22 απ' τα αγαπημένα μου Χολιγουντιανά κλισέ

22 απ' τα αγαπημένα μου Χολιγουντιανά κλισέ Facebook Twitter
19

22 απ' τα αγαπημένα μου Χολιγουντιανά κλισέ Facebook Twitter
 

Κάποτε, πριν πολλά χρόνια, δούλευα σ' ένα λονδρέζικο κινηματογραφικό περιοδικό. Αυτά που θυμάμαι περισσότερο είναι πως μια φορά που με είχανε στείλει στη βιβλιοθήκη του British Film Institute για να κάνω μια έρευνα - τελικά, έκανα σε δέκα λεπτά την βαρετή έρευνα και ξόδεψα τις υπόλοιπες τέσσερις ώρες διαβάζοντας όλα τα τεύχη της πρώτης χρονιάς του περιοδικού Interview [Το καλύτερο που θυμάμαι ήταν μια συνέντευξη που πήρε η Divine απ' τον John Waters, η οποία ξεκινούσε με την ερώτηση της Divine: "Tell us the story of your life", για να ακολουθήσουν 4 παραληρηματικές σελίδες απάντησης. Απίστευτη εισαγωγική ερώτηση για συνέντευξη! Άκου "Tell us the story of your life!"]

 

22 απ' τα αγαπημένα μου Χολιγουντιανά κλισέ Facebook Twitter


Και το άλλο που θυμάμαι πιο πολύ συνέβη τη μέρα που έφευγα. Μου είπαν «Πάρε όποιο βιβλίο θέλεις», δείχνοντας μια μεγάλη βιβλιοθήκη, «είναι η παράδοσή μας». Ξόδεψα πολύ ώρα, εννοείται ότι είχε τέλεια λευκώματα, πανάκριβα, πανσπάνια βιβλία. 

Όλοι εξεπλάγησαν που δεν εκμεταλλεύτηκα την κατάσταση παίρνοντας πχ. ένα ογκώδες βιβλίο των 80 λιρών και τελικά κατέληξα σ' αυτό το μεταχειρισμένο, πάμφθηνο (6 λίρες!) βιβλιαράκι του πιο γνωστού Αμερικανού κριτικού κινηματογράφου. Δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Παρ' όλη τη γελοιότητά τους, όλα τα κλισέ έχουν την χρησιμότητά τους στον χολιγουντιανό κινηματογράφο. Κωδικοποιούν πολλές πληροφορίες μαζί και τις παρουσιάζουν με μια γνωστή σύμβαση, ένα κλισέ που υπονοεί με τρόπο συμπυκνωμένο περισσότερα απ' αυτά που δείχνει.

 

___________

Επέλεξα μερικά απ' τα πιο αγαπημένα μου κλισέ απ' το βιβλίο.

[Οι αναγνώστες στέλνουν τα κλισέ τους στον Roger Ebert]

 

1) Χαστούκι δέσμευσης. Ο ήρωας κι η ηρωίδα τσακώνονται έντονα για το πόσο αλληλομισιούνται, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η ηρωίδα να τον χαστουκίσει, πράγμα που με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στο πρώτο τους φιλί.


2) Κανείς δε λέει ποτέ αντίο όταν μιλάει στο τηλέφωνο. Ποτέ δεν διαφωνούνε για τις ώρες και τα σημεία συνάντησης. Λέει ο ένας «Θα τα πούμε στο Κολούμπια στις εννιά» ή «Θα περάσω να σε πάρω απ' το σπίτι στις επτά» και κλείνει το τηλέφωνο.

 

3) Only One Man Rule: Όταν μας δηλώνεται ξεκάθαρα ότι μόνο ένας άντρας μπορεί να τιμωρήσει τους ενόχους/σώσει τον κόσμο, τότε μπορούμε να 'μαστε σίγουροι ότι αυτός ο άντρας έχει αποσυρθεί και θα χρειαστεί να τον πείσουμε να επιστρέψει για μια τελευταία αποστολή.

 

4) Κάθε sequel ταινίας που χρησιμοποιεί το διαφημιστικό σλόγκαν "...And this time... it's personal" θα έχει ουσιαστικά την ίδια ακριβώς υπόθεση με την πρώτη ταινία.

