Ο ηθοποιός Γιώργος Πετρόχειλος στηρίζει τη Χρυσή Αυγή

Ο ηθοποιός Γιώργος Πετρόχειλος στηρίζει τη Χρυσή Αυγή Facebook Twitter
Ε, όχι πατέρα... Η αλήθεια βρίσκεται στη Χρυσή Αυγή. Γκέγκε;
15

Ο ηθοποιός Γιώργος Πετρόχειλος στηρίζει τη Χρυσή Αυγή Facebook Twitter

 

Μπορεί τόσο καιρό να παρακολουθούμε εμβρόντητοι διάφορους καλλιτέχνες να στηρίζουν την ακροδεξιά στην Ελλάδα με κάποιες απόψεις που εκφράζουν (από τον Νότη Σφακιανάκη μέχρι τον Πέτρο Γαϊτάνο), είναι η πρώτη φορά όμως που ένας απ' αυτούς - συγκεκριμένα ο ηθοποιός Γιώργος Πετρόχειλος - θα διεκδικούσε έως και τη θέση του επικοινωνιακού εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής!

 

Αναφέρομαι σε ένα εμπρηστικό κείμενο - σεντόνι του ηθοποιού που φιλοξενείται μάλιστα στην επίσημη χρυσαυγίτικη ιστοσελίδα. Και τι δε λέει ο Πετρόχειλος εκεί μέσα! Κανονικό παραλήρημα, θα μου επιτρέψετε...

 

Μεταξύ άλλων, στηρίζει τους φυλακισμένους βουλευτές του κόμματος ως τους μόνους που ομιλούν περί πραγματικής δημοκρατίας, τους αποκαλεί ''φοβερά όμορφη παρέα'', χαρακτηρίζει τη Χρυσή Αυγή ''μοναδική ελπίδα για μία αυγή στην Ελλάδα μας'', αλλά δεν παραλείπει να κάνει και ένα άνοιγμα γεωπολιτικού, αμυντικού και οικονομικού τύπου προς ''την ομόδοξη Ρωσία του Πούτιν, την πρώτη δύναμη στον κόσμο αυτή τη στιγμή''! Πιάσ' τ' αυγό και κούρεψ'το!

 

Βέβαια, ο απροκάλυπτα ναζιστικός πυρήνας του κειμένου του συνοψίζεται προς το τέλος με τις εξής προτάσεις: Την ημέρα των Εθνικών Εκλογών να γκρεμίσουμε αυτή τη διεφθαρμένη και κατεστραμμένη πολιτική παράγκα με πραγματικούς Έλληνες και Ελληνίδες, αληθινούς Άνδρες και Πολιτικούς Μάγκες, με όραμα Εθνικό, να βάλουμε στη γωνία τους άρρωστους, τους άφυ(ι)λους, τους προδότες, τους ανίκανους. Μπας και η παράγκα ξαναγίνει ΚΑΣΤΡΟ του Ελληνισμού. Μπα κι εκείνο το ΠΡΩΪΝΟ θα είναι μια αληθινά ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για την ΕΛΛΑΔΑΡΑ μας.

 

Πάμε τώρα να δούμε ποιος είναι ο Γιώργος Πετρόχειλος που από το πρωί απασχόλησε τα social media με τις δημοσιευμένες γραπτές δηλώσεις του.

 

 

Οι περισσότεροι καλώς ή κακώς τον θυμούνται απ' αυτή τη σκηνή απείρου κάλλους - απόσπασμα από την ανόητη ταινία Χούλιγκανς, κάτω τα χέρια από τα νιάτα (1983) σε σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη και σε σενάριο του Γιώργου Μυλωνά. Ο τελευταίος, σκηνοθέτης επίσης, ήταν εκείνος που επί Νέας Δημοκρατίας, το 2005, είχε διοριστεί διευθυντής του Μουσείου Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης! Στην άνωθεν σκηνή απείρου κάλλους, λοιπόν, ο Γιώργος Πετρόχειλος υποδύετο τον οργισμένο νεανία που ακούει μετά μανίας Sex Pistols, αν και μας τα χαλάει η ηχητική μπάντα του φιλμ, και που εξαντλεί όλη του την επαναστατικότητα βγαίνοντας με τα σώβρακα μπροστά στον ιερέα πατέρα του και τους γείτονες του.

