Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
1.7.2019 | 11:43

έμπλεξα με ψυχάκια

Στο φαστφούντ που εργάζομαι έρχεται σχεδόν καθημερινά ένας τύπος...είχαμε ανταλλάξει 3-4 φορές βλέματα αλλά μέχρι εκεί,εγώ δεν είχα σκοπό να κάνω κάτι απο την πλευρά μου.Σε κάποια φάση κι ενώ έδειχνε πολύ ντροπαλός μου ζήτησε τηλ.Του το έδωσα για να μη γίνει κάνα θέμα με δουλειά αλλά φυσικά και δεν απάντησα ποτέ.Το θέμα είναι πως από το νούμερο βρήκε το σπίτι μου που είναι πολύ κοντά στη δουλειά και γιατί επειδή ξέρει καλά τη βάρδια μου τον βρίσκω σχεδόν κάθε μέρα στην κοντινή παιδική χαρά να με χαιρετάει ειρωνικά με το χέρι και να μου λέει καλημέρα για να μου σπάει τα νεύρα.Επίσης είχε το θράσος να μου στείλει μήνυμα και να με κράξει για τον τρόπο μ.οπα ρε φίλε αν σε πάω σε κάνα εκατό θα φταίω?
149 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 123 Επόμενα
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 12:14
Πάρε την αστυνομία,δεν είναι να παίζεις με αυτά.
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:15
Ναι 100,εκεί?Ήταν ένας τύπος που έπαιζα μαζί του με βλέμματα για να παίρνω τιπς κι επιβεβαίωση και τώρα μου λέει καλημέρα σε μια παιδική χαρά.Απαγορέψτε του να ξαναπλησιάσει στα 50 μέτρα την παιδική χαρά ή αν δεν μπορείτε φιμώστε τον να μη μου λέει καλημέρα.Ευχαριστώ
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 13:32
Εμετούλης.
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:49
Τα ασφαλιστικά μέτρα για να γίνουν πρέπει να γίνει αίτηση με δικηγόρο και να αποδείξει πως κινδυνεύει.Ούτε απειλητικό μήνυμα έχει,ούτε στο σπίτι της στήνεται,κάθεταιβσε δημόσιο χώρο και μπορέί και να καθόταν και απο πριν εκεί όπως ίσως ισχυριστεί...
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 13:29
Το περισσότερο που μπορεί να κάνει είναι να πει σε αυτόν ότι πήρε την αστυνομία (χωρίς να την έχει πάρει βεβαίως).
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 13:37
Μια χαρά μπορεί να πάρει την αστυνομία. "Ναι γεια σας είναι ένας τύπος που του έδωσα το τηλέφωνο για λόγους εργασίας και το χρησιμοποίησε για να βρει το σπίτι μου, να τη στήνει στην παιδική χαρά από δίπλα και να με παρενοχλεί καθημερινά. Ορίστε και μήνυμα που μου έστειλε. Θέλω να κάνω ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του για να μην με ξαναπλησιάσει."
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 13:45
Δεν το έδωσε για λόγους εργασίας το τηλέφωνο. Απλά το έδωσε κατά την εργασία.

Ας πάρει, αν έχει διάθεση να πληρώσει οι επιλογές είναι πολλές βεβαίως.
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:01
Μαρια Μαρία οι λόγοι εργασιας ποιοι ειναι? Για να ξερει τι να πει οταν την ρωτήσει ο αστυνομικός....
avatar Μαρία-Μαρία 2.7.2019 | 01:01
Για λόγους εργασίας το έδωσε, την έβαζε σε κίνδυνο απόλυσης με το να διώξει πελάτη (πόσες μπαρίστα προσλαμβάνονται για να τραβήξουν πελατεία και απολύονται όταν διώχνουν θρασύτατους).
Serendi-pity Serendi-pity 2.7.2019 | 15:35
Μαρια Μαρία.... απλα ασχολίαστη η απάντηση σου....
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:07
Να πω κάτι,και να γαμιόταν μαζί του αυτός δεν έχει το δικαίωμα να βρει την διεύθυνσης της και να στήνει καρτέρι.Οκ;Αν έχεις άλλη γνώμη και εσύ ψυχάκιας είσαι
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:20
Αφού διάβασα το σχόλιο της που είπε πως ήθελε να παίξει είπα πως ήταν λάθος της,αλλά αυτό δεν σημαίνει πως αξίζει να φοβάται στο ίδιο της το σπίτι ούτε δικαιώνει τις πράξεις του άλλου.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:21
Δεν είπα πως δεν έκανε κάτι παράνομο είπα πως δεν έκανε κάτι που να δικαιολογεί την συμπεριφορά του άλλου.
avatar rhgd 1.7.2019 | 14:34
Σε κανένα δεν αξίζει να φοβάται,όμως και σε κανένα δεν αξίζει να του δίνουν ψεφτικες ελπίδες.Για τους άντρες που με την ίδια λογική μαζεύουν τηλ για επιβεβαίωση και δεν επικοινωνούν έχετε την ίδια άποψη περί φλερτ?Επειδή ξεκίνησες λέγοντας πως το βλέμμα δεν είναι δούλεμα,άρα στην ουσία και κάτι μη παράνομο...Οι σχέσεις είναι από μόνες τους μπουρδέλο στην εποχή μας ας μην τις κάνουν ακόμα χειρότερες η κάθε αλίνα και ο κάθε χ πελάτης με τις ανασφάλειες και τις εμμονές τους...
avatar rhgd 1.7.2019 | 16:32
Sailor venus παραπάνω την προτρέπεις ξεκάθαρα να βάλει σάλτσες γιατί αλλιώς δεν θα ασχοληθούν και μετά μας λες πως σου τα ερμηνεύουν αρλούμπες?Κάτι τέτοιες ανοησίες σαν την κοπέλα που κατήγγειλε βιασμό για να μη δουλέψει,αποπροσανατολίζουν κι απασχολούν χρόνο και άτομα απο πραγματικές υποθέσεις και θύματα.
troufaki troufaki 1.7.2019 | 14:22
Sailor, να σου απαντήσω ότι εγώ που ΔΕΝ είχα δώσει ούτε τηλέφωνο ούτε δικαίωμα, και καθόταν ο άλλος κάτω από το σπίτι μου για ώρες, όταν πήγα στην αστυνομία μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί δεν με έχει απειλήσει. Και τους ρώτησα, δηλαδή πρέπει να με βιάσει/σκοτώσει για να κάνετε κάτι; Κι η απάντηση ήταν ίδια. Δεν γίνεται τίποτα.
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 15:03
troufaki είναι τουλάχιστον γελοία η νοοτροπία του είχα/δεν είχα "δώσει δικαίωμα". Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σου τη στήνει. Για οποιοδήποτε λόγο. Υ.Γ. Αν σου ξανατύχει που εύχομαι να μην πήγαινε σε δικηγόρο και θα δεις ότι μπορούν να γίνουν περισσότερα.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:23
ΥΓ:Αν και όντως δεν έκανε κάτι παράνομο σύμφωνα με τον νόμο εκείνος είναι ο λάθος στην υπόθεση.Απειλή την σωματική της ακεραιότητα.