 

5) Idiot Plot. Σκηνή στην οποία το κοινό πρέπει να πιστέψει ότι δύο χαρακτήρες μπορούν να κρατήσουν μια ολόκληρη κουβέντα επί ώρα χωρίς να καταλαβαίνουν ότι εννοούν διαφορετικά πράγματα. Πχ. ο ένας πιστεύει ότι μιλούν για μαθηματικά κι ο άλλος για σεξ. Γενικά idiot plot αποκαλούμε κάθε σενάριο που περιέχει προβλήματα που θα είχαν λυθεί στα πρώτα λεπτά της ταινίας αν οι χαρακτήρες δεν ήταν τελείως ηλίθιοι.

 

6) Στις σύγχρονες ταινίες οι άγγελοι συνήθως επισκέπτονται τη Γη με σκοπό να φάνε πίτσα, να καπνίσουν τσιγάρα και να δείξουν πόσο καθημερινοί άνθρωποι είναι. Οι πόλεμοι, οι αρρώστιες και η ακρίβεια βασανίζουν τον πλανήτη, όμως οι άγγελοι λύνουν μόνο συναισθηματικά προβλήματα ανδρών που μετάνιωσαν για τις απιστίες τους και γυναικών που έχασαν την πίστη τους στον Έρωτα.

 

7) Το πρωί, μετά από μια έντονη, ερωτική νύχτα [σχεδόν όλες οι ερωτικές σκηνές δείχνουν ζευγάρια που το κάνουν για πρώτη φορά] ο ένας ήρωας ξυπνά νομίζοντας ότι η ηρωίδα είναι δίπλα του, απλώνει το χέρι να την αγκαλιάσει αλλά βλέπει πως το μαξιλάρι είναι άδειο και ανησυχεί. Την ίδια ώρα η ηρωίδα (που έχει ήδη σηκωθεί) φτιάχνει πρωινό, βάφεται, γυμνάζεται ή δολοφονείται.

 

8) Συνθηματικά: Η φράση «Ας μιλήσει τώρα ή ας σωπάσει για πάντα» χρησιμοποιείται σε κινηματογραφικούς γάμους μόνο αν κάποιος δεν έχει σκοπό να σωπάσει για πάντα, ενώ η φράση "We've got company" χρησιμοποιείται για να πληροφορηθεί ο οδηγός αυτοκινήτου ότι το όχημα παρακολουθείται απ' την αστυνομία.

 

9) Σε κάθε σκηνή με άτομο που κουβαλάει χαρτοσακούλα απ' το μανάβικο ή το σούπερ μάρκετ η εν λόγω χαρτοσακούλα θα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει μια μακριά, λεπτή γαλλική μπαγκέτα.

 

10) Όποιος κρατάει ένα βάζο ή οποιοδήποτε άλλο γυάλινο αντικείμενο θα το ρίξει με το που θα ακούσει άσχημα νέα. Συνήθως το αντικείμενο θα πέσει και θα κομματιαστεί σε αργή κίνηση και -ιδανικά- θα ιδωθεί από πολλαπλές γωνίες λήψης.

 

11) Καμία βόμβα δεν μπορεί να αποσυνδεθεί αν η έκρηξη απέχει περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα. Μπορεί να αποσυνδεθεί μόνο την τελευταία στιγμή. [η φωνή που ανακοινώνει την αντίστροφη μέτρηση πριν την έκρηξη πρέπει να είναι γυναικεία].

 

 

*Και 11 κλισέ που εντόπισε ο ίδιος ο Roger Ebert.

 

1) Η φράση "So that's what this is all about" όταν χρησιμοποιείται στις ταινίες σημαίνει πάντοτε «Με απατάς με κάποια άλλη».


2) Όταν υπάρχει κοντινό πλάνο ενός διάσημου διαμαντιού πρέπει να υπάρχει και μια computerized λάμψη που συνοδεύεται απ' τον οξύ ήχο «πινγκ!» Όταν στα θρίλερ υπάρχει κοντινό μαχαιριού με μεγάλη αστραφτερή λεπίδα πρέπει να ακουστεί ο ανατριχιαστικός metal-on-metal ήχος, ακόμη κι αν το μαχαίρι δεν αγγίζει τίποτα.

 

3) Οι Αυτόματοι Ήχοι: Κάθε ποδήλατο που φαίνεται έστω και σ' ένα καρέ πρέπει να συνοδεύεται από τον ήχο του κουδουνίσματός του. Όλα τα μακρινά πλάνα ενός μικρού συνηθισμένου μαγαζιού σε μικρή πόλη πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύονται από τον ήχο του κουδουνίσματος που κάνει η πόρτα όταν την ανοίγει ένας πελάτης. [Και κάθε νεκροτομείο σε ταινία χρησιμοποιεί το ηχητικό εφέ νερού που στάζει]

 

4) Fruit Cart: Σε σκηνή καταδίωξης με αυτοκίνητο είναι σχεδόν βέβαιο ότι ένας πάγκος με φρούτα θα αναποδογυριστεί και ο υπαίθριος μανάβης (συνήθως αλλοδαπός) θα βρίσει στη γλώσσα του, θα πάει στη μέση του δρόμου και θα υψώσει τη γροθιά του απειλητικά προς το αυτοκίνητο που απομακρύνεται.

 

5) Κάθε γυναίκα που εμφανίζεται στην αρχή με τα μαλλιά σε κότσο και με τεράστια, χοντρά, στρογγυλά γυαλιά, πρόκειται μέχρι το τέλος να κάνει εντυπωσιακό make-over. Τότε θα πρέπει να εμφανιστεί στην κορυφή μιας σκάλας, μεταμορφωμένη, καθώς εκπλήσσεται σεμνά με τα βλέμματα θαυμασμού που προκαλεί.

 

6) Σχετικές ταχύτητες περπατήματος. Άσχετα από το πόσο γρήγορα τρέχει το θύμα, ο δολοφόνος πάντα θα τον πλησιάζει περπατώντας με αργό και σταθερό βηματισμό.

 

7) "Τell me where you are so I can come and get you". Ατάκα που λέει στον κυνηγημένο ήρωα ένας φίλος του απ' το τηλέφωνο. Τότε όλοι (εκτός απ' τον ήρωα) καταλαβαίνουμε ότι ο φίλος είναι ο δολοφόνος ή συνεργάζεται με τους κακούς.

 

8) Κανείς ποτέ δε διδάσκεται τίποτα σε μια ταινία που δεν θα του χρειαστεί προς το τέλος. Όποτε μαθαίνουμε για ένα ασυνήθιστο ταλέντο ή κόλπο που ξέρει να κάνει ο ήρωας να ξέρουμε ότι αυτό θα του σώσει στο τέλος τη ζωή.

 

9) Σε μία τουλάχιστον σκηνή μιας ταινίας σε 'ζούγκλα', το ηχητικό background πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει την σχεδόν δαιμονική κραυγή «χου, χου, χου, χου, α, α, α, Α! Α!» ενός ζώου που ποτέ δεν φαίνεται.

 

10) Κλισέ διάλογοι: ο μπερδεμένος ήρωας πρέπει να πει: "Yes, no... I don't know." (Ή εναλλακτικά "I don't know what to think anymore".) Άλλοι κλισέ διάλογοι: Α: Bob...? B: Yeah? A: ...nothing. (ή ...thanks).

 

11) Kάθε φιλμ που συνδυάζει στη διαφημιστική του αφίσα τα quotes κριτικών με αποσιωπητικά το κάνει επειδή έχει κάτι να κρύψει. Ένα quote σε πόστερ που λέει: "This movie was... amazing!" –Chicago Tribune, πιθανότατα στην πραγματικότητα έλεγε: "This movie was so awful it is amazing how it ever got made". Λιγότερες από τρεις λέξεις σε διαφημιστικά quotes είναι πραγματικά επικίνδυνες. Στα "Funny...", "What a movie...", κλπ, αυτά που αποσιωπούνται είναι εξαιρετικά ύποπτα.

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

 

clichephobia: Με τον όρο "κλισεφοβία" περιγράφεται στο βιβλίο η φοβία που επηρεάζει ανθρώπους που έχουν δει υπερβολικά πολλές χολιγουντιανές ταινίες. Τα συμπτώματα εμφανίζονται όταν καταστάσεις της πραγματικής ζωής απηχούν κινηματογραφικά κλισέ και ο παθών πρέπει να δράσει για να αποφύγει αυτό που θα συνέβαινε κανονικά στην ταινία.

 

Για παράδειγμα, αφού ο κλισεφοβικός έχει πει: "Καλά, αυτή είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου!" συνειδητοποιεί ότι θα είναι νεκρός σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Ή αν πει: "Τι καταστροφή! Τίποτα χειρότερο δεν θα μπορούσε να συμβεί", συνειδητοποιεί πως κάτι ακόμα χειρότερο θα συμβεί άμεσα. Ή αν είναι σε σταθμό των τρένων και σκεφτεί "έχουμε πολύ ώρα μέχρι να φύγει το τρένο" ξέρει ότι θα το χάσει.

