Ο εναλλακτικός χουλιγκανισμός και οι επιθέσεις στον Καμίνη

Facebook Twitter
19

  Καίγεται ο καναπές μέσα και έξω από το σπίτι

Οι τρεις επιθέσεις που έγιναν τελευταία στον δήμαρχο της Αθήνας εκπροσωπούν επάξια τον συντηρητισμό που έχει εξαπλωθεί σε χώρους που θέλουν να περνιούνται για προοδευτικοί. Κάτω από το φανταχτερό περιτύλιγμα το δωράκι που θέλουν να προσφέρουν αυτές οι ομαδούλες στην κοινωνία, είναι μια πιο εναλλακτική πρόταση χουλιγκανισμού.

Κάποιοι μπορούν να μπερδεύονται βλέποντας τέτοιες ενέργειες. Ο λόγος είναι ότι κάτω από τα φτερά του εναλλακτικού χουλιγκανισμού αυτοί οι τύποι νομίζουν ότι έχουν μαζί τους ανθρώπους που νοιάζονται για τον διπλανό τους και προσφέρουν βοήθεια, που οργανώνουν ενδιαφέρουσες προβολές και συζητήσεις κοινωνικού προβληματισμού, που είναι υπεύθυνοι για την σωστή αυτοδιαχείριση ενός πάρκου, που πηγαίνουν σε ειρηνικές πορείες κ.τ.λ

Δεν είναι μαζί τους αυτοί οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι που κινούνται στον κύκλο της κουκούλας και της ανώνυμης δράσης μέσα σε αυτές τις ομαδούλες έχουν περισσότερα κοινά με τους ψηφιακούς «επαναστάτες» από όσα νομίζουν. Όπως οι ψηφιακοί «επαναστάτες» ξεκινούν επίθεση σε οτιδήποτε διαφωνούν, χωρίς κανόνες, προστατευόμενοι από την μάσκα της ανωνυμίας τους έτσι και οι εναλλακτικοί χούλιγκαν βρίζουν ανθρώπους, καλύπτονται από την ομάδα τους, σπέρνουν τον φόβο μόνο και μόνο γιατί διαφωνούν. Αν τους ρωτήσεις για τα κοινά που έχουν με τους ψηφιακούς «επαναστάτες» θα σου πουν ότι δεν έχουν την παραμικρή σχέση διότι αυτοί είναι παιδιά του καναπέ ενώ εκείνοι βγαίνουν έξω και «κάνουν κάτι».

Το «κάτι» που κάνουν είναι απλά να μεταφέρουν τον καναπέ δεμένο στην πλάτη τους. Βρισίδι και εκφοβισμός σαν να βρίσκονται σε πάνελ μεταμεσονύχτιας trash τηλεοπτικής εκπομπής.

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Αθήνα αυτή την στιγμή είναι αυτός ο εναλλακτικός χουλιγκανισμός. Αρκετές πληγές έχει.

