Γιατί η Ζωή Κωσταντοπούλου [του Σύριζα] θα ήταν η τέλεια σύζυγος συγγραφέα

Facebook Twitter
9

#

Η Ζωή Κωσταντοπούλου [του Σύριζα] θα ήταν η τέλεια σύζυγος συγγραφέα.

Εχθές έκανε ερώτηση στον Στουρνάρα που είχε διάρκεια 80'!

Ο Μπαλζάκ ή ο Χένρυ Τζαίημς, που ήταν γρήγοροι στο γράψιμο, θα είχαν ολοκληρώσει στον χρόνο αυτό τουλάχιστον ένα κεφάλαιο της "Ευγενίας Γκραντέ" ή της "Χρυσής κούπας" αντίστοιχα. Εγώ δε, σίγουρα ένα σονέτο ή μια βιλανέλλα.


[Το κόλπο είναι βέβαια να μην την διακόπτεις όσο μιλάει και κάθε 80' να διατυπώνεις μια ένσταση. Με τρεις ενστάσεις θα έχεις δουλέψει 4 ώρες σχεδόν απερίσπαστος. The perfect life!]

Αρχείο
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

6 σχόλια
Χαλαρώστε εύθικτοι αναγνώστες. Λόγω της ιδιότητας του, του ποιητή, εμπνεύστηκε το σχετικό άρθρο (περί συζύγου συγγραφέα για την εν λόγω κυρία). Το βρήκα εμπευσμένο και γέλασα, όπως και το σχόλιο του Κυρίλα...Έπεσα τυχαία στην "ερώτηση" της Κυρίας Κωνσταντοπούλου στη Βουλή (όταν κρατάει τόσην ώρα, μάλλον είναι τύχη να μην πέσεις πάνω της..) Τα πρώτα 5 λεπτά άκουγα με ενδιαφέρον, στα επόμενα πέντε απορούσα αν ρωτάει από αυταρέσκεια...
Δεν ξέρω αν είναι σεξιστικό. Πάντως κατάφερε να γίνει γραφική. Και έχασε την ουσία. (Δες τα τρία σχετικά άρθρα της λιφο. Και μη μου πεις ότι η λιφο είναι εχθρική προς το ΣΥΡΙΖΑ ή τις γυναίκες).
Είναι καραμέλα, ή είναι πραγματικότητα; Αν τη συμπεριφορά της Κωνσταντοπούλου την επεδείκνυε άντρας, θα έγραφε αντίστοιχο κείμενο ο Βλαβιανός λέγοντας "ο κύριος Τάδε θα ήταν ένας τέλειος σύζυγος για μια συγγραφέα;"Απεχθάνομαι την Κωνσταντοπούλου, βρίσκω ότι έχει μπερδέψει το ρόλο του εισαγγελέα με το ρόλο του βουλευτή, αλλά την κρίνω από τις πράξεις της, όχι από το φύλο της. Φάουλ το κείμενο του Βλαβιανού, κατά τη γνώμη μου.