Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία

Διόδια στους ξένους θέλει να βάλει η Γερμανία Facebook Twitter
6

Διόδια στους γερμανικούς δρόμους αλλά μόνο για αλλοδαπούς σχεδιάζει να επιβάλλει ο Γερμανός υπουργός Συγκοινωνιών Alexander Dobrindt.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό, η εφαρμογή του μέτρου θα ξεκινήσει το 2016 και οι αλλοδαποί οδηγοί θα πληρώνουν 10 ευρώ για 10 ημέρες ή 100 ευρώ για ένα χρόνο.

Αντιδράσεις υπάρχουν από γειτονικές χώρες, όπως η Αυστρία και η Ολλανδία, ο Dobrindt υποστηρίζει πάντως ότι δεν παραβιάζει κάποιον ευρωπαϊκό νόμο.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς από το χαράτσι αυτό στους ξένους-οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια-αναμένεται να μπούν στο δημόσιο ταμείο 2,5 δισεκατομμύρια που θα πάνε στη συντήρηση των δρόμων.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Λεπέν απειλεί να ανατρέψει τον Μακρόν λόγω κατάργησης αργιών και περικοπών 44 δισ. ευρώ

Διεθνή / Η Λεπέν απειλεί να ανατρέψει τον Μακρόν λόγω κατάργησης αργιών και περικοπών 44 δισ. ευρώ

«Η κυβέρνηση αυτή επιλέγει να επιτεθεί στους εργαζόμενους και στους συνταξιούχους αντί να κυνηγήσει τη σπατάλη», δήλωσε η Μαρίν Λεπέν, κλιμακώνοντας την πίεση προς τον πρωθυπουργό Φρανσουά Μπαϊρού
LIFO NEWSROOM
Η Ευρώπη δίνει προθεσμία στο Ιράν να περιορίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, διαφορετικά θα επανέλθουν οι κυρώσεις

Διεθνή / Η Ευρώπη δίνει προθεσμία στο Ιράν να περιορίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, διαφορετικά θα επανέλθουν οι κυρώσεις

Η Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία δηλώνουν ότι χωρίς σαφή δέσμευση από το Ιράν, θα επαναφέρουν τα εμπάργκο που είχαν αρθεί πριν από 10 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Γυναίκα εκβίαζε βουδιστές μοναχούς με ερωτικά βίντεο - Είχε αποκομίσει 12 εκατ. δολάρια

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Γυναίκα εκβίαζε βουδιστές μοναχούς με ερωτικά βίντεο - Είχε αποκομίσει 12 εκατ. δολάρια

Η «κυρία Γκολφ» κατέγραφε σε φωτογραφίες και βίντεο τις σεξουαλικές της συνευρέσεις με τους μοναχούς και κατόπιν τους εκβίαζε, αποσπώντας τους τεράστια χρηματικά ποσά
LIFO NEWSROOM
Μπουρλά κατά Μαμντάνι για την «Παγκοσμιοποίηση της Ιντιφάντα»: Ζήτησε εξηγήσεις, ως γιος επιζώντων του Ολοκαυτώματος

Διεθνή / Μπουρλά κατά Μαμντάνι για την «Παγκοσμιοποίηση της Ιντιφάντα»: Ζήτησε εξηγήσεις, ως γιος επιζώντων του Ολοκαυτώματος

Ο επικεφαλής της Pfizer ρώτησε προσωπικά τον υποψήφιο δήμαρχο της Νέας Υόρκης για το σύνθημα που χρησιμοποίησε και το οποίο εκλαμβάνεται ως πρόκληση άσκησης βίας κατά Εβραίων
LIFO NEWSROOM
To «Trump Effect» έχει ήδη επιπτώσεις στην αμερικανική οικονομία: Πληθωρισμός και αγορά εργασίας τα «θύματα» 

Διεθνή / To «Trump Effect» έχει ήδη επιπτώσεις στην αμερικανική οικονομία: Πληθωρισμός και αγορά εργασίας τα «θύματα» 

Η επίδραση του Τραμπ αρχίζει να γίνεται αισθητή στην οικονομία, ιδίως λόγω των δασμολογικών και των μεταναστευτικών πολιτικών του Αμερικανού προέδρου
LIFO NEWSROOM
Fauja Singh: Συνελήφθη ο οδηγός που ευθύνεται για τον θάνατο του θρυλικού μαραθωνοδρόμου

Διεθνή / Fauja Singh: Συνελήφθη ο οδηγός που ευθύνεται για τον θάνατο του θρυλικού μαραθωνοδρόμου

Ο γηραιότερος μαραθωνοδρόμος στον κόσμο, Fauja Singh, έχασε τη ζωή του μετά την παράσυρση και εγκατάλειψή του από 26χρονο οδηγό - «Αν είχε σταματήσει να τον βοηθήσει ίσως να είχε σωθεί», σύμφωνα με την αστυνομία
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ λέει ότι η γενική εισαγγελέας πρέπει να δώσει στη δημοσιότητα κάθε «αξιόπιστη» πληροφορία για τον Επστάιν

Διεθνή / Ο Τραμπ λέει ότι η γενική εισαγγελέας πρέπει να δώσει στη δημοσιότητα κάθε «αξιόπιστη» πληροφορία για τον Επστάιν

Η Παμ Μπόντι έχει δεχτεί έντονη κριτική από μέρος της πολιτικής βάσης του Τραμπ, αφού τη προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε πως δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο Επστάιν διατηρούσε «λίστα πελατών» ή εκβίαζε ισχυρά πρόσωπα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Οι ξένοι οδηγοί πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων στην Ελλάδα μέσω των διοδίων.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια και οι κάτοικοι πληρώνουν για τη χρήση τψν δρόμων μέσω του φόρου μια φορά το χρόνο (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα, απλά η πληρωμή γίνεται αυτόματα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου).Βρίσκω πολύ λογικό λοιπόν, να βρεθεί κάποιος τρόπος για να πληρώνουν και όσοι χρήστες των δρόμων δεν πληρώνουν μέχρι τώρα.Για παράδειγμα στην Αυστρία, ο οδηγός υποχρεούται να κολλήσει στο παρπρίζ του οχήματός του τη "Βινιέτα", ένα αυτοκόλλητο το οποίο αγοράζει κατά την είσοδό του στη χώρα.Τουλάχιστον στη Γερμανία τα χρήματα από το φόρο για τα αυτοκίνητα πηγαίνουν πραγματικά στη συντήρηση των δρόμων.Στην Ελλάδα πληρώνουμε τους ιδιώτες για να φτιάξουν αυτοκινητόδρομους, πληρώνουμε διόδια για να τους διασχίσουμε και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας.
10 ευρώ για να χρησιμοποιείς 10 μέρες όλους τους αυτοκινητόδρομους. Για να πας από Αθήνα Θεσσαλονίκη νομίζω είναι παραπάνω για ντόπιους και ξένους. Επίσης νομίζω ότι οι Γερμανοί ήδη πλήρωναν κάποιο τέλος ετήσια για την συντήρηση των αυτοκινητόδρομων.
Αν το έκαναν οι Έλληνες προσωπικά έξυπνους θα μας έλεγα. Αλλά επειδή κι εδώ οι Γερμανοί αποφασίζουν και είμαστε ξένοι πλέον στην ίδια μας τη χώρα, μάλλον πάλι εμείς θα πληρώναμε και οι άλλοι θα περνάνε τσάμπα