Και συγνώμη αλλά αν θεωρείς πως τα βλέμματα ή το ONS είναι λόγος να για βρει που μένεις ο άλλος και να κάθεται έξω από το σπίτι σου έχεις θέμα.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:26
Αυτός της στέλνει μηνύματα το μόνο που έχει να κάνει η κοπέλα είναι να περιμένει μέχρι να την απειλήσει.Και να σου πω και να τον είχες προκαλέσει,δεν δικαιολογεί την συμπεριφορά του.Μιλάτε σαν εκείνους που λέτε πως οι μάνες φταίνε που άφησαν μόνο τους το παιδί και το βίασε ο άγνωστος ή ο συγγενής.
avatar rhgd 1.7.2019 | 14:30
Η απειλή της σωματικής ακεραιότητας απο που προκύπτει απο την καλημέρα?Απλά βαρέθηκε να τον δουλεύουν και να παίζουν αριστερά δεξιά κοριτσάκια όπως και τους περισσότερους και είπε να της κάνει σπάσιμο νεύρων.Ανόητος?Ναι.Ψυχάκιας?Ίσως,ελπίζω όχι...Τίποτα απο αυτά δεν θα είχε συμβεί όμως αν η κοπελίτσα δεν ήταν τόσο απελπισμένη για επιβεβαίωση και φλέρταρε μόνο με όσους όντως θέλει να κάνει μια γνωριμία
troufaki troufaki 1.7.2019 | 14:35
Της σπάει τα νεύρα πως; Επειδή της λέει καλημέρα; Δε μας λέει τί άλλο κάνει. Απλά αυτή δεν γουστάρει, οπότε αυτός και μόνο που αναπνέει είναι σπαστικό.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:33
Και πάλι αυτό που κάνει εκείνος δεν είναι σωστό,και που ξέρεις ότι δεν θα της επιτεθεί;Την έχει κράξει και έχει βρει που μένει,αν ήταν μόνο κράξιμο μέσο μηνυμάτων πάω πάσο εκείνη φταίει.Αλλά πιστεύεις πως ένας φυσιολογικός άνθρωπος θα έβρισκε την διεύθυνση της;
avatar rhgd 1.7.2019 | 14:37
Θέλω να πιστεύω πως αφού μένει στο καλημέρα απλά την τρολάρει.Αν δει κάποιο επικίνδυνο σημάδι μπορεί να το αξιολογήσει και να απευθυνθεί στα αρμόδια όργανα,αντί να κάνει αυτό που σας ρωτάει πως σας φαίνεται παρακάτω...
Ο κάθε άνθρωπος ανεξαρτήτως φύλου έχει δικαίωμα να μην θέλει να τον/την παρακολοουθούν, να φλερτάρει χωρίς να υπάρχουν συνέπειες για τη ζωή του, να μη γίνεται θύμα stalkers και να διακόπτει κάτι οποτεδήποτε ή να μη συνεχίζει κάτι. Εξομολογούμενη, μπορεί εκείνη τη στιγμή που ήσουν στο χώρο εργασίας σου, να αισθάνθηκες κάπως άβολα και να μην ήθελες να αρνηθείς κι έτσι του έδωσες το τηλέφωνό σου, επειδή λες πως είναι και σχεδόν καθημερινός πελάτης. Κι έτσι ίσως σκέφτηκες πως μετά αυτός μπορεί να κάνει πιθανόν παράπονα ή να δημιουργεί σκηνές μέσα στο φαστ φουντ και δεν ήθελες να γίνει η αιτία να δημιουργηθεί αναστάτωση στο χώρο εργασίας σου. Σεβαστό. Σεβαστό το να μην του απαντήσεις στα τηλέφωνα εφόσον από την αρχή είχες ξεκαθαρίσει μέσα σου πως δε θες να γίνει κάτι παραπάνω μαζί του. Ήθελες απλώς ένα ψιλοφλερτ με βλέμματα. Όλα καλά μέχρι εδώ , δικαίωμά σου, γούστο σου και καπέλο σου κι είμαι μαζί σου. Απαράδεκτο το ότι ο τύπος σου έστειλε μήνυμα και σε έκραξε όπως γράφεις στην εξομολόγησή σου. Δεν ήθελες παραπάνω παρτίδες μαζί του, όλα καλά. Εκεί που διαφωνώ κάθετα είναι στο σχόλιό σου που λες πως σκέφτεσαι να του κάνεις ψεύτικη καταγγελία. Εκεί το θέμα ξεφεύγει από ερωτικό, από φλερτ, από οτιδήποτε και γίνεται άσχημο το ότι σκέφτεσαι να βλάψεις έναν άνθρωπο και μάλιστα να υποστεί τις συνέπειες του νόμου βασιζόμενη σε ένα ψέμα. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από αθώους ανθρώπους που κατηγορούνται για κάτι που δεν διέπραξαν ή δεν είπαν ποτέ. Μη μειώνεις την αξία της ανθρώπινης ζωής. Αν θες να του κάνεις καταγγελία και να μπλέξεις το νόμο τότε να πεις την αλήθεια και μόνο την αλήθεια στην αστυνομία χωρίς σάλτσες γιατί δεν μιλάμε για απλές σάλτσες αλλά για κάτι που μπορεί να καταστρέψει τη ζωή του άλλου χωρίς να φταίει. Κατανοητό το να ενοχλείσαι από την ειρωνική του καλημέρα κι από το ότι πιθανόν να τον βρίσκεις φάντη μπαστούνι μπροστά σου στη γειτονιά σου αλλά μην ψευδομαρτυρήσεις σε περίπτωση που κάνεις καταγγελία, πες την αλήθεια στην αστυνομία αν τελικά θελήσεις να πας.
Springhunter Springhunter 1.7.2019 | 12:30
Δεν κατάλαβα γιατί έδωσες το τηλέφωνο σου σε πελάτη. Τι φοβοσουν μην γίνει με τη δουλειά ακριβώς;
Αγνόησε τον για την ώρα και άλλη φορά πιο προσεκτική.
troufaki troufaki 1.7.2019 | 12:44
Και να προσθέσω ότι αυτός από την πλευρά του έχει δίκιο όταν μιλάει για αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά. Από τη μία του δίνεις το τηλέφωνο, από την άλλη τον αγνοείς. Μάθετε επιτέλους να βάζετε τα όριά σας και μη ζητάτε τα ρέστα μετά από τους άλλους για δικές σας βλακείες.
Αυτά είχα να πω.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 13:00
Έδωσε το τηλέφωνο της γιατί πολλοί πελάτες δεν φεύγουν αν δεν τους δώσεις τον αριθμό σου ή ξανά έρχονται συνέχεια.Βρήκε που μένει,την κατασκοπεύει,δικαιολογείς την συμπεριφορά του επειδή έδωσε τον αριθμό της;Σε πληροφορώ πως και να μην τον έδινε το ίδιο θα γινόταν.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 13:00
Έδωσε το τηλέφωνο της γιατί πολλοί πελάτες δεν φεύγουν αν δεν τους δώσεις τον αριθμό σου ή ξανά έρχονται συνέχεια.Βρήκε που μένει,την κατασκοπεύει,δικαιολογείς την συμπεριφορά του επειδή έδωσε τον αριθμό της;Σε πληροφορώ πως και να μην τον έδινε το ίδιο θα γινόταν.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 13:01
Έδωσε το τηλέφωνο της γιατί πολλοί πελάτες δεν φεύγουν αν δεν τους δώσεις τον αριθμό σου ή ξανά έρχονται συνέχεια.Βρήκε που μένει,την κατασκοπεύει,δικαιολογείς την συμπεριφορά του επειδή έδωσε τον αριθμό της;Σε πληροφορώ πως και να μην τον έδινε το ίδιο θα γινόταν.
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:06
Όλα όσα απαντάς στο καίριο σχόλιο που έκανε το τρουφάκι είναι επικίνδυνα και υποθετικά.Δηλαδή η λύση σε όποιον/α γίνεται φορτικός(κάτι που η ίδια προκάλεσε),κάτι που δεν είδα να αναφέρεται εδώ πάντως(δεν είπε επέμενε,με πίεσε κλπ),είναι να του δίνουμε αυτό που θέλει αντί να βάζουμε όρια...Πολύ ωραία λογική όπως και η προσέγγιση πυθείας πως θα το έκανε έτσι κι αλλιώς...Οι επιπολαιότητες έχουν και κινδύνους και συνέπειες όπως συνέβη κι εδω...
avatar elinaki 1.7.2019 | 13:37
Τρουφακι αν εισαι κοπελα λυπαμαι για λογαριασμο σου και ποσο δεν αντιμετωπιζεις γυναικεια το θεμα.κατι τετοιες χαλανε τη γυναικεια ενοτητα
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:29
Νίκο μου,και να έπαιξε μαζί του αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει αν φοβάται.Λάθος της;ναι,αλλά και πάλι δεν δικαιώνει την συμπεριφορά του άλλου
troufaki troufaki 1.7.2019 | 14:30
Ελινάκι, γυναίκα είμαι, αλλά καλύτερα να λυπάσαι για δικό σου λογαριασμό. Ας μη ρίχνουμε το φταίξιμο μόνο στους άντρες και να μη βγάζουμε την ουρά μας απέξω. Το ότι αυτός βρήκε το σπίτι σου από το τηλέφωνό σου απλά το εικάζεις, δεν το ξέρεις με σιγουριά. Εφόσον μένεις κοντά στη δουλειά σου, κι αυτός έρχεται εκεί που δουλεύεις, μήπως είναι κι αυτός γείτονας; Και γι' αυτό τον βλέπεις εκεί κοντά; Και πέρα από την καλημέρα, τί άλλο λέει και είναι ειρωνικό;
Όπως και να 'χει, όταν δεν θες να δώσεις το πράσινο φως σε κάποιον και το έχεις προαποφασίσει, απλά δεν δίνεις και το τηλέφωνό σου.
avatar rhgd 1.7.2019 | 14:43
Τρουφάκι όσο περισσότερο σε διαβάζω,τόσο περισσότερο απολαμβάνω όσα γράφεις και παίρνω ελπίδα πως υπάρχει ακόμη μια μερίδα σημερινών γυναικών που δεν νοιάζεται μόνο για πλαστή επιβεβαίωση και δεν βλέπει την εναντίωση σε κάποια γυναικεία πράξη ως κίνηση αντιφεμινισμού...Γιατί δυστυχώς οι άλλες συμπεριφορές εξαπλώνονται σαν τα μανιτάρια...Όπως συμβαίνει και με τα δικά μας τα αντρικά μπουμπούκια βέβαια...Δυστυχώς ο ρατσισμός,ο σεξισμός και πολλές άλλες έννοιες στη μέρα μας χρησιμοποιούνται ως μόδα και κάλυψη και έχουν χάσει κάθε αξία.Συνέχισε να σκέφτεσαι και να πράττεις με βάση τη λογική και την αμεροληψία.
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:05
Δε φεύγουν αν δεν παρουν το τηλ σου? Που τα εχετε δει αυτα ακριβως? Κ σεις τι ειστε για να κανετε, τι θελει ο αλλος στο κατω κατω. "Φεμινίστριες"κατα τ'άλλα....... Γελαω κοριτσια...
avatar elinaki 1.7.2019 | 15:21
Τρουφακι εισια για λυπηση.την εποχη που οι γυναικες συνασπιζονται διεκδικουν και περνουν οσα τους αξιζουν εσυ καθεσε κι υπερασπιζεσαι αντρες...το οτι τον κοιταξα 4 5 μερες δεν σημαινει οτι θα τ καθομουν κ ειχε δικαιωμα να μ γραφει οτι ειμαι κομπλεξικη π χρειαζομαι επιβεβαιωση κ μετα δεν απανταω...θα φτεγα να του πω κομπλεξικη ειναι η μανα σου?και ναι ρε ηθελα βα νιωσω ζωντανη φκερταρα λιγο τελος.τωρα δε γουσταρω να βλεπω τη φατσα του να με καλημεριζει με ειρωνια και μετα απο λιγο να ρχεται στο μαγαζι.μου ασκει ψυχολογικο βιασμο να τον βλεπω εκει ενω δεν τον γουσταρω...τοσα μαγαζια εχει στην τελικη ασ παρει το κουβαδακι του διπλα
troufaki troufaki 1.7.2019 | 16:56
Ελινάκι κι εγώ με λυπάμαι γιατί συμπεριφορές σαν και τη δική σου βγάζουν κακό όνομα σε όλο το γυναικείο φύλο. Κι αναγκαζομαστε οι υπόλοιπες να καταβάλλουμε διπλη προσπάθεια για να ανατρέψουμε το κλίμα
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:09
ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΚΆΛΕΣΕ ΕΚΕΊΝΗ,ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΟΥ ΜΈΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΑΠΈΞΩ.Ο άνθρωπος έχει πρόβλημα,σταματήστε να κατηγορείτε τα θύματα.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:09
Αν το έκανε κοπέλα θα την βγάζατε τρελη
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 14:13
Έι, απλά δες τι λέει από κάτω...Είναι ντροπή. Μην την υπερασπίζεσαι άλλο.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:33
Νίκο μου,και να έπαιξε μαζί του αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει αν φοβάται.Λάθος της;ναι,αλλά και πάλι δεν δικαιώνει την συμπεριφορά του άλλου Πηγή: www.lifo.gr
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 14:47
Κοκκινοσκουφίτσα, δεν εξετάζουμε τώρα αυτό, το αν έπαιξε κτλ....