 

Ας διαβάσουμε τώρα μερικές δηλώσεις του ηθοποιού που δημοσιεύθηκαν σε παλιότερη συνέντευξη του με αφορμή αυτήν ακριβώς τη σκηνή της ταινίας του Καραγιάννη! Λογικό, εφόσον το συγκεκριμένο βίντεο στο youtube εμφανίζεται συχνά - πυκνά σε φεϊσμπουκικές αναρτήσεις οπαδών του cult, του trash κ.ο.κ.:

 

...Καμία σχέση οι Χούλιγκανς με τους κουκουλοφόρους. Το όνομα των χούλιγκανς ξεκινά από τον Χούλιγκαν που ήταν ένας γνήσιος επαναστάτης. Οι χούλιγκανς οι τότε στην πλειοψηφία τους ήταν παιδιά μάγκες που γουστάρανε μία εκτόνωση μέσα από τα γήπεδα και από τον φανατισμό για την ομάδα που υποστήριζαν. Οι σημερινοί κουκουλοφόροι δεν είναι μάγκες, είναι δάγκες των μυστικών υπηρεσιών και της αστυνομίας, με λίγα λόγια του παρακράτους. Σκοπό έχουν να διαλύουν τις γνήσιες και μεγάλες λαϊκές συγκεντρώσεις με την δήθεν αντίσταση τους στις δυνάμεις καταστολής τις οποίες ουσιαστικά βοηθούν να ανοίξουν πυρ με δακρυγόνα και άλλα όπλα κατά του αυθεντικού λαού...

 

Τάδε έφη Γιώργος Πετρόχειλος! Συνοπτικά, έως και δήλωση οπαδού του ΚΚΕ θα το έλεγες το άνωθεν κείμενο. Οι πηγές μου μάλιστα μού λένε πώς κάποια περίοδο ο ηθοποιός, πράγματι, έβγαινε με την αγαπημένη σύζυγο του και εξέφραζαν τη στήριξη τους στο ΚΚΕ!

 

Λέω να φύγουμε τώρα από τη θητεία του Πετρόχειλου στο πιο κακόγουστο ελληνικό σινεμά και να πάμε λίγο πιο πίσω: Στα 1980 τότε που συμμετείχε στην καλή τηλεοπτική σειρά Αστροφεγγιά, μεταφορά του μυθιστορήματος του Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου, σε σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου. Εκεί ο Πετρόχειλος, απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου, έπαιξε δίπλα στους Γιώργο Κιμούλη, Άρη Ρέτσο, Αντώνη Καφετζόπουλο, Αριέττα Μουτούση κ.α., δηλαδή ανήκε κι αυτός στην πιο ελπιδοφόρα και ταλαντούχα νέα γενιά ηθοποιών. Άγνωστο για ποιούς λόγους, ο Πετρόχειλος δε συνέχισε στο δρόμο εκείνων των συναδέλφων του. Προτίμησε το λαϊκό σινεμά και τα σήριαλ με αποκορύφωμα τη συμμετοχή του, όπως και την καταξίωση απ' την άποψη της αναγνωρισιμότητας, στη φωσκολική Λάμψη του ΑΝΤ-1. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, που λένε, ο καθένας είναι ελεύθερος να πορευτεί κατά πώς το επιθυμεί.

 

 

Όταν τελείωσε και η Λάμψη, ο Πετρόχειλος αποφάσισε να αφιερωθεί στο θέατρο, χωρίς ποτέ να σνομπάρει το παρελθόν του. Χαρακτηριστική είναι η εμφάνιση του στο ένατο Cult Festival στο Gagarin με τους φαν των ταινιών του από τα 80s να τον αποθεώνουν!

 

 

Το σουρεαλιστικό αναφορικά με τις σημερινές ναζιστικές δηλώσεις του ηθοποιού κατά των ''άρρωστων, των άφυ(ι)λων, των ανίκανων'' κλπ. είναι το ότι σχετικά πρόσφατα πρωταγωνίστησε σε ένα θεατρικό έργο, το οποίο στηλίτευε την ομοφοβία και το ρατσισμό. Αναφέρομαι στους ''Βράχους'' που παρουσιάστηκαν στο θέατρο Vault, ένα έργο που φώναζε πως η ελεύθερη σεξουαλική επιλογή είναι δικαίωμα όλων και δεν αφορά κανέναν! Ο ίδιος μάλιστα είχε πει τα εξής για εκείνο το ρόλο του:

 

...Κάνω ένα πατέρα αρτηριοσκληρωτικό, πατριαρχικά μεγαλωμένο, δήθεν μάγκα άντρα, ανήμπορο να φανταστεί ότι μπορεί το παιδί του να είναι ομοφυλόφιλο. Έναν πατέρα που πιστεύει ότι έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω στην οικογένεια του...

