Ο Ιερώνυμος και οι τριακόσιοι που πρέπει να απολυθούν

Facebook Twitter
3

Κάθε μέρα μια καινούρια μάσκα βγαίνει δημόσια

Αυτή η Κρίση ξεσκεπάζει τα δημόσια πρόσωπα ένα προς ένα. Τα γεγονότα των ημερών τραβάνε την μάσκα άγρια, χωρίς να τους ρωτήσουν, αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο των ανθρώπων. Σήμερα κάτι νέο: Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μας μιλάει για την φτώχια της Εκκλησίας. Κάτω λοιπόν από όλη αυτή την ιεροσύνη, ο Ιερώνυμος μιλάει σαν ιδιοκτήτης δισκογραφικής εταιρείας. «Τριακόσιους θα απολύσω έπεσαν οι πωλήσεις δίσκων 70%». Μας το λέει ο Ιερώνυμος που ηγείται μιας Εκκλησίας που είναι μια ζωή με το δίσκο στο χέρι. Ανέγερση ναών από το υστέρημα των πιστών, εξτραδάκια σε γάμους, βαφτίσεις και κηδείες τα light. Και στα πιο «βαριά» το Βατοπέδι, τα πολυτελή αυτοκίνητα, όλος αυτός ο χρυσός που φοράνε , που αν τον αφαιρέσεις και τον πουλήσεις κάποιοι με τα χρήματα μπορεί να περνάνε και ένα τρίμηνο.

Κουβέντα για τους ανθρώπους που θα μείνουν στο δρόμο. «Πήραν τις μετοχές της Εκκλησίας». Αλήθεια λέει. Η πίστη είναι ένα χρηματιστήριο. Οι μετοχές ανεβαίνουν και οι μετοχές πέφτουν. Πούλα. Αγόρασε. Ανέβα δείκτη. Κατέβα δείκτη. Προστακτική μέσα σε φτωχό παρόν μας.

Και τολμούν να μιλάνε για «παραμύθι» αυτοί που βγάζουν το ψωμί τους από το μεγαλύτερο παραμύθι και την «ωραιότερη ιστορία του κόσμου». Τέλος πάντων.

Χθες έγραφα για ένα παπά, τον Μητροπολίτη Παύλο, που έχει το θάρρος να υποστηρίζει την αλήθεια του με κάθε τίμημα. Σήμερα γράφω για ένα παπά που όχι μόνο θάρρος δεν έχει ώστε να στηρίξει ένα δικό του άνθρωπο, αλλά μιλάει με ένα τρόπο υλιστικό, χωρίς ίχνος πνευματικότητας, μόνο για τον συμφέρον του. Για ένα άνθρωπο που κάνει παρέμβαση για το συμφέρον του μαγαζιού του και μόνο. Έτσι είναι η εποχή. Δεν πρέπει να γενικεύουμε ας επικεντρωθούμε στην ατομική ευθύνη των προσώπων. Μέσα σε ένα «μαγαζί» μπορείς να βρεις κάθε καρυδιάς καρύδι . Το μοναδικό δώρο που μας κάνει η Κρίση είναι να μας αποκαλύπτει ποιος είναι τι. Κάτι είναι και αυτό...

Υ. Γ

Κρίμα για τον Ιερώνυμο γιατί στην αρχή είχε κάνει εντύπωση ως άνθρωπος χαμηλών τόνων. Υπάρχουν τελικά και χειρότερα από το να είσαι με ένα ανέκδοτο στο στόμα για να διατηρείς την δημοσιότητα σου στα κανάλια

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
δύο παπάδες εξοργίζουν το αίσθημα δικαίου που έχω μέσα μου. Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου. Μέχρι να περάσουν από δίκη δε θέλω να πατήσω το πόδι μου στην Ελλάδα.
ναι έχει δίκιο, οι μετοχές πριν μερικούς μήνες απαξιώθηκαν, τα προηγούμενα χρόνια όμως που η μετοχές της εθνικής ήταν το ισχυρό χαρτί του χρηματιστηρίου, γιατί δεν μας λέει που πήγανε τα κέρδη και τα μερίσματα??...