Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής

Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
8

Σε έναν διαδικτυακό κόσμο γεμάτο από φωτογραφίες ζευγαριών σε σέπια και λόγια αγάπης γραμμένα σε «italics», η Μεξικανή illustrator Idalia Candelas επιλέγει να ζωγραφίζει γυναίκες που προτιμούν να ζουν μόνες τους.

Η Candelas δημιούργησε τη συγκεκριμένη σειρά σκίτσων που έχει τίτλο «Postmodern Loneliness» με μολύβι, μελάνι και νερομπογιά, την περίοδο που ζούσε μόνη της στην πόλη του Μέξικο Σίτι.

Αυτό που κάνει τα σκίτσα να ξεχωρίζουν είναι πως δεν απεικονίζουν άγριες νύχτες διασκέδασης και ξεφαντώματος ή σκηνές περιστασιακού σεξ (σ.σ. που όταν μιλάμε για εργένικη ζωή συνήθως τείνουν στην υπερβολή), αλλά απλές, ειρηνικές στιγμές της καθημερινότητας.

«Το θέμα της μοναξιάς επανέρχεται στα σκίτσα μου», είπε η Candelas στο Mic. «Θέλω να σχεδιάζω γυναίκες που καταφέρνουν να ζουν μέσα στη μοναξιά τους, αλλά δεν υποφέρουν. Δεν κλαίνε, δεν πάσχουν από κατάθλιψη. Νιώθουν ασφαλείς, απολαμβάνοντας μόνο τη συντροφιά του εαυτού τους».

Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Οι απλές χαρές της γυνακείας εργένικης ζωής Facebook Twitter
Design
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Το ότι δεν το βλέπεις δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.Καταλαβαίνω το χιούμορ σου, αλλά υπάρχουν πολλοί ουσιαστικοί λόγοι για να ζει κανείς μόνος (καθαριότητα, θόρυβοι κ.λπ.).
Σίγουρα, αλλά μάλλον έχω καλοπέσει γιατί τώρα που μένω με τον φίλο μου είναι το μόνο πράγμα που αναπολώ από τα εργένικα χρόνια :)Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε την κρατάω.. :)