Λέει ότι σκέφτεται να κάνει ψεύτικη καταγγελία για απόπειρες βιασμών και μαχαίρια. Αυτή και μόνο η αναφορά την καθιστά μη σοβαρό άτομο. Άρα δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε περισσότερο. Πιθανότατα και τα υπόλοιπα που λέει (ή κάποια απ' αυτά) να είναι σάλτσες, όπως αυτές που θα έλεγε στην αστυνομία. Αν έχει τα χρήματα να πάει να κάνει μηνύσεις για τα πραγματικά περιστατικά χωρίς σάλτσες, ας πάει. Διαφορετικά θα κάνει υπομονή μέχρι να την ξεχάσει.
avatar elinaki 1.7.2019 | 15:22
Σοβαρος ειναι καποιος κακομοιρης που εχει παρατσουκλι κακος λυκος ε?ελεος ειστε κακομοιτρηδες
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:55
Αωωω με είπες Κοκκινοσκουφίτσα :)
Λοιπόν όπως είπε το τρουφάκι,δυστυχώς αν δεν πει σάλτσες το πιο πιθανό να μην την πάρουν στα σοβαρά,έχουν πεθάνει κοπέλες από αυτό το γεγονός.Και πάλι δεν λέω να πει ψέματα αλλά να πάει με ότι στοιχεία έχει και να τους πει να είναι σε επιφυλακή για κανένα τηλεφώνημα της.Αν παρατηρήσει πως κάθεται και την νύχτα ή συνεχιστεί αυτό να πάει η αστυνομία έξω από το σπιτι της ώστε να τον τρομάξει λίγο.Αν είναι τρολλ θα μαζευτεί,τώρα αν είναι ψυχάκιας δεν είναι σίγουρο το τι θα γίνει.
troufaki troufaki 1.7.2019 | 15:02
Sailor, να βρει τον μπελά του κάποιος αναίτια για κάποιες σάλτσες; Σοβαρέψου!
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 15:22
Το ότι έχουν γίνει διάφορα δεν σημαίνει πως πρέπει να γίνονται προληπτικές καταγγελίες με σάλτσες...Υπάρχει και η μήνυση για ψευδή καταμήνυση και συκοφαντική δυσφήμηση που μπορεί να φάει το elinaki. Με βάση τα σχόλια που διάβασα κρίνω ότι τα λεγόμενα της εξ είναι ήδη σε μεγάλο βαθμό σάλτσες και ότι ερμηνεύει τυχαία περιστατικά με τον δικό της τρόπο. Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε περαιτέρω.
troufaki troufaki 1.7.2019 | 15:31
Νίκο κι εγώ στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξα. Μάλιστα τα βάζει και μαζί μου που ως γυναίκα δεν συνασπίστηκα μαζί της. Εδώ έχει μπερδέψει το φλερτ με την κοροϊδία, τι να λέμε τώρα...
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:05
ΜΆΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΆΖΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΠΕΙ ΨΈΜΑΤΑ ΈΛΕΟΣ!
troufaki troufaki 1.7.2019 | 15:16
Εντάξει! Μη φωνάζεις! Δεν το διάβασα προσεκτικά, το ομολογώ! :Ρ
Αλλά να μην μπαίνουν ιδέες στο Ελινάκι :)
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:21
Συγνώμη για τις φωνές αλλά σε αυτήν την εξομολόγηση σχεδόν κανείς δεν δίνει βάση σε ότι γράφω και λέει τις μπούρδες του.Έχω γράψει καμιά 20αρια φορές το ίδιο πράγμα
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 15:35
Δεν χρειάζεται να ερχόμαστε περαιτέρω σε αντιπαράθεση...Είναι ξεκάθαρο από τα σχόλια πως το elinaki δεν είναι σοβαρό άτομο για να ασχοληθούμε περαιτέρω. Ας κάνει ό,τι νομίζει, ας ρωτήσει τις φίλες της να της πούνε. Εδώ απλά έγραψε για να προκαλέσει τις γνωστές αναμενόμενες αντιδράσεις.
avatar rhgd 1.7.2019 | 12:50
Το γεγονός δηλαδή οτι τον δούλευες κανονικότατα και 3-4 φορές μάλιστα για να επιβεβαιώνεσαι ενώ δεν σου άρεσε το προσπερνάμε σαν κάτι πολύ νορμάλ και συνηθισμένο...Γιατί οι άντρες είναι παιχνιδάκια και μοχλοί επιβεβαίωσης της καθεμίας που διαθέτει απελπισμένα σημεία αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης...Και μετά του έδωσες και το τηλ. επειδή ήξερες πως εσύ το προκάλεσες όλο αυτό,απλά έτυχε να μην είναι σαν τους άπειρους προηγούμενους που θα το είχες κάνει και απλά δεν σου ξανάστειλαν...Αλήθεια σε πόσους ακόμη έχεις κάνει κάτι αντίστοιχο για tips και επιβεβαίωση?Και μετά όλοι αυτοί θα είναι οι άτολμοι που δεν φλερτάρουν...Επειδή απλά οι άντρες είναι εκατομμύρια όπως λέτε και δεν κάνετε κάτι παράνομο...Ούτε ο τύπος κάνει κάτι παράνομο όμως,είναι σε ένα δημόσιο χώρο(πλατεία)και λέει καλήμερα σε μία γνωστή από το καφέ που είναι θαμώνας.Άρα στην αστυνομία που έχουν να διαχειριστούν σοβαρά θέματα δεν πρόκειται να ασχοληθούν.Καλά ξεμπερδέματα κι ελπίζω απο εδώ και πέρα να μάθεις να φλερτάρεις μόνο με όσους σου αρέσουν όντως
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 13:02
Το βλέμμα είναι δούλεμα;Τι μαθαίνω η άσχετη.
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:08
Όχι καθόλου...Πήγαινε 4 μέρες κοιτάζονταν γιατί υποτίθεται οτι της άρεσε,αλλά αυτή ήθελε μόνο επιβεβαίωση και τιπς και μόλις την προσέγγισε αυτή άλλαξε στάση,αλλά δεν τον δούλευε...Προφανώς κάπως έτσι θα λειτουργείς κι εσύ...
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 13:39
Επειδή τον κοίταξε δεν δικαιούται να πει όχι; ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ;!!!!!!!
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:45
Το γεγονός πως σας φαίνετε τόσο νορμάλ το να συμβαίνει αυτό το δούλεμα και χρησιμοποιείτε και τη λέξη δικαίωμα,δείχνει πόσο τριτοδεύτερη νοοτροπία έχετε και πόσο απελπισμένες είστε για βλέμματα κι επιβεβαίωση...Κάτι τέτοιες διαμαρτύρεστε που σας βλέπουν μόνο για σάλτο και κάλαθο,ενώ είστε μόνο για αυτό.Αν εσένα το να καρφώνεις και να κοροιδεύεις κόσμο είναι δικαίωμα και για εμένα το να μην ανέχομαι το κάθε κοριτσάκι να με κοροιδεύει και να με βλέπει σαν μοχλό επιβεβαίωσης είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
avatar elinaki 1.7.2019 | 14:08
Καθε γυναικα εχει δικαιωμα να ζηταει βλεματα κ της αρεσει να αρεσει.οσοι δεν αντεχετε το φλερτ καθηστε μια ζωη μονοιβσας στη γωνια.ετσι κι αλλιως εσεις χανετε εμεις εχουνε απειρες επιλογες ΟΠΟΤΕ και ΟΠΟΥ θελουμε.καθηστε να γινεται μισογυνηδες και χωρις αντοχες λοιπον μεσα στην κλαψα
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 14:14
Α, το elinaki είναι αυτή με τις εξομολογήσεις για τις άπειρες επιλογές...Χαχαχα...ΟΚ
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 15:06
rhgd ναι ναι και όταν θα σε καλέσουν για τα ασφαλιστικά αυτά να τους πεις γελοίε.