19

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
οι επιθέσεις στον Καμίνη, ήταν συμβολικές.ούτε κουκούλες φορούσαν,ούτε τον βάρεσαν,ούτε καν το έβρισαν αισχρά. του καταλόγισαν πως είναι χαφιες του Δένδια(συμφωνώ, γιατί σιγά μην έιχε όρεξη ο Καμίνης να ανοίξει ιστορίες )και του είπαν πως η villa θα γίνει ο τάφος του( πολιτικός, όπως έγινε και για τον Κακλαμάνη το πάρκο στην Πατησίων).Πιστέυω πως πως πολλοι την πάτησαν με τον Καμίνη, γιατι πιστευαν πως είχε φιλελευθερες ιδέες(ισότητα, ανθρωπινα δικαιώματα κλπ) αλλά τους βγήκε συντηρητικός και μαριονέτα.
Μετά από 3 χρόνια ανελέητης βίας σε βάρος κοινωνικών ομάδων, ανέργων, δημοσίων υπαλλήλων (όλων), γιατρών (όλων), αστυνομικών (όλων), πολιτικών προσώπων (όλων) και μιας γενικότερης εμφύλιας διαμάχης, άρθρα όπως το παραπάνω δε νομίζω ότι έχουν να προσφέρουν κάτι περισσότερο στο δημόσιο διάλογο, εκτός από το να αποδώσουν μια ρανίδα συμπάθειας στον "δαρμένο" της υπόθεσης. Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα στην κοινωνία από μερικούς "κάφρους" που βρίσκονται εκει έξω και εκμεταλλεύονται τις καταστάσεις. Πχ, ο ενεχυροδανειστής δε δέρνει, αλλά βιαιοπραγεί με τον τρόπο του. Ο Εργοδότης έχει τρόπο να ασκήσει ψυχολογική βία (που δε διώκεται) και να γλιτώσει μεροκάματα, εισφορές, δώρα, κ.ο.κΖούμε στα χρόνια της βίας και της παρακμής και το να ασχολούμαστε με το κατά πόσο στους κόλπους της αριστεράς και άκρας αριστεράς υπάρχουν ΚΑΙ φασιστοειδή, είναι σα μην έχουμε σχολεία και να διαμαρτυρόμαστε ότι δεν έχουμε καλά θέατρα. Βεβαίως και είναι πρόβλημα. Αλλά είναι περισσότερο πρόβλημα των ατόμων που ανήκουν σε αυτούς τους χώρους και πρέπει να κάνουν το μέγιστο, ούτως ώστε όλους αυτούς να τους απομονώσουν όσο είναι ακόμα νωρίς. Αλλιώς για τα επόμενα χρόνια θα μας κυβερνούν, Στουρνάρες, Σαμαράδες και Μπόμπολες που δεν δέρνουν ποτέ αλλά σου γαμάνε τη ζωή καθημερινά εξ' αποστάσεως, φροντίζοντας να προφυλάσσουν τα φιλαράκια τους, που (ως πολιτισμένοι καθώς είναι) ούτε αυτοί δέρνουν αλλά συνεχίζουν και κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους.
Η βία πάντα θα υπάρχει. Η βία και βέβαια είναι κοινωνικό πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να επιτραπεί σε κάποιους να στιγματίζουν ολόκληρους πολιτικούς χώρους επειδή εκείνοι αυτοαποκαλούνται αναρχικοί, αριστεροί κτλ. Επιμένω λοιπόν ότι όταν κάποιος απομονώνεται από την "ειρηνική μάζα" και μένει εκτός, η ανάγκη του για βία θα τον βρει κάπου μόνο του. Και εκεί θα είναι πολύ πιο εύκολο να τον αναλάβει η δικαιοσύνη, εφόσον παρανομεί. Και για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους. Όσο δε τελειώνει αυτή η κοινωνική καταστροφή, η βία θα φαντάζει σα λογική λύση, για όλο και περισσότερους ανθρώπους.
Απο δώ το φέρατε απο εκεί το φέρατε πάλι εξισώσατε τα πάντα.Έλεος και με τον Καμίνη δηλαδή,δέκα αρθρα και ενα τίποτα!Έτσι που είναι τα πράγματα στην κοινωνία μας περίμεναν να κάνουν βόλτα στο Γκάζι όλοι αυτοί και να τους χειροκροτούν?Θα βρεθούν και κάποιοι(άσχετα αν συμφωνώ με τον τρόπο)και θα πουν κάτι.έχει να απαντήσει σε τόσα ο κ.Καμίνης για το έργο του...κ τα ξηλωμένα παγκάκια που καλό θα ήταν να στρωθεί στην δουλειά και να κόψει τα κανάλια.Και φασισμός είναι οι χτυπημένοι ματανάστες και ομοφυλόφυλοι στο κέντρο! Χτές χτυπήσαν νεαρό μετανάστη στο πεδίον του άερος δεν είδα δέκα αρθρα και όχι δεν είναι το ίδιο με αυτό!