 

Προσωπικά πολλές φορές εντοπίζω τα cliche-alerts στην καθημερινή μου ζωή. Αν πω: "Δεν θα μας πάρει ώρα, θα αλλάξω το λάστιχο σε πέντε λεπτάκια", σχεδόν κάνω cut και φαντάζομαι τους εαυτούς μας στο ίδιο σημείο ενώ ένας υπότιτλος γράφει: 'Πέντε ώρες μετά...'

 

 

 

19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

16 σχόλια
να μην ξεχνάμε και αυτο: σε κάθε σκηνή που ο ήρωας κατατροπώνει τον κακό τρέχει αμέσως να βοηθήσει την κοπέλα/ τους φίλους χωρίς να του περάσει ΚΑΝ απο το μυαλό να σιγουρευετει ότι ο δολοφόνος που τους κυνηγάει ειναι νεκρός η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να του πάρει το όπλο. Και μετα εννοείται ότι ο κακός θα ξανασηκωθει, γιατι ειναι πολυ ξενερωτο να τα κακαρωσει με την πρώτη
2 που μου ήρθαν αμέσως!1) Μετά το σεξ το επόμενο πρώι οι πρωταγωνίστρια έχει τέλειο μακιγιάζ και μαλλί κομμωτηρίου!!!2) Όταν οι κακοί περικυκλώνουν τον πρωταγωνιστή κάνουν επίθεση ένας ένας και όχι όλοι μαζί δίνοντας τον χρόνο στον πρωταγωνιστή να τους αντικρούσει έναν έναν και να ξεφύγει!!!
Κλασικό: οταν ο πρωταγωνιστής χτυπάει κάποιον με το πισω μερος του όπλου, αυτος δε βογκαει απο τον πονο , αλλα πεφτει λιποθυμος για πολυ βολικη χρονικη διάρκεια για τον πρωταγωνιστή
Έχουμε και λέμε...Τα.. κλειδιά. Ο φονιάς-τέρας κυνηγάει την όμορφη κοπέλα η οποία έχει ένα μάτσο με καμιά 50αριά κλειδιά, πλησιάζει πλησιάζει πλησιάζει και.. τελευταία στιγμή αυτή βρίσκει το σωστό και η πόρτα ανοίγει (κραυγές, λαχάνιασμα κτλ).Ο κοπέλα στο έδαφος, ο κακός-βιαστής από πάνω και ΠΑΝΤΑ.. θα πιάσει κάτι και θα του το φέρει στο κεφάλι (πέτρα, βάζο, σφυρί κτλ).Σε ΟΛΑ τα θρίλερ, η πρώτη σκηνή που περιμένεις να γίνει το φονικό ή να εμφανιστεί το τέρας είναι σκηνοθετική μπλόφα (ανάλογη μουσική με σασπένς) και απλά ο πρωταγωνιστής τρομάζει βλέποντας τελικά έναν φίλο, την γάτα που τελικά έκανε τον θόρυβο κτλ...Σε σκηνές καταδίωξης, ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που κάνουν μεγάλο άλμα και σκάνε από μεγάλο ύψος στον δρόμο πάλι, σε ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει σκάσει ποτέ λάστιχο ή έχουν καταστραφούν τα αμορτισέρ του (μα τι διάλο φοράνε αυτά τα Αμερικάνικα χαχα..).Όσα μπουνίδια και να φάει ο πρωταγωνιστής, ζήτημα να σκιστεί λίγο κάτω από το μάτι ή στο πάνω μέρος της μύτης και δια μαγείας τα σημάδια εξαφανίζονται 1-2 σκηνές αργότερα.Σε σκηνές που κακός δέχεται σφαίρες και πέφτει από ύψος ΠΑΝΤΑ κάνει κωλοτούμπα (λες και κάνει κατάδυση) και ΠΟΤΕ δεν πέφτει με το κεφάλι.