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:40
Κοριτσια ειστε οι ίδιες που αν ο αλλος σας κοιτάξει μια δυο φορες κ μετα αδιαφορήσει θα μπείτε εδω μεσα κ θ αρχίσετε τα "μα τι θελει απο μενα επιτελους? Γτ με κοιτάει κ μετα δεν κανει τπτ? Δεν υπάρχουν αντρες πια" κ αλλα τέτοια γραφικά κ ανόητα. Αλλα βεβαια τωρα παιζετε για την αλλη ομαδα γι αυτο τα λετε αυτα..... Ειστε για γέλια....
Katerinaa Katerinaa 6.7.2019 | 16:01
Ένα απλό φλερτ σημαίνει ότι είναι δούλεμα; Συνεχώς οι άντρες παραπονιούνται ότι οι γυναίκες είναι ψυχρές και απόμακρες και δεν τους χαρίζουν ούτε ένα χαμόγελο. Και να τα αποτελέσματα όταν κάνεις παιχνίδι. Πρέπει να το φτάσεις μέχρι τέλους μαζί τους αλλιώς θα σου κάνουν τη ζωή δύσκολη. Από εδώ και στο εξής λοιπόν θα ήμαστε μόνο ψυχρές και απόμακρες και θα έχουμε την ησυχία μας. Ούτε καλημέρα λοιπόν. Γιατί κάποιοι δεν μπορούν να σεβαστούν τα όρια σου και ότι μέχρι εκεί θες και όχι παραπέρα.
avatar elinaki 1.7.2019 | 13:41
Ηθελα απλα να περναω ευχαριστα τη βαρδια μου σταυρωστε με...τον εβλεπα κ λιγο πολυ νντροπαλο κεω ακινδυνος δε θα μπλεξω...αν πω καμια σαλτσουλα πχ πως με εχει απειλησει πχ για βιασμο η για να με μαχαιρωσει δεν θα με παρουν στα σοβαρα?καμια ιδεα για το πως μπορω κ εγω να βρω τα δικα τ στοιχεια για καταγγελια?
avatar rhgd 1.7.2019 | 13:47
Ανήκεις στην κατηγορία "οτι και να πω θα είναι λίγο" οπότε καλά ξεμπερδέματα...
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 13:55
Α, εσύ είσαι η εξ;;
Εντάξει τώρα το γάμησες τελείως, άστο...
Τώρα το ξεφτίλισες το θέμα elinaki.
Εύχομαι να είσαι τρολ, γιατί με τέτοια θέματα δεν κάνουμε πλάκες.
avatar elinaki 1.7.2019 | 14:04
Συγνωμη ρε παιδια το γαμησα γιατι?του ταξα κατι?ακομα κ λαθος να μαι κ αυτοι δεν σου λενε εισαι εκεινο εισαι τ αλλο κ μετα απο κανα μηνα σχεσης τα ξεχνανε κ γινονται αδιαφοροι κ αλλαζουν χαρακτηρα?αυτο δεν ειναι δουλεμα για να σε ριξουν το πρωτο καιρο?και πειτε μου που ξερω οτι οντως δεν ειναι βιαστης κλεφτης ανωμαλος η οτιδηποτε κ θα μου το φυλαει?
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 14:19
Το γάμησες γιατί είσαι έτοιμη να κάνεις ψεύτικη καταγγελία για απόπειρα βιασμού...Θα έπρεπε να ντρέπεσαι και μόνο που το σκέφτηκες. Αυτή ακριβώς η τάση (των ψεύτικων κατηγοριών για βιασμό) που βρίσκεται σε αύξηση τα τελευταία χρόνια είναι που οδηγεί στο να μειώνεται η αξιοπιστία των πραγματικών θυμάτων βιασμού. Επίσης έχεις πολύ χαμηλό επίπεδο αντίληψης με βάση αυτά που λες. Εκτός αν είσαι τρολ και κάνεις προβοκάτσια ενάντια στα θύματα βιασμού.
avatar elinaki 3.7.2019 | 13:41
Η πλακα που ειναι κοπελα μ π πενθεις τη συλια?εσυ μη φλερτατεις δικαιωμα σ εμεις π μπορουμε κ εξωτερικα κ με κοτσια θ κανουμε οτι θελουμε
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:14
Πες απλά πως βρήκε το σπίτι σου από το τηλέφωνο και περιμένει απέξω,μόνο αυτό αρκεί ώστε να έρθει αστυνομικός και να παρακολουθήσει την όλη σκηνή.Κοίτα καταλαβαίνω λίγο το σκεπτικό σου,δεν είναι λίγες οι κοπέλες που έκαναν καταγγελία κανείς δεν τις πίστεψε και βρέθηκαν νεκρές.Αλλά με το να πεις ψέματα και με το να αποδείξει ο άλλος πως είναι αθώος(γιατί δεν έχεις στοιχεία για να αποδείξεις τα λεγόμενα σου),τότε κάνεις μεγαλύτερο το πρόβλημα καθώς για κάτι κοπέλες σαν εσένα δεν παίρνουν στα σοβαρά όλες τις καταγγελίες.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:18
Έκανες λάθος,αλλά κανείς δεν αξίζει να μην νιώθει ασφαλής μέσα στο σπίτι του.Εφόσον δεν του έδωσες διεύθυνση ή δεν τον έφερες σπίτι σου δεν ευθύνεσαι καθόλου,απλά έτυχες στην περίπτωση την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτική.
avatar elinaki 1.7.2019 | 14:23
Λαθος θα ειχα κανει αν ειχα πει στα ισα ναι σε γουσταρω.τωρα μονο τ υπονοησα...ποσοι απο αυτους δηλαδη τ υπονοουν κ το περνουν πισω.αυτο ί ειναι λαθος?αν του πω πως οκ δεν απαντησα γιατι μ αρεσεις μεν αλλα εχω σχεση κ δε θελω να απατησω αλλα ισως μετα το ξαναδουμε θα καλμαρει η θα γινει πιο εμμονικος?