"Θα βρεθούν και κάποιοι(άσχετα αν συμφωνώ με τον τρόπο)" Συμφωνείς ή διαφωνείς τελικά; Αυτό είναι το θέμα του άρθρου. Και αν θες μας λες και τους λόγους.Δεν κρίνω το έργο του Καμίνη είναι άλλο θέμα. Όσο για τις επιθέσεις η Lifo είναι γεμάτη με άρθρα κατά του ρατσισμού. Ψάξε
Όχι δεν συμφνώ με τον τρόπο!Και τις ειρωνίες καλέ μου αλλού.Δεν είναι άλλο θέμα το έργο του Καμίνη γιατί για αυτό κρίνετε!Ούτε επειδή είναι πακιστανός,Αφγανος αλλά επειδή είναι Δημαρχος Αθηνών!Για τον νεκρό Αφγανο ένα άρθρο είδα...για τον Καμίνη και τις επιθέσεις τις λεκτικές δέκα!Το θέμα είναι οτι όσο υπάρχει ανέχεια η βία μεγαλώνει και στην κοινωνία αλλά και στους ίδιους...
Ειναι γεγονος οτι στην Ελλαδα εχουμε ξεφυγει τελειως. Οτι και να κανει ο καθε τραμπουκος θα βρει την πληρη καλυψη ομαδων η και μεμονωμενων ανθρωπων που ειναι πεπεισμενοι οτι ενα ειδος λαικου δικαστηριου(που μαλιστα αποφασιζει ατακα και επι τοπου και μαλιστα χωρις καν να ακουσει εστω την απολογια)αποτελει λυση στο προβλημα της γενοκοτερης ανομια. Η ανομια δεν αντιμετωπιζεται ποτε με περισσοτερη ανομια, οσο και να μην το καταλαβαινουμε ειναι ακριβως ετσι.
η ανομία αντιμετωπίζεται με τη δικαιοσύνη εκτός από τις περιπτώσεις που η ανομία προκύπτει από τη δικαιοσύνη. Τότε είναι φυσικό επακόλουθο αυτό που αποκαλούμε ανομία να είναι δικαιότερο από τη "δικαιοσύνη". Δικαιοσύνη στις μέρες μας είναι για παράδειγμα ένας αστυνομικός να ψεκάζει με χημικά από τα 10 εκ. τον κύριο Γλέζο κατά τη διάρκεια μιας ειρηνικής πορείας και η Χρυσή Αυγή να εκλέγεται σύμφωνα με αυτή τη διακιοσύνη και να τον αποκαλεί παράνομο και ξεμωραμένο. Το ζόρι που τραβάνε ορισμένοι με τη νομιμότητα, ξεπερνιέται εύκολα μόλις τους πεις να πηγαίνουν στην αστυνομία για να καταγγείλουν όποια παρανομία διαπιστώνουν. "Τι να μού κάνει η αστυνομία;" αναρωτιούνται. Τσαντίζονται βέβαια όταν διάφοροι αντεξουσιαστές λένε (όπως εδώ και αιώνες): "Τι να μάς κάνει η νομιμότητα;"
Θα συμφωνήσω με το άρθρο. Δεν χρειάζεται να τραμπουκίζεται κανένας Καμίνης ή Δένδιας, ασχέτως αν αυτοί εγκληματούν συνεχώς και προκαλούν. Δεν πρέπει να γίνουμε τραμπούκοι, σαν τους χρυσαυγίτες ή τους αγανακτισμένους ή τους μικροαστούς ή οποιοσδήποτε ξεβολεύτηκε και αντιδρά με αυτόν τον τρόπο.Το ότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος έχει το δίκιο, δε πρέπει να τον κάνει να αντιδρά με χουλιγκανισμό, θα πρέπει να αποδεικνύει ότι το επίπεδο του είναι ανώτερο(όχι με ελιτιστική σημασία) από όλους αυτούς τους κανίβαλους. Γνωρίζω πως είναι πολύ δύσκολο να συγκρατηθεί κάποιος, όταν ακούει τον κάθε Καμίνη, αλλά πρέπει, δεν υπάρχει κανένα όφελος έτσι.Και κάτι που γράφετε στο άρθρο για τις ειρηνικές πορείες, όλες οι πορείες είναι ειρηνικές από τη φύση τους, δεν υπάρχει λόγος να το επισημαίνουμε συνεχώς.
"Ο αντιεξουσιαστικός χώρος έχει το δίκιο"... αντικειμενικό σας βρίσκω! Μάλλον "χουλιγκάνικα" αντιδρά ο "αντιεξουσιαστικός" χώρος και κάθε χώρος που νομίζει ότι έχει το αλάθητο, ο άλλος - που έχει και καμιά αμφιβολία - πηγαίνει απλά σε πορείες (ειρηνικές).
