Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες

Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
8

Το Γκάζι πέρα από τα νυχτερινά μαγαζιά είναι και μια πολύ ζεστή συνοικία με ταυτότητα. Μέρος αυτής της αυθεντικότητας προσπάθησα να αποτυπώσω με τις παρακάτω φωτογραφίες.

Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
Πρωί στο Γκάζι: 28 φωτογραφίες Facebook Twitter
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

5 σχόλια
Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Μπράβο για την τεχνική που είναι όντως καλή και μπράβο και για τα θέματα, τα καδραρίσματα και την ποικιλία. Επίσης είσαι πιο θαρραλέος από μένα: Διστάζω πολύ να βγάλω άγνωστους (γιατί κι εμένα δε μου αρέσει να με βγάζουν) αλλά έτσι χάνονται κάποια ενδιαφέροντα πορτρέτα. Θα ήθελα να τολμώ τουλάχιστον να ρωτήσω κάποιον όταν με ενδιαφέρει και να τον βγάζω με τη συγκατάθεσή του.Επίσης, σχετικά με τα αρνητικά σχόλια: Ίσως φταίει ότι τα κάδρα είναι λίγο μεγάλα μέσα στη σελίδα και σε ένα λάπτοπ με 15άρα πχ σαν το δικό μου, γενικά σε κάθετες αναλύσεις 768, δε χωράει όλη η εικόνα ταυτόχρονα και πρέπει να κάνεις πάνω-κάτω για να τη δεις. Και οι περισσότερες είναι κατακόρυφες και κοντινές λήψεις. πχ σ'εκείνη με τις γραμμές του τρένου, όταν φαίνεται στην αρχή το πάνω μέρος της εικόνας, έχεις μπροστά σου μια θολή φωτογραφία, σαν ανετάριστη. Πρέπει να κατέβεις για να συνειδητοποιήσεις ότι το νόημα ήταν το focus στις κοντινές λεπτομέρειες. Θα μπορούσε ίσως η Lifo να τις προβάλει πιο μικρές, με κάθετη μέχρι 700px, για να βοηθήσει λίγο στην πρώτη εντύπωση. Έτσι κι αλλιώς όταν τις πατήσεις στις δείχνει μεγάλες.Στην μεγάλη οθόνη πάντως φαίνονται πολύ καλές :)
πολυ ωραιο φως εχει σε ολες τις φωτογραφιες,αναρωτιεμαι αν καταλαβαινουν ποσο δυσκολο ειναι να πετυχεις τετοιο contrast και καποιο ψηφιζουν τοσο αρνητικα ,αλλα ναι τωρα που ξερουν απο instagram τι να τους πεις εσυ σαν επαγγελματιας φωτογραφος?
Το Γκάζι ειναι ενα ζωντανό πεδίο οπου η αυθεντικότητα του θα πρεπε να μοιραστεί αναμεσα στη ζωή και στην ύλη (χαθηκε η διαδραση, αυτη η αλλη οπτικη που θελεις να δωσεις). Παρα ταυτα οι φωτογραφίες έχουν ορθή τοποθέτηση (κοινώς φαίνεται η τεχνική σου).