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:39
Είμαι της άποψης πως πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι με τι θέλουμε από τον άλλον,και αυτός άνθρωπος δεν έχεις δικαίωμα να παίζεις μαζί του.Αν θες να φλερτάρεις κάνε το με άτομα που δεν έχουν πρόβλημα να συμμετέχουν χωρίς συνέπειες.Όχι με αγνώστους γιατί σε βάζει σε τέτοιες καταστάσεις και πληγώνεις κάποιων τα αισθήματα.
avatar Μαρία-Μαρία 1.7.2019 | 15:12
Κοπελιά και να είχες πει ναι σε γουστάρω δε θα είχες κάνει λάθος, είναι δικαίωμά σου να αλλάξεις γνώμη. Μη φοβάσαι να λες όχι, το "όχι δεν θέλω" πρέπει να τους αρκεί, πρέπει, δε χρειάζεται να το δικαιολογείς. Παντρεμένη να ήσουν και θα μπορούσες να αλλάξεις γνώμη, δε ζούμε στο μεσαίωνα. Τα στοιχεία που έχεις αρκούν, δε χρειάζονται σάλτσες. Πάρε τηλέφωνο σε ένα δικηγόρο που θα ξέρει πώς να το θέσει στην αστυνομία και τελειώνει το ζήτημα.
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 15:24
Η Μαρία Καλογεροπούλου είσαι;
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:19
Κοπελια πας καλα? Θα πεις οτι σε απείλησε με μαχαίρι κ βιασμό? Το χεις χασει τελειως? Κατα τ αλλα αυτος ειναι ο ψυχάκιας ετσι?!
avatar moli8 1.7.2019 | 18:00
Τι ακριβώς εννοείς να πεις καμιά σαλτσουλα ότι σε έχει απειλήσει για βιασμό ; Ποιο ηλίθιο τρολ γράφει τέτοιες παπαριές ; Στο δια ταύτα, καταγγελία με την κατηγορία " μου λέει καλημέρα ειρωνικά " λίγο δύσκολο να στοιχειοθετηθεί. Και όταν χαρακτηριζεις αυτό ως "ψυχικό βιασμό" τότε υποβιβάζει την έννοια του βιασμού. Απο την άλλη, μην κράζετε την κοπέλα ότι ηθελε επιβεβαίωση γιατί και η συμπεριφορά ενός τύπου που κάνει όλα αυτά , αυτό δείχνει, επιβεβαίωση για το εγώ του ψάχνει. Γιατί αν δεν ήταν ανασφαλής δεν θα επεδίωκε να αισθανθεί δυνατός μέσα από αυτό το "παιχνίδι δύναμης" (με απέρριψες αλλά θα σου σπάσω τον τσαμπούνα).
Ελινακι ήμουν έτοιμη να σε υποστηρίξω ως έναν βαθμό, αλλά ένα θα σου πω τελικά. Ωρίμασε πριν μπλέξεις τον εαυτό σου και κανέναν άλλον σε περιπέτειες..
Katerinaa Katerinaa 6.7.2019 | 16:05
Μπορείς να το καταγγείλεις αν σε ενοχλεί, αλλά με τα αληθινά δεδομένα, όχι να τον κατηγορήσεις για πράγματα που δεν έκανε, αυτό θα ήταν μέγα σφάλμα.
avatar
Ανώνυμος/η 1.7.2019 | 14:35
Κοριτσι μου δε φταις :ΚΑΘΌΛΟΥ.
Και όπως κραζω τις φεμινίστριες θα κραξω και τους μισογυνηδες!
Εχει δικαιωμα η οποιαδήποτε γυναικα να χαριεντίζεται ,να δινει τηλέφωνο, να κανει ματακια,να φτανει και μεχρι το κρεβατι και τελικά να πει :ΔΕ ΘΕΛΩ!Και κανενας μαλακας μα κανενας,δεν εχει δικαιωμα να τη πιεζει ή να τη ζορίσει!Αρα ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ.
Και το στηθος σου να του δειχνες αμα πεις :ΤΩΡΑ ΣΤΟΠ-ειναι ΣΤΟΠ!
Αρα ,κοιτα τι θα εκανα,γιατι αυτοι οι καραγκιόζηδες μου προκαλουν ιδία αηδια με,τις φεμινίστριες,αφου του ελεγα αρχικα ότι θα ανακατεύα αστυνομία αν συνεχιζε,την επόμενη φορα αν τον έβλεπα μπροστα μου θα του ελεγα οτι ειναι ΚΑΡΙΟΛΗΣ οπως το γράφω και οτι αν δε μαφησει ησυχη θα του κόψω τα,αρχιδια με οτι εχω προχειρο στην τσαντα μου!Αν παλι δε παρει το μήνυμα ,καν τον ξεφτιλα!Αρχιζε να ουρλιαζεις κοσμητικα ,τυπου ληγουρης,μικροτσουτσουνος να τον ξεφτιλίσεις και αν χρειαστει κλωτσια αναμεσα στα ποδια και φτυσιμο στη μαπα!
Αντε γτ παραγιναν οι τζαμπα μαγκες!Δε,σε γουσταρει ρε!Ναι ρε !Σε,επαιζε!Τραβα τωρα να βρεις καμια κοπελα που να σε γουσταρει!Φαλοκρατικα καθίκια!

Υ.Σ: Δεν ειμαι φεμινίστρια.Διοτι ειμαι πολυ πιο εξυπνη απο αυτες!
Καλη τυχη κοριτσι μου και ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ!
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:40
Αυτή σου η άποψη είναι φεμινιστική :)
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 1.7.2019 | 14:51
Είπαμε, το Ελπιδάκι νομίζει ότι φεμινισμός είναι το ''Προχωράμε'' κι αυτά...Οπότε μπορεί να εκφράζει φεμινιστικές απόψεις και ταυτόχρονα να είναι ενάντια σε αυτό που η ίδια θεωρεί πως είναι φεμινισμός
troufaki troufaki 1.7.2019 | 14:57
ΦΥΣΙΚΑ και κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται ανασφάλεια και φόβο για τη σωματική του ακεραιότητα. Όμως, αν ξαναδιαβάσετε προσεκτικά και χωρίς κανένα φίλτρο την εξομολόγηση θα διαπιστώσετε ότι ο άνθρωπος δεν έκανε κάτι. Και θα σας το αναλύσω.
- υπήρχαν βλέμματα
- αυτός κάνει κίνηση, εκείνη ανταποκρίνεται
- δίνει τηλέφωνο αλλά *φυσικά* δεν απάντησε (φάουλ για μένα, τί σημαίνει "φυσικά δεν απάντησα";;)
- τον βλέπει σε κοντινό πάρκο (μπορεί να μένει κι αυτός εκεί κοντά) και της λέει καλημέρα χαιρετώντας την με το χέρι. Η ειρωνεία πού ακριβώς βρίσκεται; Επίσης ήταν σε πάρκο, όχι κάτω από το σπίτι της.
- αυτός της στέλνει ένα ξεχεστικό μήνυμα. Λογική αντίδραση. Ίσως όχι σωστή, αλλά λογική. Εσείς τί θα κάνατε στη θέση του αν γουστάρατε κάποιον και σας είχε μια ζέστη μία κρύο; Εγώ πάντως θα ζητούσα εξηγήσεις...