Να και μερικά ακόμα:~στα θρίλερ όταν είναι κάποιος μόνος του σπίτι και ακούσει περίεργους θορύβους θα πάει να ψάξει αμέσως συνήθως χωρίς να ανοίξει κάποιο φως παρά μόνο κανέναν φακό η ακόμα και σπίρτο. ~αν πάει να πάρει την αστυνομία τηλέφωνο (που σπανίως θα το σκεφτεί) το τηλέφωνο δε θα λειτουργεί.~αν έχει ζώα μες το σπίτι, αυτά καταλαβαίνουν ότι κάτι κακό συμβαίνει και γαβγίζουν, νιαουρίζουν κτλ αλλά ο ο πρωταγωνιστής δεν δίνει σημασία και είναι ατάραχος~Εννοείται ότι γείτονες δεν υπάρχουν ποτέ για βοήθεια ή αν υπάρχουν, λείπουν για διακοπές, κοιμούνται, αδιαφορούν, ακούν δυνατά μουσική ή τηλεόραση ή στην καλύτερη είναι αυτοί οι δολοφόνοι!~Τα ζευγαράκια που πάνε να ερωτοτροπήσουν είναι συνήθως από τα πρώτα και αγαπημένα θύματα ενός δολοφόνου.~σε κάθε θρίλερ ανεξαρτήτως θέματος είναι απαραίτητη μια σκηνή από παιδική χαρά που είναι ερημωμένη αλλά κάποια κούνια ή κάποια τραμπάλα κουνιούνται αργά μες το ομιχλώδες τοπίο.~όταν ένα θρίλερ ξεκινάει με οικογενειακό τραπέζι ή φιλικό κτλ ξέρεις ότι όλοι μα όλοι θα εγκαταλείψουν το μάταιο τούτο κόσμο μέχρι να τελειώσει η ταινία.~Συνήθως, ο δολοφόνος δε μιλάει αλλά ψιθυρίζει, μουγκρίζει, ουρλιάζει, κάνει νοήματα ή απειλεί μόνο μέσω τηλεφώνου.
- Όταν κάποιος θυμάται ή ονειρεύεται, την έναρξη της ανάμνησης/ονείρου ανακοινώνει ο ήχος μιας άρπας.- Όταν βλέπουμε φλασμπάκ, η απόχρωσή του πρέπει να είναι σέπια εκτός αν εκτυλίσσεται στα 80ies, οπότε έχει χρώματα ξεθωριασμένης polaroid και οπωσδήποτε αντανάκλαση ήλιου.
Εκείνο που γίνεται και σε ταινίες και σε σειρές: κάθονται δύο φίλοι/γνωστοί σε ένα καφέ, και όταν τελειώσει ο διάλογος αφορά τους θεατές, ο ένας χαιρετάει, σηκώνεται και φεύγει και αφήνει τον άλλο σύξυλο να τελειώσει τον καφέ μόνος του.
«7) Το πρωί, μετά από μια έντονη, ερωτική νύχτα [σχεδόν όλες οι ερωτικές σκηνές δείχνουν ζευγάρια που το κάνουν για πρώτη φορά] ο ένας ήρωας ξυπνά νομίζοντας ότι η ηρωίδα είναι δίπλα του, απλώνει το χέρι να την αγκαλιάσει αλλά βλέπει πως το μαξιλάρι είναι άδειο και ανησυχεί. Την ίδια ώρα η ηρωίδα (που έχει ήδη σηκωθεί) φτιάχνει πρωινό, βάφεται, γυμνάζεται ή δολοφονείται».ΧΑΧΑΧΑ!!! (γέλασα πάρα πολύ με αυτό).Και είναι ό,τι πιό συνηθισμένο, όλα τα ζευγάρια, μετά από μία νύχτα παθηασμένου σεξ να ξυπνάνε με τα εσώρουχα...«6) Σχετικές ταχύτητες περπατήματος. Άσχετα από το πόσο γρήγορα τρέχει το θύμα, ο δολοφόνος πάντα θα τον πλησιάζει περπατώντας με αργό και σταθερό βηματισμό».Τις προάλλες κουβέντιαζα για αυτό τι κλισέ με μία φίλη μου. Έχει σπίτι με αυλή την οποία αυλή μοιράζονται δύο γάτες και μία χελώνα. Καθόμασταν στην αυλή και κάποια στιγμή μου λέει : «Κοίτα τι θα γίνει τώρα...». Η μία από τις γάτες πλησίασε το πιατάκι με το φαγητό της χελώνας και τότε η χελώνα τα πήρε στο κρανίο προσπαθώντας να επιτεθεί στην γάτα, η γάτα οποία φοβάται την χελώνα (!?!?!) με ένα σάλτο βρέθηκε στην άλλη άκρη την αυλής και η χελώνα να συνεχίζει να την "καταδιώκει" νωχελικά αλλά σταθερά. Η σκηνή ήταν πολύ αστεία και τότε θυμηθήκαμε αυτούς τους νωχελικούς δολοφόνους των ταινιών που ενώ το θύμα, που είναι συνήθως fitness (βλέπε μαζορέτες και αθλητές κολεγιακών πρωταθλημάτων), έχει απομακρυνθεί σε απόσταση ασφαλείας, σε ανύποπτο χρόνο ο μπουνταλάς-αργοκίνητος και κουτσός (ίσως και μονόφθαλμος) serial killer καταφέρνει όχι απλώς να πλησιάσει και να σκοτώσει το θύμα του αλλά να βρεθεί ακριβώς μπροστά του!...