 

Ερωτώ εγώ τώρα και κλείνω, διότι πραγματικά κάπου καταντά κουραστική όλη αυτή η ιστορία με τον ιδεολογικό αχταρμά που κουβαλά ο καθένας στο κεφάλι του:

 

Δήθεν μάγκες άντρες δεν είναι και οι Χρυσαυγίτες, που τους λέει ''τρομερά όμορφη παρέα'', που κυκλοφορούν σε τάγματα ασφαλείας στους δρόμους και που ξυλοκοπούν ή και σκοτώνουν αθώες ψυχές, από οικονομικούς μετανάστες μέχρι ομοφυλόφιλους;

 

Θα ομιλούσε ποτέ με τόσο μένος περί ''ανίκανων, αρρώστων, άφυ(ι)λων'' ο Πετρόχειλος και ο κάθε Πετρόχειλος αν είχε ένα παιδί ανάπηρο ή όντως ομοφυλόφιλο, όπως το απαιτούσε και ο ρόλος του στο θεατρικό;

 

Θα είχε δικαίωμα, τέλος, ζωής και θανάτου πάνω σε ένα σημαντικό ποσοστό πολιτών αυτής της χώρας που λατρεύει και λαχταράει την αρχαιοελληνική της λάμψη;

 

Ή μήπως όλα συνοψίζονται στη φράση ''Κοίτα τι βγαίνει και λέει ο άνθρωπος για να τραβήξει πάνω του τη δημοσιότητα'';