avatar
Ανώνυμος/η 1.7.2019 | 14:55
Δεν ειμαι !Δεν είμαι !Δεν είμαι Χαχαχαχα.Χαχαχαχα
Καπατσα παραδοσιακη κοπέλα είμαι!Μη μιυ χαλατε το φιλικο προς τους αντρες προφιλ ? ❤
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 14:59
Βασικά η άποψη της είναι άκρος φεμινιστική,βασικά είναι τόσο ακραία που φεύγει από την αξία του φεμινισμού,δικαιώνει το γεγονός πως έπαιξε μαζί του αλλά αν το έκανε άντρας θα είχε διαφορετική άποψη.
Καλά πολλές/πολλοί εδώ μέσα έχουν παρεξηγήσει τον φεμινισμό και το παίζουν έξυπνες/οι.
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:02
Ούτε λίγα λεπτά για να γράψουμε ένα συμπληρωματικό σχόλιο δεν μπορούμε να πάρουμε.Και να σου πω εσύ θεωρείς εντάξει να φοβάται η κοπέλα μέσα στο σπίτι της επειδή έπαιξε με έναν τυχαίο.Αν το έκανε γυναίκα όμως...
avatar rhgd 1.7.2019 | 15:08
Ο,τι να ναι δεν έχω να πω τίποτα άλλο...Σεξισμός,φεμινισμός ένας αχταρμάς και δεν βγαίνει νόημα...Ένα θα πω για το αν ήταν άντρας.Κατηγορήθηκα σε προηγούμενη εξ. οτι πήρα επιβεβαίωση επειδή βγήκα ραντεβού και η κοπέλα δεν μου έβγαλε κάτι για να προχωρήσω σε δεύερο και ήμουν αγενής κλπ...Εδώ η κοπέλα παραδέχεται από μόνη της πως έπαιζε για επιβεβαίωση και από κάτω γράφετε από πότε τα βλέμματα είναι κοροϊδία...Ο σεξισμός ενάντια σε ποιό φύλο είναι λοιπόν στην προκειμένη περίπτωση?
avatar rhgd 1.7.2019 | 15:13
Για εμένα δεν υπάρχει άντρας,γυναίκα.ΟΛΟΙ είμαστε άνθρωποι.Ούτε διακρίσεις,ούτε ειδικές μεταχειρίσεις.Δεν υπάρχουν άντρες και γυναίκες παρά μόνο σωστές και λάθος συμπεριφορές.Αν συντασσόμαστε στα λάθη με βάση τα φύλα ή τις συντεχνίες και τα συμφέροντα απλά κάνουμε ψευτοιδεολογία και συμβάλλουνε στο να συνεχίζονται ανόητες συμπεριφορές...
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:03
Και μου αρέσει που μιλάς για εμένα και όχι για τον Λύκο,λες και εκείνος δεν έχει την ίδια άποψη,πόσο σεξιστική αντίληψη έχεις...
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:04
*έχει την ίδια άποψη με έμενα με το πρώτο σχόλιο πριν το συμπληρώσω αλλά το νόημα είναι ίδιο*
Sailor Venus Sailor Venus 1.7.2019 | 15:14
Λοιπόν να σου πω,το να κρίνεις εμένα για μία λανθασμένη διατύπωση ενώ να αφήνεις ένας αρσενικό στην απέξω είναι σεξισμός.
Και τώρα εξηγούνται πολλά,έχεις κόμπλεξ και εσύ με την απόρριψη,πες το έτσι είσαι και άντρας τυχαίο;
Τέλος πάντων η συμπεριφορά του άλλου δεν δικαιολογείται από την απόρριψη,τέλος,μπορεί να την βρίσει κτλ αλλά όχι να βρει που μένει και να στήνει καρτέρι οκ;
Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου.
Τρουφάκι έτσι όπως το βλέπεις ναι έχεις δίκιο αλλά πόσο πιθανό να μην τον έχει ξανά δει στην γειτονιά η κοπέλα;
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:45
Δεν εχω λογια μα το Θεο γι αυτο το παραληρημα που διαβασα....
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:47
Προς ελπιδακι κ σχολιο των 14:35
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 15:00
Κοπελια δε δουλευεις κονσομασιον για να σου την πει το αφεντικο που δεν διασκέδασες τον πελατη. Ισα ισα το αφεντικό θα σου την πει οταν δωσεις το τηλ σε πελάτη οχι οταν δεν το δωσεις (σε οποιδήποτε αλλη δουλεια δλδ πλην αυτης της κονσοματρις). Αρα ηθελες κ το δωσες, πραγμα που δειχνει ενδιαφερον απο πλευράς σου καθαρα κ ας μην ειπες "μ αρέσεις"( μην ξεχάσουμε κ όσα ξερουμε δλδ!). Μετα μετανοιωσες κ τωρα φανταζεσαι οτι σε καταδιώκει. Το πιθανότερο ειναι οτι δεν έψαξε καν που μένεις. Απλα επειδη μένεις εκει κοντα ετυχε κ το ειδε. Κ στην αστυνομια δεν παμε για το παραμικρό. Επειδη ειμαστε γυναίκες δε σημαινει οτι κατηγορούμε αβέρτα τους αντρες για παρενόχληση κ δεν ξερω κ γω τι αλλο εχεις στο μυαλουδάκι σου.
massimo massimo 1.7.2019 | 15:51
Hθελες να παιξεις//// τωρα παιξε με τους κανονες του.... αχαχαχαχ εδωσα το τηλεφωνο μου αλλα δεν ηθελα..... αχαχαχαχαχαχαχα
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 16:16
Κατι λιγο πιο γενικο κ επειδη καποιες κατηγόρησαν καποιες αλλες σ αυτη την εξομολόγηση για ελλειψη φεμινισμού. Κοριτσια φεμινίστρια δεν ειναι οποια το δηλώνει κ οποια ειναι του στυλ "κατω οι αντρες" και "αλληλεγγύη κοριτσια" (λέει δε λέει παπαριες η άλλη το θεμα ειναι να την υποστηρίξουμε.... ναι οκ...). Η αληθινή φεμινίστρια κατ αρχήν δεν το δηλώνει, το δειχνει με το πως ζει τη ζωη της. Οταν μια γυναικα κατηγορεί εναν αντρα για οτιδηποτε, το θεμα δεν ειναι να την υποστηρίξουμε αμεσως κ αβασάνιστα αλλα να φιλτραρουμε κ να περάσουμε απο κριτικη σκεψη αυτο που μας λεει. Κ αν εχει δικιο ναι υποστηρίζουμε φουλ. Οχι ομως κατηγόρησε η αλλη τον αντρα, ειναι γυναικα αρα εχει δικιο κ οποια διαφωνήσει δεν ειναι φεμινίστρια κ δεν στηρίζει οπως οφείλει τη γυναικα. Επισης, κ ελπιζω να μη σοκάρω μερικες.... κατα τη γνωμη μου το κινημα femen ειναι για γέλια. Αντε εχετε ξεφτιλίσει πια τον φεμινισμό μερικες.
avatar rhgd 1.7.2019 | 16:54
Πάλι καλά που υπάρχουν απόψεις σαν τις δικές σου και του τρουφακίου να κρατάνε κάποιες ισορροπίες...