Επίσης αναρωτηθήκαμε αν ο μύθος τους Αισώπου «Η ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΓΟΣ» αποδίδεται σωστά; Μήπως αποτελεί μία μασκαρεμένη σπλατεριά όπου στο τέλος η χελώνα σκοτώνει τον λαγό;Και πάλι το ίδιο δίδαγμα έχει:Ο μύθος δηλώνει ότι συχνά η κοπιαστική προσπάθεια νικάει το φυσικό χάρισμα, όταν αυτός που το έχει δεν το καλλιεργεί...Κάτι τελευταίο.Ο μπρουτάλ πρωταγωνιστής (με το θεληματικό πηγούνι), έχοντας αντέξει σε τρομερά και φοβερά - επίπονα βασανιστήρια, δεμένος σε μία καρέκλα, καταφέρνει και λύνεται δίνοντας αλλά και τρώγοντας το ξύλο της αρκούδας σώνοντας την γκομενάρα.ΤΟ ΚΛΙΣΕ (λες και η πιο πάνω κατάσταση δεν είναι...): Αργότερα όταν η γκομενάρα περιποιέται τα τραύματα του, εκείνος λιγάει από τον πόνο του οινοπνεύματος επάνω στο μπαμπάκι...!Και μετά από αυτό (συνεχίζει), χωμένοι σε μία καλύβα στο πουθενά, προσωρινά ασφαλείς, με ένα ολόκληρο χωριό μισθοφόρων με πυρσούς και σκυλιά-ανιχνευτές να τους ψάχνουν, είναι μία στιγμή ό,τι πρέπει για αχαλίνωτο σεξ...!
Στις εξαιρετικά σπάνιες φορές που παθιασμένα, όντως, βγάζουν τα ρούχα τους μέχρι και τα εσώρουχα, τα οποία εκσφενδονίζονται στο δωμάτιο και πάντα κάποιο βρακί ή σουτιέν καταλήγει επάνω σε ένα λαμπατέρ- και... [fade black] ...η γκόμενα το επόμενο πρωί σηκώνεται από το κρεβάτι χωρίς να είναι τυλιγμένη με το σεντόνι αλλά φαίνεται -συνήθως- του ποπουδάκι της, έχω σκεφτεί: «Να πάρει, λες να κάνατε πραγματικό σεξ για να αποδοθεί σωστά το ξύπνημα;;;»...
Είναι πάντως κοινή διαπίστωση οτι όλα τα στραβά σε μια ανασκαφή θα συμβούν αμέσως μόλις ένας συνάδελφος ξεστομίσει το "ησυχία σήμερα". Δέκα λεπτά αργότερα τρέχαμε να ξεφύγουμε από χαλάζι και βροχή που έπεφτε από ένα προτινος καταγάλανο ουρανό.
Χαχαχαχαχα να προσθεσω μερικά?-Το αντίτιμο του ταξί είναι πάντα όσα χρηματα έχει ο πρωταγωνιστής στην τσέπη του. ΧΩΡΙΣ να κοιταξει.-Το ίδιο και για το εστιατόριο, το φαγητό κοστίζει παντα ΕΝΑ χαρτονομισμα Δηλαδη 1-5-10-20-50-ή 100 Δολλαρια. Ποτε δεν εχει ψιλά.-Κανείς δεν δίνει ρεστα ποτέ-Όταν ακούγονται θορυβοι πίσω απο μια πόρτα ο πρωταγωνιστης ΠΑΝΤΑ θα την ανοιξει-Όταν είναι στο ισογειο και μπαίνει ο δολοφόνος ΠΑΝΤΑ θα ο πρωταγωνιστης θα τρέξει στο υπόγειο (Είναι πολύ λογικό οταν σε κυνηγάει ο άλλος για να σε σκοτωσει να καταφυγεις εκει όπου δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ πηγη φυσικου φωτος και ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος διαφυγής).-Ο πρωταγωνιστης δεχεται 10 σφαιρες και τρέχει, ο κακός τρωει μια κλωτσια και πέφτει αναισθητος.