Κανένας δεν έχει το αλάθητο, αλλά κάποιοι δραστηριοποιούνται και ξεβολεύονται από τον καναπέ τους, και δεν γκρινιάζουν μια ζωή για λαμόγια(σιχαμερή λαϊκίστικη έκφραση). Όταν κάνεις πράγματα θα κάνεις και λάθη, όταν κάθεσαι στον καναπέ σου, και κάνεις και λάθη, τότε είσαι τραγικός.Στους τραμπουκισμούς διαφώνησα, παρ΄όλο που η ίδια η εξουσία ασκεί τη βία της νόμιμα και με την κάλυψη της πλειοψηφίας. Οπότε, όσοι τόσα χρόνια ψηφίσατε αυτές τις κυβερνήσεις και αυτές που θα έρθουν φυσικά, μην ξαναδιαμαρτυρηθείτε, γιατί θα είναι σας να μας κοροϊδεύετε(το β' πληθυντικό είναι μια γενική αναφορά και δεν αναφέρεται σε εσένα προσωπικά). Αντικειμενικό δίκιο είναι αυτό που οι άνθρωποι, βλέπουν την αδικία κατάματα και της αντιστέκονται. Το δίκιο του κάθε καταπιεσμένου, βασανισμένου, πεινασμένου...Τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχουν γίνει τουλάχιστον 7 πορείες στην Αθήνα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο, χωρίς να έχει δημιουργηθεί το παραμικρό, βέβαια δεν είδαμε κανα μέσο να καλύπτει αυτές τις πορείες, μιας και δεν είχε μολότωφ. Η κοινωνία του θεάματος ψάχνει τη δράση όχι την αλληλεγγύη.
"Το ότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος έχει το δίκιο, δε πρέπει να τον κάνει να αντιδρά με χουλιγκανισμό, θα πρέπει να αποδεικνύει ότι το επίπεδο του είναι ανώτερο(όχι με ελιτιστική σημασία) από όλους αυτούς τους κανίβαλους..."http://3.bp.blogspot.com/-E1EQQGxluH0/UOb7MKvDSgI/AAAAAAAAKW0/5luOOrlyn9w/s1600/kamara.jpgΜια εικόνα = χίλιες λέξειςΠροφανώς ζεις στον κόσμο σου.
Απ' ό,τι βλέπω, αγαπητέ bakaka, o "χώρος" αναλαμβάνει σχετικά αγόγγυστα την ευθύνη για πράξεις γελοίων μελών του, όταν πρόκειται για βανδαλισμούς αρχαίων ερειπίων. Μακάρι να επιδείκνυε την ίδια φιλοτιμία και για πιο σοβαρές πράξεις του, όπως π.χ. το κάψιμο ανθρώπων σε τράπεζες, λαϊκές, κλπ. Ίσως τότε να σας παίρναμε πιό πολύ στα σοβαρά εμείς οι δεξιοί, μνημονιακοί νοικοκυραίοι.
Ashton Heston III:Όποιος και αν έκανε το έγκλημα της Marfin, είναι δολοφόνος, ανεξαρτήτως πολιτικών πιστεύω. Αλλά αν έχεις κάποιο στοιχείο ότι πρόκειται για αναρχικό και τον ξέρεις ή τους ξέρεις κακώς δεν έχεις καταφύγει στην δικαιοσύνη, να πράξει αυτά που πρέπει.Για τις λαϊκές δε σε καταλαβαίνω.Όσο για το δεξιοί και νοικοκυραίοι αυτοί παραμένουν, το ίδιο και χωρίς το "μνημονιακοί". Η κρίση για κάποιους από μας δεν ξεκίνησε από το μνημόνιο, προϋπήρχε.
Αν το δίκιο ήταν αντικειμενικό θα ζούσαμε σε ένα σχεδόν τέλειο κόσμο, δεν θα είχαμε ανάγκη τους θεσμούς, την πολιτική κλπ. Στην δεύτερη απάντηση σου δε ο αντιεξουσιαστικός χώρος που έχει το δίκιο έγινε "οι άνθρωποι, που βλέπουν την αδικία κατάματα και της αντιστέκονται. Το δίκιο του κάθε καταπιεσμένου, βασανισμένου, πεινασμένου...". Τέλος πάντων. Δεν διαφωνώ σε όλα αλλά το πρώτο σχόλιο σου μου θύμισε ΚΑΤΙ από το κομμάτι εκείνο του αντιεξουσιαστικού χώρου του οποίου το στιλάκι, στάση και ρητορική (βλέπε a wolfie) αντιπαθώ - ξέρω χέστηκες. a_wolfie: σε εκείνη που είχες πάει και εσύ, σώσαμε τον κόσμο κάνοντας μια βόλτα στα στενά και μετά πήγαμε για μπύρες.
Άγγελε εξάγγελε: Γουστάρω που μου τη βγαίνεις α λα Σημίτης ("όποιος έχει αποδείξεις [για διαφθορά] να πάει στον εισαγγελέα"). Κάνεις κι εσύ τον ανήξερο, φαίνεται. Για τη λαϊκή, να σου φρεσκάρω τη μνήμη: Κουκουλοφόροι που επιτέθηκαν στο α.τ. της Καλλιδρομίου έκαψαν κατά λάθος γυναίκα (που είχε υπαίθριο ανθοπωλείο) με μολότοφ στη λαϊκή των Εξαρχείων τον Μάιο του 2011. Αλλά αυτή επέζησε με σοβαρά εγκαύματα, οπότε δεν μετράει φαίνεται. Πάντως παραξενεύομαι που δείχνεις τόση εμπιστοσύνη στην "αστική" δικαιοσύνη. Μήπως τελικά ελπίζεις πως οι δολοφόνοι της Marfin δεν πρόκειται ποτέ να βρεθούν;