Ωσεί παρόντες, σε προσχηματικές θέσεις

Ωσεί παρόντες, σε προσχηματικές θέσεις Facebook Twitter
8

Απο τη σελίδα του στο facebook

Ακούω για τα προνόμια των υπαλλήλων της Βουλής καθώς και άλλων συντεχνιών και απορώ: Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι χρυσοπληρώνονταν για να ξύνουν τα αρχίδια τους, είναι ζωή αυτή; Να περνάς τα πιό παραγωγικά σου χρόνια υποαπασχολούμενος, λουφάροντας, ωσεί παρών σε προσχηματικές θέσεις; Να βυθίζεσαι κάθε μέρα βαθύτερα στην ανοία του κουτσομπολιού, της ηλεκτρονικής πασιέντζας ή στην καλύτερη της διαδικτυακής παρτούζας; Να μην δημιουργείς απολύτως τίποτα, να μην αφήνεις το ελάχιστο ίχνος του περάσματος σου; Αποτελεί πρόνομιο να είσαι ένας λάθρα βιώνων, που προσδοκά τη σύνταξη και το εφ άπαξ; Μόνο, φρονώ, εάν αναζητάς το πιό ανώδυνο μεσοδιάστημα ανάμεσα στη ζεστασιά της μήτρας και στην ασφάλεια του τάφου...

Αρχείο
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

4 σχόλια