Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία

Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία Facebook Twitter
6

Διόδια στους γερμανικούς δρόμους αλλά μόνο για αλλοδαπούς σχεδιάζει να επιβάλλει ο Γερμανός υπουργός Συγκοινωνιών Alexander Dobrindt.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει το 2016 και οι αλλοδαποί οδηγοί θα πληρώνουν 10 ευρώ για 10 ημέρες ή 100 ευρώ για ένα χρόνο.

Αντιδράσεις υπάρχουν από γειτονικές χώρες, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία, ο Dobrindt υποστηρίζει πάντως ότι δεν παραβιάζει κάποιον ευρωπαϊκό νόμο.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς από το χαράτσι αυτό στους ξένους-οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια-αναμένεται να μπούν στο δημόσιο ταμείο 2,5 δισεκατομμύρια που θα πάνε στη συντήρηση των δρόμων.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι γλυκαίνει την Coca-Cola στις ΗΠΑ; Η ανάρτηση Τραμπ και η διπλωματική απάντηση της εταιρείας

Διεθνή / Τι γλυκαίνει την Coca-Cola στις ΗΠΑ; Η ανάρτηση Τραμπ και η διπλωματική απάντηση της εταιρείας

Η εταιρεία φέρεται να χρησιμοποιεί σιρόπι καλαμποκιού, το οποίο ο Τραμπ ζητά να αντικατασταθεί με «φυσική» ζάχαρη, στο πλαίσιο της καμπάνιας της κυβέρνησής του για μια «υγιέστερη» Αμερική
LIFO NEWSROOM
Τραμπ: Στο ναδίρ της 2ης θητείας του το ποσοστό των Αμερικανών που εγκρίνουν την πολιτική του για τη μετανάστευση

Διεθνή / Τραμπ: Στο ναδίρ της 2ης θητείας του το ποσοστό των Αμερικανών που εγκρίνουν την πολιτική του για τη μετανάστευση

Μόλις το 28% του δείγματος σε δημοσκόπηση απάντησε καταφατικά στο ερώτημα αν οι συλλήψεις μεταναστών σε χώρους δουλειάς σε εφόδους των αρχών είναι κάτι «καλό για τη χώρα», ενώ το 54% διαφώνησε
LIFO NEWSROOM
Χαμένος παράδεισος: Η κλιματική αλλαγή αλλάζει τα καλοκαίρια στην Ευρώπη

Περιβάλλον / Οι «χαμένοι παράδεισοι» της Ευρώπης: Πώς η κλιματική αλλαγή αλλάζει τα καλοκαίρια μας

Η έντονη ζέστη, οι υψηλές θερμοκρασίες αλλά και οι μακροπρόθεσμες συνέπειες της κλιματικής αλλαγής κάνουν τους πιο περιζήτητους προορισμούς της ηπείρου, τόπους προς αποφυγή
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ: Η αναφορά του στη λίστα Έπσταϊν - Ποιους αποκάλεσε «κακούς ανθρώπους»

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: Η αναφορά του στη λίστα Έπσταϊν - Ποιους αποκάλεσε «κακούς ανθρώπους»

Ο Αμερικανός πρόεδρος δέχεται επίθεση από υποστηρικτές του λόγω υποψιών ότι η κυβέρνησή του κρύβει λεπτομέρειες για τα εγκλήματα του Έπσταϊν για να προστατεύσει την πλούσια ελίτ — συμπεριλαμβανομένου του ίδιου
LIFO NEWSROOM
«Ένα μελλοντικό παλαιστινιακό κράτος θα σέβεται το διεθνές δίκαιο, τις γυναίκες και τις συμφωνίες»

Διεθνή / «Ένα μελλοντικό παλαιστινιακό κράτος θα σέβεται το διεθνές δίκαιο, τις γυναίκες και τις συμφωνίες»

Η πρώτη Παλαιστίνια ΥΠΕΞ, Βαρσέν Αγκχαμπεκιάν Σαχίν, μίλησε αποκλειστικά στο Euronews και κατήγγειλε αδράνεια της ΕΕ στη Γάζα - Υπόσχεται μεταρρυθμίσεις στην Παλαιστινιακή Αρχή
LIFO NEWSROOM
Συμφωνία κατάπαυσης του πυρός στη Συρία μετά από σφοδρές συγκρούσεις με εκατοντάδες νεκρούς στη Σουέιντα

Διεθνή / Συμφωνία κατάπαυσης του πυρός στη Συρία μετά από σφοδρές συγκρούσεις με εκατοντάδες νεκρούς στη Σουέιντα

Η κλιμάκωση στη νότια Συρία –με ταυτόχρονη εμπλοκή του Ισραήλ και πολιτική αστάθεια στην περιοχή της Σουέιντα– επαναφέρει το ζήτημα της εσωτερικής συνοχής στη Συρία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Οι ξένοι οδηγοί πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα μέσω των διοδίων.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια και οι κάτοικοι πληρώνουν για τη χρήση τψν δρόμων μέσω του φόρου μια φορά το χρόνο (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, απλά η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου).Βρίσκω πολύ λογικό λοιπόν, να βρεθεί κάποιος τρόπος για να πληρώνουν και όσοι χρήστες των δρόμων δεν πληρώνουν μέχρι τώρα.Για παράδειγμα στην Αυστρία, ο οδηγός υποχρεούται να κολλήσει στο παρπρίζ του οχήματός του τη "Βινιέτα", ένα αυτοκόλλητο το οποίο αγοράζει κατά την είσοδό του στη χώρα.Τουλάχιστον στη Γερμανία τα χρήματα από το φόρο για τα αυτοκίνητα πηγαίνουν πραγματικά στη συντήρηση των δρόμων.Στην Ελλάδα πληρώνουμε τους ιδιώτες για να φτιάξουν αυτοκινητόδρομους, πληρώνουμε διόδια για να τους διασχίσουμε και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας.
10 ευρώ για να χρησιμοποιείς 10 μέρες όλους τους αυτοκινητόδρομους. Για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη νομίζω είναι παραπάνω για ντόπιους και ξένους. Επίσης νομίζω ότι οι Γερμανοί ήδη πλήρωναν κάποιο τέλος ετήσια για την συντήρηση των αυτοκινητόδρομων.
Αν το έκαναν οι Έλληνες προσωπικά έξυπνους θα μας έλεγα. Αλλά επειδή κι εδώ οι Γερμανοί αποφασίζουν και είμαστε ξένοι πλέον στην ίδια μας τη χώρα, μάλλον πάλι εμείς θα πληρώναμε και οι άλλοι θα περνάνε τσάμπα