15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

7 σχόλια
Καλό το κράξιμο στον Πετρόχειλο (και χρυσαυγίτης και trash παρελθόν, ούτε παραγγελία). Βέβαια, όταν η επίσης καλλιτέχνις Γερασιμίδου του ΚΚΕ έλεγε ότι χρειάζεται και ο Στάλιν, δεν θυμάμαι να σήκωσε κανένας ούτε το φρύδι α-λα Σποκ.
- Για πιο λόγο σκαλίζετε το παρελθόν ενός ανθρωπου μονο και μονο επειδη εξέφρασε πολιτικες αποψεις αντιθετες με την ιδεολογια σας? Είναι έντιμο?- Μήπως ο συγκεκριμένος συμμετείχε σε αμφιβόλου ποιότητας παραγωγές για λόγους βιοποριστικούς, όπως κάνουν πολλοί καλλιτέχνες όλων των ειδών? Θα τον κρίνετε και για αυτό? Μήπως δεν είχες την επιλογή, απλά προσπαθούσε να επιβιώσει οικονομικά?- Δεν διέκρινα στο κείμενό του, με το οποίο κατά τ' άλλα διαφωνώ, κάποια αναφορά στους ομοφυλόφιλους. Το γεγονός ότι συμμετείχε σε αντι-ομοφοβική παράσταση τον τιμά αν και εσείς το στρέφετε και αυτό εναντίον του.
κύριε Σαμαρά,σου απαντώ και αν έχεις τη διάθεση, θα καταλάβεις:- Καθ' όλα έντιμο να σκαλίζεις το παρελθόν ενός ανθρώπου όταν αυτός εμφανίζεται ως σκληροτράχηλος Ναζί. Αν ήταν δηλαδή απλά δεξιός, όπως εσύ υποθέτω, ούτε που θ' ασχολούμασταν. - Κανείς δεν έκρινε το καλλιτεχνικό παρελθόν του. Απλά σταχυολόγησα κάποιες από τις δουλειές του. Δεν είδες που έγραψα ''ο καθένας πορεύεται όπως επιθυμεί''; Τώρα, το να γράφω ότι η ταινία ''Χούλιγκανς - Κάτω τα χέρια από τα νιάτα'' ήταν ηλίθια, δικαίωμα μου δεν είναι;- Για το τελευταίο σου απαντάει από κάτω ο Άρης Δημοκίδης. Σαφώς τον τιμάει να έχει παίξει σε αντιρατσιστική παράσταση, αλλά δεν τον τιμάει καθόλου να αναφέρεται σε ''άφυ(ι)λους'' και ''δήθεν μάγκες άντρες'' κ.ο.κ. Συνεννοηθήκαμε;Ελπίζω ναι, δε μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο...
Βρε τι 'ν' αυτό που πάθαμε! Όλοι οι σπουδαίοι άνθρωποι της τέχνης, της διανόησης και του πνεύματος "από τον Νότη Σφακιανάκη μέχρι τον Πέτρο Γαϊτάνο" μέχρι τώρα ο Πετροτέτοιος... άνθρωποι πάνω στους οποίους στηρίχτηκε ο πολιτισμός της χώρας μας, με τους οποίους ασχολούμασταν καθημερινά εδώ και δεκαετίες λόγω του βάθους του έργου τους, που τόσα μας δίδαξε για το πως θα γίνουμε τελικά καλύτεροι και σοφότεροι άνθρωποι, και χωρίς να έχουν δείξει ποτέ ίχνος συντηρητισμού ή κακού γούστου, όλοι αυτοί τελικά αποκαλύπτονται φασιστάκια! Οϊμέ! Όχι και ο Πετραπαυτός ρε παιδιά... όχι και ο πετροπωστονλένε.Κύριε Πετροχείλο, κάποτε ήσουνα πουλί και σ' αγαπούσαμε πολύ... αχ άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια (sorry... συνειρμός)
Δυστυχώς, obscure, μπορεί οι καλλιτέχνες που ανάφερα πρώτος και αναφέρεις τώρα κι εσύ, να μη στηρίζουν τον πολιτισμό της χώρας, είναι όμως δημοφιλείς σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, άρα αξίζει να ξεμπροστιάζονται, να κρίνονται και να σχολιάζονται όταν υιοθετούν ναζιστικές ιδέες. Και πάρτε το όλοι χαμπάρι, άλλο ναζί και άλλο οποιαδήποτε πολιτική ιδεολογία στα πλαίσια της δημοκρατίας.
+ μάλλον χρησιμότερο θα ήταν όσοι έχουν καλύτερη σχέση με τον πολιτισμό να προσπαθούν τον προωθούν και σε αυτό το μεγάλο ποσοστό ανθρώπων στο οποίο ειναι δημοφιλείς οι Σφακιανακηδες και οι Πετροτέτοιοι, μπας και ανεβεί το επίπεδο, γιατί με τέτοιες επιθέσεις εναντίων τους το μόνο αποτέλεσμα φοβάμαι πως ειναι να φανατίζονται και να συσπειρώνονται οι οπαδοί τους ακόμα περισσότερο, ως άμυνα αφού νιώθουν οτι τους σνομπάρουμε, και να θυμόμαστε τον Σφακιανάκη κι εμείς που είχαμε την ευτυχία να τον έχουμε ξεχάσει εδώ και δεκαετίες και να μαθαίνουμε και ποιος ειναι ο Πετροwhatshisface που δεν είχαμε καμία ανάγκη να τον μάθουμε.
Διχως να υποστηριζω χρυση αυγη, αυτο που κανετε ειναι φασισμος...ο καθενας μπορει να πιστευει ο,τι θελει. Οπως δεν κανετε αρθρο πχ ο Ταδε γνωστος στηριζει ΝΔ/ΣΥΡΙΖΑ κτλ κτλ,ετσι δεν πρεπει να γινεται κι αυτο
Άμα εσύ, AnneSp, θεωρείς ότι αριστερός - δεξιός - κεντρώος - οικολόγος ή εγώ δεν ξέρω τι άλλο, είναι ένα και το αυτό με τους Ναζί, να ξαναπάς σχολείο να μάθεις ιστορία και ιδιαιτέρως αυτήν της χώρας σου.
Συμπέρασμα:τα 80s εκτός από το στυλ κατέστρεψαν και εγκεφάλους...τελικά επιβεβαιώνεται ότι το να είσαι ηθοποιός ή γενικότερα το να ασχολείσαι με οποιαδήποτε μορφή τέχνης δεν σε κάνει και καλύτερο άνθρωπο...
Το να περιμένεις ότι η ενασχόληση με την κατώτατης ποιότητας "τέχνη" θα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο είναι σαν να περιμένεις ότι η κατανάλωση big mac θα σου μειώσει τη χοληστερίνη.