"Θέλουμε να πάρουμε μια καλή θέση στη Γιουροβίζιον", δήλωσε η Μαρία-Ελένη Κυριάκου μετά την πρόκριση της με το τραγούδι One last breath στον τελικό του Σαββάτου.
Η ερμηνεύτρια όταν ρωτήθηκε για τον τελικό είπε ότι θέλει μια καλή θέση και ότι θα ήθελε πάρα πολύ την πρώτη θέση για να σημειώσει όμως στη συνέχεια με χαμόγελο "το ξέρω ότι η κυβέρνηση δεν το θέλει γιατί θα δυσκολευτεί πολύ να κάνει τον διαγωνισμό".
Culture /
Μαρία-Ελένη Κυριάκου: Η κυβέρνηση δεν θέλει να βγούμε πρώτοι στη Eurovision
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ένα σπίτι γεμάτο αντίκες, τέχνη και σπάνια αντικείμενα. Και τον Τσάρλι
Ένα μεγάλο εικαστικό καλοκαίρι
Τρούμπα, η «θολή λιμνοθάλασσα του έρωτος»
Άυπνοι στο Αθηναϊκό Φεστιβάλ Μίσους
Ο Τραμπ παρουσίασε το νέο αμερικανικό διαβατήριο με τη φωτογραφία του - «Καλώς ήρθατε, αλλά να είστε καλοί»