεία προς τον ελάχιστα απαιτητικό θεατή που ψάχνει ιστορίες εκδίκησης με όποιο κινηματογραφικό κόστος.