20 αγαπημένα άλμπουμ για το 2013. Από τον M.Hulot

20 αγαπημένα άλμπουμ για το 2013. Από τον M.Hulot Facebook Twitter
5

20 αγαπημένα άλμπουμ για το 2013. Από τον M.Hulot Facebook Twitter

[Aπό τον Μ.Hulot/ Από το σάιτ του νέου περιοδικού ΓΚΡΕΚΑ]

Το Υears Not Living του Larry Gus στην DFA είναι ο δικός μου δίσκος της χρονιάς, για πολλούς λόγους. Επειδή το έχω συνδυάσει με τις πιο όμορφες στιγμές της χρονιάς, επειδή ο ίδιος πέρασε ένα συναρπαστικό καλοκαίρι με αναφορές και καταπληκτικά mixtape παντού, επειδή φαίνεται χαρούμενος σε κάθε λάιβ του δίπλα σε ονόματα που πάντα συμπαθούσε και αυτή τη χαρά του στη μεταδίδει, επειδή έφτιαξε έναν εξαιρετικό δίσκο με τρελή δουλειά που θα αργήσει να δείξει πόσα αξίζει, επειδή κρύβει πολύ περισσότερα από όσα προσέχεις με τις πρώτες ακροάσεις, επειδή τον έχω ακούσει τόσες πολλές φορές που τον ακούω ακόμα και σε όνειρα, επειδή τα κατάφερε τελικά να κάνει αυτό που γούσταρε και ονειρευόταν.

Η συλλογή Holy Athens της εταιρίας Disco Tocopilla συγκεντρώνει ό,τι πιο φρέσκο κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική electronica (ένα μεγάλο μέρος από αυτά) και αξίζει να την μελετήσει κανείς για να δει πού έχει φτάσει το επίπεδο των νέων παιδιών. Ήταν από τις πιο αγαπημένες μου στιγμές του 2013. Το 2013 είχε πολύ δυνατά ελληνικά άλμπουμ: ΚUThe BoyDozen Draft, το άλμπουμ του Σταύρου Γασπαράτου στην Ad Noiseam, των Keep Shelly in Athens στην Cascine…

 

Κατά τ’ άλλα, η μόνη έκπληξη για μένα ήταν το άλμπουμ των Darkside (επειδή δεν ήμουν φαν του Nicolas Jaar) και η υπέροχη Kelela Mizanekristos που φτιάχνει R&B για όσους σιχαίνονται το R&B και έχει μεγάλο ενδιαφέρον να παρακολουθείς την πορεία της. Αν εξαιρέσεις την σταθερή αξία Laurel Halo και μία πολύ καλή Jessy Lanza που της άξιζε περισσότερη προσοχή για το υπέροχο Pull My Hair Back, δεν μπορώ να θυμηθώ γυναικεία άλμπουμ που να με ενθουσίασαν.

 

01. larry gus-years not living

02. darkside-psychic

03. forest swords-engravings

04. disco tocopilla-holy athens

05. ku-feathers

06. dj rashad-double cup

07. dean blunt-the redeemer

08. kelela-cut 4 me

09. zomby-with love

10. slackk-golden era grime tape

11. james blake-overgrown

12. machinedrum-vapor city

13. laurel halo-chance of rain

14. young echo-nexus

15. rp boo-legacy!

16. four tet-beautiful rewind

17. danny brown-old

18. dozen draft-hands

19. oneohtrix point never-r plus seven

20. el mahdy jr.-the spirit of fucked-up places

 

M.Hulot

 

Αρχείο
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Τα album που μου άρεσαν περισσότερο για το 2013: Deafheaven - SunbatherKylesa - UltraviolentTim Hecker - VirginsDeath Grips - Governement PlatesForest Swords - Engravings Carcass - Surgical SteelBoards of Canada - Tomorrow's Harvest Gorguts - Colored SandsDarkside - PsychicUncle Acid and the Deadbeats - Mind ControlKvelertak - MeirEI-P & Killer Mike - Run the JewelsRussian Circles - MemorialQOTSA - ...Like ClockworkMelt Banana - FetchBurial - Rival Dealer (ναι, βγήκε πριν λίγες μέρες αλλά δεν έχω σταματήσει να το ακούω...)Το Sunbather των Deafheaven ήταν για μένα ο καλύτερος δίσκος για το 2013. Οι υπόλοιποι είναι σε εντελώς τυχαία σειρά.
Yes indeed. Και αυτός είναι ο λόγος που ίσως δεν καταφέρει να μπει στις λίστες με τα καλύτερα album άλλων site αλλά από την άλλη είναι ένα πολύ όμορφο χριστουγεννιάτικο δώρο! ;)