Guardian: Αντζελίνα Τζολί & Μπραντ Πιτ - Η σχέση τους άρχισε και τέλειωσε με μία ταινία

Guardian: Αντζελίνα Τζολί & Μπραντ Πιτ - Η σχέση τους άρχισε και τέλειωσε με μία ταινία Facebook Twitter
2

Μετά τον θόρυβο που ξεσήκωσε η είδηση για το τέλος του γάμου της Αντζελίνα Τζολί με τον Μπραντ Πιτ – και πέρα από τα εκατοντάδες πειρακτικά memes με πρωταγωνίστρια την πρώην σύζυγο του Πιτ, Τζένιφερ Άνιστον – το επόμενο μεγάλο θέμα που έχει ανοίξει είναι ότι η σχέση αυτών των δύο άρχισε και τέλειωσε στη μεγάλη οθόνη. Κυριολεκτικά.

Όταν τo 2005 βγήκε στους κινηματογράφους το “Mr and Mrs Smith” είχαν ήδη πάρει φωτιά οι gossip στήλες των αμερικανικών tabloids για τις –παραπάνω από πειστικές- σκηνές τρυφερότητας που μοιραζόταν το ζευγάρι. Λίγο καιρό μετά, και αφού οι δύο χολιγουντιανοί σταρ έπαιξαν όσο κρυφτούλι μπορούσαν να παίξουν με τα media, η ταινία έγινε ένα είδος «επετείου» για τους δύο ηθοποιούς. Ένα ορόσημο σε μια σχέση που ξεκίνησε στη σκιά και από εκεί και μετά έμελλε κάθε φάση της να γίνεται πρωτοσέλιδο. Ο έρωτας τους – που δίχασε το Χόλιγουντ σε στρατόπεδα Αντζελίνα και Άνιστον -,  τα προβλήματα υγείας της Αντζελίνα, οι κρίσεις του Πιτ απέναντι σε μία εμφανώς ταλαιπωρημένη γυναίκα, την οποία αδυνατούσε να βοηθήσει, ο γάμος που δεν γινόταν ποτέ, οι δίχως τέλος υιοθεσίες, οι φιλανθρωπίες εκείνης… Όλα και πάντα με σημείο αναφοράς την ταινία που τους έφερε κοντά.

Guardian: Αντζελίνα Τζολί & Μπραντ Πιτ - Η σχέση τους άρχισε και τέλειωσε με μία ταινία Facebook Twitter

Σήμερα, που δεν υπάρχει Μέσο που να μη ασχολείται με το διαζύγιο της δεκαετίας ίσως, οι πιο παρατηρητικοί σινεφίλ επισημαίνουν ότι αυτή η σχέση τελείωσε, όπως άρχισε: με ταινία και για την ακρίβεια με το “By The Sea”, την τελευταία, όχι ιδιαίτερα επιτυχημένη, σκηνοθετική απόπειρα της Τζολί, που βγήκε στους κινηματογράφους πριν από ένα χρόνο.

Εκεί, το σενάριο, ήθελε την ίδια και τον σύζυγο της, να υποδύονται ένα ζευγάρι σε κρίση, που προσπαθεί να αποφύγει τη φθορά του γάμου. Το φιλμ χαρακτηρίστηκε από τους κριτικούς, αργόσυρτο, στιλιζαρισμένο, με εξαιρετική φωτογραφία, ωστόσο χωρίς κανένα βάθος. Σήμερα, κάποιοι βρίσκουν ομοιότητες ανάμεσα στο ζευγάρι της πραγματικής ζωής και την παραλυμένη από το ποτό, πρώην χορεύτρια του Μπρόντγουεϊ που υποδύεται η Τζολί, καθώς και στον αμήχανο, αδρανή πια κινηματογραφικό σύζυγο της, που πασχίζει να κρατηθεί από συμβουλές θυμόσοφων γερόντων που συναντά στα μπαρ, όπου καταφεύγει για να ξεχαστεί.

Guardian: Αντζελίνα Τζολί & Μπραντ Πιτ - Η σχέση τους άρχισε και τέλειωσε με μία ταινία Facebook Twitter

Όπως αναφέρει ο “Guardian”υπάρχουν δύο σκηνές, στην κατά τα άλλα (και φαινομενικά) ανέμπνευστη ταινία, όπου το ζευγάρι παίζει με τις σιωπές. Δεν υπάρχει διάλογος, μόνο βαθιά σιωπή, η οποία μάλλον – όπως χαρακτηριστικά παρατηρεί – δεν ήταν μόνο προϊόν υποκριτικής δεινότητας, αλλά κάτι που οι δυο τους είχαν αναπτύξει ως κώδικα επικοινωνίας, λίγο πριν το οριστικό τέλος. Υπερανάλυση; Προφητείες κατόπιν εορτής; Ενδεχομένως. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία σχέση, που άρχισε με ερωτική ταινία δράσης και τέλειωσε με δράμα χωρισμού. Ακόμη κι αυτό, μπορεί να πωληθεί στο νέο και απ’ ό,τι φαίνεται τελευταίο κεφάλαιο στη σχέση των δύο σταρ.

Πολιτισμός
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κι εγώ, την είδα και θα συμφωνήσω.Πάντως η τελευταία κοινή τους ταινία ήταν βασισμένη σε μια βαθιά μελαγχολία που δεν τελείωνε ποτέ.Επίσης, δηλώνω άγνοια ως προς το γιατί βρέθηκε αντιμέτωπη με τις κακές του έξεις 12 χρόνια μετά την κοινή ζωή. Σαν γυναίκα σέρνει μια βαρύθυμη διάθεση χρόνια τώρα και μαζί και με τα ζητήματα τις υγείας -που δεν φαντάζουν ξένα για κανέναν ή για πολλούς- έχουν ένα αποτέλεσμα όχι ευχάριστο. Δυσκολευόμουν πάντα να την αντιμετωπίσω ως την "λαμπερή" Τζολί. Τα παιδιά, ωστόσο, δείχνουν να είναι η πηγή δύναμής της.