Serendi-pity Serendi-pity 1.7.2019 | 20:07
Περιμενα εναν αντιλογο να σου πω την αληθεια στο σχολιο μου (απο τις "φεμινίστριες"...) αλλα δε βλεπω φως... δεν αναρωτιεμαι γιατι ομως...
Σημείωση : Οι femen είναι ακτιβιστικη ομάδα.. Για να χαρακτηριστεί κάτι ως κίνημα πρέπει να πληροί ορισμένες βασικές προϋποθέσεις.Δεν υφίσταται κανένα επίσημο φεμινιστικό κίνημα στον αιώνα που διανύουμε, παρά μόνο φεμινιστικες οργανώσεις, ομάδες, συλλογικοτητες, τάσεις με ακτιβιστικο χαρακτήρα...
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 2.7.2019 | 11:04
Μπράβο, αυτή είναι μια σωστή τοποθέτηση. Δεν υπάρχει φεμινιστικό κίνημα τον 21ο αιώνα. Και ίσως δεν χρειάζεται να υπάρχει, τουλάχιστον στο λεγόμενο δυτικό κόσμο, καθώς οι βασικοί πολιτικοί του στόχοι του έχουν επιτευχθεί κατά τον 20ό αιώνα.
Νίκος Λύκος Νίκος Λύκος 2.7.2019 | 11:07
Όσον αφορά τους επιμέρους κοινωνικούς στόχους για ισότητα μεταξύ των φύλων που αφορούν κυρίως σε ζητήματα ισότητας εντός της οικογένειας και εντός των σχέσεων δεν μπορούν να λυθούν κινηματικά αλλά σε διαπροσωπικό επίπεδο και με το πέρασμα των γενεών.
Σημείωση : Οι femen είναι ακτιβιστικη ομάδα.. Για να χαρακτηριστεί κάτι ως κίνημα πρέπει να πληροί ορισμένες βασικές προϋποθέσεις.Δεν υφίσταται κανένα επίσημο φεμινιστικό κίνημα στον αιώνα που διανύουμε, παρά μόνο φεμινιστικες οργανώσεις, ομάδες, συλλογικοτητες, τάσεις με ακτιβιστικο χαρακτήρα...
Serendi-pity Serendi-pity 2.7.2019 | 02:15
Εστω κυρα δασκάλα. Ακτιβιστικη ομαδα κ οχι κινημα. Semantics.
Sailor Venus Sailor Venus 2.7.2019 | 13:01
Να πω κάτι,έγραψα πως το Ελπιδάκι είχε φεμινιστική άποψη επειδή έγραψε πως η κοπέλα έχει κάθε δικαίωμα να αποφασίζει τι κάνει με το σώμα της.Συμφώνησε μαζί μου ο λύκος και έφαγα κράξιμο μόνο εγώ για αυτό το σχόλιο μου.
Έγραψα πάνω από 20 φορές τι ίδιο πράγμα,ο άλλος δεν έπρεπε να βρει που μένει η κοπέλα.Η κοπέλα φέρθηκε λάθος αλλά δεν το αξίζει αυτό.
Με χλεύασαν για αυτό και είχα έναν να υπερασπίζεται τον ''ψυχάκια''.
Να μάθετε μερικοί να διαβάζεται και σχόλια,γιατί έτυχε να μην διαβάζουν και τι λέω και να λένε τα δικά τους εδώ μέσα.
Sailor Venus Sailor Venus 2.7.2019 | 13:06
Αν πιστεύεται τώρα πως η ερωτική απογοήτευση είναι λόγος να βρεις που μένει ο άλλος και να περιμένεις από κάτω,εντάξει τι να πω ο καθένας με την γνώμη του.
Μπορείτε να με κρίνετε και για τις δικές μου αλλά πρώτα διαβάστε τι λέω μην τα βγάζετε από το μυαλό σας και να το γυρίσετε στις προσβολές.
troufaki troufaki 2.7.2019 | 14:16
Επειδή το σχόλιο αναφέρεται σ' εμένα, θα σου πω ότι κι εσύ πρέπει να μάθεις να διαβάζεις τι λέει η εξομολόγηση. Κατ' αρχάς δεν είπε ότι ξέρει το σπίτι της. Απλά ότι τον βλέπει σε ένα πάρκο κοντά στο σπίτι της. Όπως πολύ σωστά είπε και η σνούπι, το πάρκο είναι δημόσιος χώρος και επιπλέον, πουθενά η εξομολογούμενη δεν είπε ότι της έκανε κάτι. Απλά μόνο ότι την χαιρετάει και της λέει καλημέρα. Όσο για το μήνυμα που της έστειλε, ας μας πει τί έγραφε, γιατί έτσι όπως τα περιγράφει εγώ δεν πιστεύω τίποτα.
- "μου λέει καλημέρα για να μου σπάει τα νεύρα"
- "ήθελα μόνο να περάσει ευχάριστα η βάρδια μου"
- "αν πω ότι έβγαλε μαχαίρι και ήθελε να με βιάσει θα με πιστέψουν;"
- "τον είδα ντροπαλό και είπα δεν κινδυνεύω"
- ...
εσύ τα βλέπεις φυσιολογικά αυτά;
troufaki troufaki 2.7.2019 | 14:18
Επίσης, μπες να δεις το προφίλ της και τα προηγούμενα σχόλιά της...
Sailor Venus Sailor Venus 2.7.2019 | 15:56
Εγώ μιλούσα για την περίπτωση μήπως βρήκε που είναι το σπίτι της,ξέρεις καλά πως εδώ ένας τον υπερασπιζόταν και αν το έκανε αυτό.
Δεν θα κάτσω να δω και άλλα σχόλια της δεν έχω όρεξη.
Είπα ήδη την γνώμη μου για τα σχόλια της.Αν βλέπεις να την υπερασπίζομαι οκ,έχουμε διαφορετική άποψη για το τι θα πει υπεράσπιση.
Serendi-pity Serendi-pity 2.7.2019 | 16:13
Sailor το τρουφακι εχει δικιο. Την υπερασπιστηκες κ μαλιστα με σθένος . Τα σχολια σου των 13:00, 14:09 και 14:55 ειναι υπεραρκετα. Let it go λοιπον κ την επομενη φορα φιλτραρε σε παρακαλω ποιον υπερασπίζεσαι και τι υπερασπίζεσαι. No hate.
avatar
Ανώνυμος/η 1.7.2019 | 16:37
Τέλος πάντων κοριτσι μου μην νιωθεις ασχημα.Έκανες δεν έκανες τα γλυκά ματια,ξαπλωμενη σε κρεβατι να ησουν,αν αλλάξεις γνωμη ειναι τελεσιδικο!Δεν υπαρχει μα μου!Έχεις το δικαιωμα.Οπως κ οι αντρες εχουν δικαιώματα φυσικα.Εχει δικαιωμα ενας αντρας να βγει με μια κ μετα να μη τη θέλει.Αλλη φορά εχε στο μυαλο σου οτι υπάρχουν άνθρωποι που αποκτουν νοσηρες συμπεριφορες κ προφυλάξου καρδουλα μου.Πολλα φιλια να προσεχεις
Προηγούμενα 123 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή