ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Ένα χρόνο στη φυλακή ο παραγωγός της αντι-ισλαμικής ταινίας

Ένα χρόνο στη φυλακή ο παραγωγός της αντι-ισλαμικής ταινίας Facebook Twitter
8

Ο άντρας που κρυβόταν πίσω από την αντι-ισλαμική, η οποία προκάλεσε την οργή του μουσουλμανικού κόσμου, καταδικάστηκε να εκτίσει ένα χρόνο στις αμερικάνικες ομοσπονδιακές φυλακές.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής του απολογίας δήλωσε ένοχος για πλαστοπροσωπία και οικονομικές απάτες. Ο ίδιος πάντως δείχνει αμετανόητος για την παραγωγή της ταινίας, «Η Αθωότητα των Μουσουλμάνων», καθώς δήλωσε αργότερα ότι μπορεί ο Ομπάμα να σκότωσε τον Οσάμα Μπιν Λάντεν, αλλά δεν κατάφερε να σκοτώσει και την ιδεολογία.

Ο αιγυπτιακής καταγωγής αμερικανός πολίτης είχε δεχτεί πολλές απειλές κατά της ζωής του, ενώ η πακιστανική κυβέρνηση προσέφερε $100.000 σε όποιον κατάφερνε να τον σκοτώσει.

Ο παραγωγός της ταινίας θα εκτίσει την ποινή του σε φυλακή της Νότιας Καλιφόρνιας.

8

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λονδίνο: Επισκέπτες στο Ρίτσμοντ Παρκ προσπαθούν να αφαιρέσουν δια της βίας τα κέρατα από τα ελάφια

Διεθνή / Λονδίνο: Επισκέπτες στο Ρίτσμοντ Παρκ προσπαθούν να αφαιρέσουν δια της βίας τα κέρατα από τα ελάφια

Η αστυνομία βασιλικών πάρκων στο Ηνωμένο Βασίλειο εξέδωσε σχετική προειδοποίηση, μετά από καταγγελίες που έλαβε το Σαββατοκύριακο - Οδυνηρή πράξη για τα ζώα και ποινικό αδίκημα, αναφέρει η αστυνομία
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
«Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται»- Ζήτημα χρόνου τα ισραηλινά αντίποινα κατά του Ιράν

Διεθνή / «Θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται»- Ζήτημα χρόνου τα ισραηλινά αντίποινα κατά του Ιράν

H Wall Street Journal σε δημοσίευμά της ανέφερε ότι Αμερικανοί και δυτικοί αξιωματούχοι αναμένουν ότι το Ισραήλ θα απαντήσει γρήγορα στην επίθεση του Ιράν, πιθανότατα ακόμη και σήμερα
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Μην προτρέχεις σε αγανακτισμένες διαμαρτυρίες βασισμένος σε ένα εντελώς αποπροσανατολιστικό άρθρο. Ας γράψει ο "δημοσιογράφος" επιτέλους πως ο παραγωγός της ταινιας ΔΕΝ καταδικάστηκε για την ταινία, αλλά γιατί παραβίασε την αναστολή του (είχε καταδικαστεί παλαιότερα για τραπεζική απάτη) και τον έψαχναν πριν βγει η ταινία.Στην Αμερική δεν μπαίνεις φυλακή για "βλασφημία".http://www.huffingtonpost.com/2012/11/07/mark-basseley-youssef-prison-sentence_n_2090279.html
Αγαπητέ Μανόλη, ο «δημοσιογράφος» ανέφερε: «Κατά τη διάρκεια της χθεσινής του απολογίας δήλωσε ένοχος για πλαστοπροσωπία και οικονομικές απάτες.», τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε και μου επιτίθεστε. Ουδέποτε ανέφερα ότι καταδικάστηκε για την ταινία.
Γιατί προφανώς δεν ήταν καθόλου σαφής και διευκρινιστική αυτή η πρόταση, ειδικά ακολουθούμενη από το "ο ίδιος πάντως δείχνει αμετανόητος για την παραγωγή της ταινίας" λες και αυτά τα δύο σχετίζονται. Απόδειξη για το μπέρδεμα είναι το πρώτο σχόλιο.Αντί να πείτε δυο λόγια για την καταδικαστική απόφαση και για τις κατηγορίες, γράφετε για την ταινία και τις αντιδράσεις που προκάλεσε.
Δεν βλέπω κανέναν από σας που παραληρούσατε (δικαιολογημένα) για τα όσα συνέβαιναν στο χυτήριο να στηρίζετε εδώ την ελευθερία της έκφρασης... τι έγινε μόνο εκεί που μας συμφέρει υποστηρίζουμε την ελευθερία στην Τέχνης;;
Μπερδεύεις την τέχνη με τις κουράδες φίλε.Το ξέρω ότι ο ορισμός της τέχνης είναι υποκειμενικός (τι σου λέω τώρα) και αλλάζει σύμφωνα με τις αξίες της εποχής και καλώς ή κακώς σήμερα οι αξίες αυτές ορίζουν το έργο αυτού του φανατισμένου ως προπαγάνδα βίας και σίγουρα όχι ως τέχνη.
συμφωνώ cheesemonger , έτσι ακριβώς τα έχω και εγώ στο μυαλό μου αλλά ούτε εγώ ούτε εσύ νομίζω έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ποιος κάνει τέχνη και ποιος όχι. Άλλο το να μην σου αρέσει , να μην εγκρίνεις το έργο του και άλλο να αποδέχεσαι έτσι απλά την δίωξη του εξαιτίας μιας δημιουργίας του
Άσε ρε φίλε με τα σεμινάρια για την Τέχνη μου γίνατε όλοι ακαδημαϊκοί της τέχνης, που μέχρι χθες μπερδεύατε τον κινηματογράφο με τον Παπακαλιάτη και τον Ρουβά... H Tέχνη δεν είναι καθόλου υποκειμενική, αυτά τα λένε οι αμόρφωτοι, αν ήταν όλα υποκειμενικά δε θα υπήρχαν ούτε σπουδές, ούτε σχολές, ούτε κριτικοί ούτε τίποτα. Καλές είναι αυτές οι φιλοσοφίες περί υποκειμενικότητας, αλλά συνήθως τις λένε οι Αποτυχημένοι.Εγώ δεν υποστήριξα το περιεχόμενο ή την ποιότητα του έργου, αλλά την ελευθερία έκφρασης. Γράψε άκυρο, δικό μου το λάθος εξαρχής.