Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
26.2.2015 | 14:54

Γευματα πριν και μετα το γυμναστηριο

Ειμαι κοριτσι 16 χρονων κ ξεκινησα γυμναστηριο για να χασω καποια παραπανισια κιλα και να σφιξω. Θελω να μου δωσετε tips για το τι μπορω να τρωω πριν και μετα το γυμναστηριο για να χασω κιλα και να εχω ωραιο αποτελεσμα! Ευχαριστω, Γιωτα
10 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2015 | 15:31
Γλυκα, πιτσες, junk food γενικότερα απεφυγε τα. Τρώγε 4-5 γευματα την ημερα. Ισοθερμιδικά. Απεφευγε το βραδυ τους υδατανθρακες. Αντικατεστησε το ασπρο ψωμι με ολικης. Τελος, τρωγε πολλα φρουτα και λαχανικα.
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2015 | 15:41
να ήμουν τώρα 16 κ ας ήμουν και 90 κιλά, τα κιλά χάνονται, ο χρόνος όμως δεν γυρίζει :(:(
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2015 | 15:46
Πριν : μικρες ποσοτητες υδατανθρακα(γευμα 150γρ) για να εχεις ενεργεια μεσα στη προπονηση σου
Μετα : το αναβολικο παραθυρο του οργανισμου διαρκει 45 λεπτα μετα τη προπονηση. Εκει χρειαζεσαι πρωτεινη 20-40γρ αναλογα με την ενταση της προπονησης. Με 20γρ εισαι μια χαρα μιας και εισαι γυναικα και φυσικα χρειαζεσαι παλι μικρη ποσοτητα υδατανθρακα. Υπαρχουν σιτε που μπορεις να δεις καθε φαγητο ποση πρωτεινη και ποσο υδατανθρακα εχει.
A.Z. A.Z. 26.2.2015 | 16:33
Λοιπόν,για να λέμε τα πράματα με το όνομα τους(μιας και στην ελλάδα,ο καθένας είναι καθηγητής με διδακτορικό σε όλες τις άλλες δουλειές,εκτός από την δική του),πήγαινε σε έναν διατροφολόγο,πες του τι στόχους έχεις και τις δραστηριότητες που κάνεις,και άσε όλα τα υπόλοιπα.Στο ίντερνετ κυκλοφορούν πολλά,άλλα σωστά και άλλα λάθος,αλλά επειδή δεν έχεις(απ οτι φαντάζομαι)μια βασική γνώση σχετικά με τη διατροφή,δεν μπορείς να φιλτράρεις αυτά που διαβάζεις και να κρατήσεις τα σωστά.Γυμναστής είμαι και έχω ακούσει ότι παλαβομάρα μπορεί να σου ρθει στο μυαλό.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2015 | 01:49
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους ορισμένες βασικές γνώσεις έπρεπε να υπάρχουν στα σχολικά βιβλία. Συμπεριλαμβάνουν στην Α´ Λυκείου ολόκληρη ανάλυση για τη λιπάση σαν να απευθύνονται σε φοιτητές ιατρικής, αλλά δε γράφουν ούτε μια σειρά για την ινσουλίνη! Ούτε μια σειρά για τους συνδυασμούς μακροθρεπτικών συστατικών! Πόσοι είναι πια τελοσπάντων για τρεις κατηγορίες! Ύστερα αναρωτιόμαστε τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε.
A.Z. A.Z. 27.2.2015 | 13:53
το τι θα έπρεπε να υπάρχει στα σχολικά βιβλία είναι μεγάλη κουβέντα.Κάλλιστα θα μπορούσε να υπάρχει ένα αντίστοιχο μάθημα που να αντικαθιστούσε τα θρησκευτικά σε όλες τις τάξεις του Λυκείου.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2015 | 19:23
Μέχρι να βγαίνουν και γυμναστές από τα λύκεια, ας διορθωθεί το βιβλίο Βιολογίας να βγαίνουν οι πολυπόθητοι βιολόγοι. Στα θρησκευτικά μαθαίνουν γύρω από την Εκκλησία τουλάχιστον πέντε πράγματα για ισορροπημένη διατροφή. Μέρες που είναι μπορείτε να νηστεύσετε σαν κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, για να δείτε ότι δύο μέρες εξαγνιστικής διατροφής χαμηλών λιπαρών δεν είναι άσχημες κάθε εβδομάδα. Πού να μάθαιναν και για μετάνοιες προς όφελος 360 αρθρώσεων πέντε φορές τη μέρα κατά την ισλαμική παράδοση, γιατί για να διδαχτούν ασκήσεις γιόγκα είναι τω όντι πιο πολύπλοκο.
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2015 | 17:38
Εξαρτάται πόση ώρα πριν; Γυμνάζεσαι πρωι ή απόγευμα; Φαντάζομαι απόγευμα οπότε ή μεσημαριανο και μετά τρεις ωρες προπόνηση ή αν έχουν περάσει περισσότερες, ένα ρούτο ή δύο φρυγανιές μιση ωρα πριν την προπόνηση, εφόσον αυτή κραταει περίπου μια ώρα. Μετά την άσκηση ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεινες, μαζί με καλούς υδαντάνθρακε θα σε βοηθήσει να χτίσεις μύες. Αυτά είναι γενικές κατευθύνσεις, κανονικά χρειάζονται ιατρικές εξετάσεις, γενική αίματας ώστε να δωθουν εξτομικευμενα σωστές συμβουλές. Σημασία έχει η συνολική ημερησια πρόσληψη τροφης σε θερμιδες και θρεπτικά συστατικά. Ακόμη αναπτύσσεσαι, οπότε προσοχή και συγχαρητηρια που κάνεις την αρχή, με προσπαθεια και επιμονη θα χτισεις ένα τέλειο σώμα.
avatar
Ανώνυμος/η 26.2.2015 | 23:34
Το γυμναστήριο είναι καλό για να σφίξεις και να τονωθείς, αλλά για να χάσεις κιλά πρόσεξε την ποιότητα της διατροφής σου, ώστε να καταλαβαίνει το σώμα σου την ποσότητα κορεσμού χωρίς να πεινάς. Μάθε να διαβάζεις συστατικά στις ετικέτες τροφίμων, για να αποφύγεις γλυκαντικά και πρόσθετα άμυλα. Αντικατάστησε τα γλυκά με φρέσκα φρούτα. Όσον αφορά το αδυνάτισμα, σε γενικές γραμμές προσπάθησε να τρως 1) τρία τακτικά γεύματα (πρωί-μεσημέρι-βράδυ) γιατί ρυθμίζουν το βιολογικό σου ρολόι, για να μην πεινάς, 2) ξεχωριστά υδατάνθρακες από λιπαρά ανά γεύμα, δηλαδή ανά 3-4 ώρες περίπου, γιατί ρυθμίζεις την έκκριση ινσουλίνης και αδυνατίζεις χωρίς να αποφεύγεις καμία κατηγορία θρεπτικών συστατικών και 3) φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό γιατί με αυτό αποβάλλονται λιπαρά και τοξίνες. Όσον αφορά τη γυμναστική, πριν από αυτή οι υδατάνθρακες σου δίνουν ενέργεια, ενώ μετά από αυτή οι πρωτεΐνες βοηθούν την αναγέννηση των μυών.
avatar
Ανώνυμος/η 27.2.2015 | 08:47
Απορώ πως προλαβαίνεις να πηγαίνεις γυμναστήριο.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή