Όταν το πλήρωμα του θρυλικού Enterprise καλείται να επιστρέψει στη Γη, ανακαλύπτει πως μια απίστευτα τρομοκρατική δύναμη που εδρεύει στην ίδια την οργάνωσή τους, απειλεί τον κόσμο με πλήρη καταστροφή. Έχοντας, ταυτόχρονα, και προσωπικά ζητήματα να λύσει, ο Κυβερνήτης Κερκ αναλαμβάνει επικεφαλής ενός ανθρωποκυνηγητού σε έναν εμπόλεμο κόσμο για να σταματήσει ένα άτομο - όπλο μαζικής καταστροφής. Καθώς οι ήρωές μας εμπλέκονται σε ένα στρατηγικό παιχνίδι ζωής και θανάτου, η αγάπη θα αμφισβητηθεί, φιλίες θα καταστραφούν και θυσίες θα πρέπει να γίνουν από τη μόνη οικογένεια που γνώρισε ποτέ ο Κερκ: το ίδιο το πλήρωμά του. Space:The Final Frontier.

 

Χορταστική, πολλές φορές εξωφρενική, εξαιρετικά καλοσχεδιασμένη και με κομμένη την ανάσα μονταρισμένη, η νέα περιπέτεια του Star Trek στέκεται στο ύψος της τεχνικής αρτιότητας που χαρακτηρίζει ότι έχει σκηνοθετήσει ως τώρα ο Έϊμπρααμς, και προσφέρει μια υπερ-επαρκή, ειδικά για επιστημονική φαντασία, ίντριγκα, με την ευαισθητοποίηση και εξωτερίκευση των αισθημάτων του Σποκ, την σύγκρουση ευθυνών του Κερκ, και την παρουσία ενός παλιού γνωστού των Trekkies, του Καν, ο οποίος είχε εμφανιστεί σε ένα επεισόδιο της πρωτότυπης σειράς και είχει πρωταγωνιστήσει στην καλύτερη απο τις κακές πρώτες ταινίες, την Οργή του Καν, του Νίκολας Μέγιερ. Βέβαια, η εποχή που ο Ρικάρντο Μπανταλμπάν φόβιζε (που δεν φόβιζε ποτέ στην ουσία) έχει περάσει, και τη θέση του παίρνει εδώ ο πολύ ανερχόμενος Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, που ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο προορίζει για τον επόμενο Φρανκενστάϊν και οι Βρετανοί τον ψηφίζουν ως πιο σέξι (γούστα είναι αυτά) αλλά οι υπόλοιποι χαιρόμαστε που είναι καλός και ευέλικτος ηθοποιός.

 

Ο Κάμπερμπατς/Καν σκορπάει αστάθεια και σασπένς, ενώ στα ξέφωτα της ασταμάτητης δράσης, δεν υποβόσκει, αλλά εξελίσσεται με χιούμορ και συγκίνηση, το αδελφικό ρομάντσο (bromance είναι ο σχετικός νεολογισμός) ανάμεσα στον παρορμητικό, παράτολμο και έμφυτα ηρωικό Κερκ και τον υπερεγκεφαλικό Βουλκάνιο Σποκ. Σ' αυτή την ελαφριά τραγωδία στ' αστέρια, συγχέονται τέλεια η υπογραφή του Έϊμπρααμς με την ειδική προβληματική του Star Trek.