Ένας συντηρητικός Χριστιανός παρίστανε για ένα χρόνο τον γκέι!

Ένας συντηρητικός Χριστιανός παρίστανε για ένα χρόνο τον γκέι! Facebook Twitter
20

Από τη Guardian

Ο Timothy Kurek μεγάλωσε μισώντας την ομοφυλοφιλία. Ως συντηρητικός Χριστιανός, μέλος της Ευαγγελικής Εκκλησίας της νοτιοανατολικής Αμερικής, είχε διδαχθεί ότι οι γκέι είναι ένα βδέλυγμα ενώπιον του Θεού. Πήγαινε στην δεξιών πεποιθήσεων τοπική εκκλησία, έβλεπε τον εαυτό του ως στρατιώτη του Χριστού και παρακολούθησε τμήμα του Πανεπιστημίου Liberty, του «ευαγγελικού West Point.»

Όμως όταν μια χριστιανή φίλη σε ένα μπαρ καραόκε του είπε ότι η οικογένειά της την έδιωξε από το σπίτι επειδή είναι λεσβία, ο Kurek άρχισε να αμφισβητεί έντονα τις πεποιθήσεις του και την θρησκευτική διδασκαλία. Παραδόξως, ο 26 χρονος αποφάσισε να μπει στη θέση ενός ομοφυλόφιλου άνδρα στην Αμερική, παριστάνοντας τον ομοφυλόφιλο.

Ένας συντηρητικός Χριστιανός παρίστανε για ένα χρόνο τον γκέι! Facebook Twitter
O Kurek (μέση) μαζί με τους φίλους του στην πρώτη Gay Pride Day του Νάσβιλ

Για έναν ολόκληρο χρόνο ο Kurek έζησε ως ομοφυλόφιλος στη γενέτειρά του, το Νάσβιλ. Είπε στην οικογένειά του, στους φίλους του και στην εκκλησία ότι είναι γκέι – μόνο δύο καλοί του φίλοι και μια θεία του, που παρακολουθούσε την αντίδραση στην οικογένειά του, ήξεραν την αλήθεια. Ένας γκέι φίλος του, ο Shawn, τον οποίο ο Kurek περιγράφει ως «μεγάλο εύσωμο αρκουδάκι» υποδύθηκε τον σύντροφό του. O Kurek έπιασε δουλειά σε ένα γκέι καφέ, άρχισε να συχνάζει σε ένα γκέι μπαρ και έγινε μέλος μιας γκέι ομάδας σόφτμπολ, διατηρώντας την εσωτερική ταυτότητα του ετεροφυλόφιλου Χριστιανού.

Το αποτέλεσμα είναι ένα αξιόλογο βιβλίο με τίτλο “The Cross in the Closet”, στα χνάρια άλλων παρόμοιων έργων, όπως το “Black Like Me”, που έχει γραφτεί από έναν λευκό άνδρα τη δεκαετία του 1960 που έζησε ως μαύρος Αμερικανός στο Νότο των ΗΠΑ και το  “Self-Made Man” της Norah Vincent, η οποία περιέγραψε τη ζωή της μεταμφιεσμένη σε άντρα. «Για να μπω στη θέση τους, έπρεπε να ζήσω τη ζωή μου ως ομοφυλόφιλος. Έπρεπε να παρουσιαστώ στους φίλους μου και στους γονείς μου και στον κόσμο ως γκέι άντρας», είπε ο Kurek στον Observer.

H εμπειρία του Kurek θυμίζει ένα συναισθηματικό, ειλικρινές και μερικές φορές ξεκαρδιστικό ταξίδι: ξεκινά ως μέλος μιας συντηρητικής χριστιανικής ομάδας και καταλήγει με την πίστη του επιβεβαιωμένη, αλλά με κατανόηση για την αναγκαιότητα της ισότητας.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού έχασε πολλούς φίλους, ειδικά από το πανεπιστήμιο Liberty, οι οποίοι όταν «αποκάλυψε» την ταυτότητά του έστειλαν mail ζητώντας του να μετανοήσει για τις αμαρτίες του, προειδοποιώντας τον ότι θα αντιμετωπίσει τη Θεία Δίκη. «Τώρα έχω πολλούς νέους γκέι φίλους» δήλωσε ο Kurek.

Όμως η πορεία του δεν ήταν χωρίς εμπόδια. Στην αρχή της προσπάθειάς του ο Kurek αποφάσισε να εγκλιματιστεί στην γκέι σκηνή του Νάσβιλ επισκεπτόμενος ένα γκέι κλαμπ. Μόλις μπήκε μέσα, ένας μυώδης άντρας, γυμνός από τη μέση και πάνω, καλυμμένος με λάδι και γκλίτερ, τον έσυρε στην πίστα. Υπό τη μουσική της Μπιγιονσέ ο άντρας έκανε πώς καβαλικεύει τον Kurek σαν άλογο και τον αποκάλεσε «ατίθασο άλογο». Ήταν όλα πολύ υπερβολικά για πρώτη φορά. «Ήθελα να κάνω εμετό. Ήθελα να καπνίσω. Ήθελα να τον σπάσω στο ξύλο,» γράφει ο Kurek.

Σύντομα όμως τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν καλύτερα. Προκειμένου να αποφύγει το φλερτ από άντρες ο Kurek έπεισε τον φίλο του Shawn να παριστάνει το σύντροφό του κι έτσι γρήγορα έγινε μέρος της γκέι σκηνής του Νάσβιλ. Διερευνώντας την γκέι κουλτούρα διαπίστωσε ότι είναι τόσο διαφορετική και ενδιαφέρουσα όσο και κάθε άλλο κομμάτι της αμερικανικής ζωής. Σε ένα γκέι μπαρ ο Kurek έκπληκτος γνώρισε γκέι Χριστιανούς οι οποίοι συζητούσαν την πίστη τους στον Δημιουργισμό. «Βρήκα γκέι που ήταν πιο ευσεβείς Χριστιανοί από μένα!» λέει ο Kurek. Έγινε μέλος μιας ομάδας που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των γκέι και συμμετείχε σε μια διαμαρτυρία έξω από την πρεσβεία του Βατικανού στη Νέα Υόρκη.

Ωστόσο το πείραμα είχε και κάποιο κόστος. Για να μάθει την αληθινή αντίδραση της μητέρας του ο Kurek διάβασε το ημερολόγιό της. Η μητέρα του είχε γράψει: «θα προτιμούσα να μάθαινα ότι έχω καρκίνο σε τελικό στάδιο από το να μάθω ότι ο γιος μου είναι γκέι.» Το ταξίδι του Kurek έγινε όμως και δικό της ταξίδι. Τελικά την κέρδισε και κατάφερε να την κάνει να αλλάξει τις απόψεις της. «Η μητέρα μου έγινε από πολύ συντηρητική Χριστιανή, σύμμαχος της ομοφυλοφιλικής κοινότητας. Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή», είπε.

Ο Kurek επίσης βίωσε από πρώτο χέρι τη λεκτική βία. Αν και ο ίδιος κάποτε αποκάλεσε γκέι διαδηλωτές «αδερφές», βρέθηκε στην αντίπερα όχθη των προσβολών. Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης με την ομάδα σόφτμπολ στο Νάσβιλ ένας άντρας που έβγαζε βόλτα τα σκυλιά του αποκάλεσε τον Kurek και τους συμπαίκτες του «αδερφάρες.»

Ο Kurek εξοργίστηκε τόσο πολύ που οι φίλοι του χρειάστηκε να τον κρατήσουν για να μην ορμήξει στον άντρα και στη συνέχεια από το σοκ ξέσπασε σε δάκρυα. «Την πρώτη φορά που το άκουσα, τα έχασα. Είδα κόκκινο. Ένιωσα ότι κακοποιήθηκα από τη λέξη,» είπε.

Το ταξίδι του Kurek τελείωσε όταν αποκάλυψε το μυστικό του και επανεμφανίστηκε ως ετεροφυλόφιλος Χριστιανός. Όμως λέει ότι ένα από τα εκπληκτικά στοιχεία του ταξιδιού είναι ότι η πίστη του μετά την εμπειρία του ανανεώθηκε και δεν υπονομεύθηκε. «Το ότι έζησα ως γκέι για ένα χρόνο έσωσε την πίστη μου,» είπε.

Ο Kurek είπε επίσης ότι η εμπειρία του όχι μόνο δείχνει στους συντηρητικούς Χριστιανούς ότι οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα, αλλά ότι και αυτοί μπορεί να είναι πολύ ευσεβείς και ίσως είναι η ώρα να αποκαλυφθεί μια νέα πλευρά των Ευαγγελιστών στην  ομοφυλοφιλική κοινότητα.

«Η συντριπτική πλειοψηφία των συντηρητικών Χριστιανών δεν αποτελείται από φανατικούς γεμάτους με μίσος. Αυτοί είναι μια ηχηρή μειονότητα που τραβάει την περισσότερη προσοχή.»

Αρχείο
20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

11 σχόλια
Okey! Δεκτό το να αποδέχεσαι τη γκέι κοινότητα αλλά το να επιδίδεσαι σε πιθηκισμό για να το αποδείξεις δεν είναι και πολύ σοφό! Παρουσιάζω ένα αντίστοιχο παράδειγμα για να προλάβω όσους θέλουν να με κατηγορήσουν για τους όρους που χρησιμοποιώ:Είσαι κατά της χρήσης ναρκωτικών και κατηγορείς τους ναρκωμανείς για την επιλογή τους. Δοκιμάζεις να περάσεις ένα χρόνο με ναρκωμανείς κανοντας ή μη χρήση ηρωίνης. Λυπούνται οι συγγενείς σου για εσένα! Περνάει ο χρόνος και είτε είσαι μεθυσμένος είτε υποστηρίζεις τους ναρκωμανείς λόγω του ότι έχεις δεθεί συναισθηματικά μαζί τους.Δεν σας άρεσε το παράδειγμα? Να ένα ακόμα πιο τρανταχτό συμβάν της ιστορίας Πίσω στη ναζιστική Γερμανία! Είσαι στρατιώτη. Μεγαλώνεις με σωστές αρχές! Σε καλούν στο στρατό! Σου περνάνε το μήνυμα ότι οι Εβραίοι είναι κατώτεροι! Ένα χρόνο μετά τους πολεμάς και συνειδητά τους κάνεις σαπούνια! Η κοινωνία που σε περιβάλει είναι γεγονός ότι σε αγγίζει και συναισθηματικά και τη συμπονείς και την υποστηρίζεις. Το ίδιο θα συνέβαινε αν ένας ομοφιλόφιλος πήγαινε στο Άγιο Όρος και ασκήτευε για ένα χρόνο! Πιθανότατα θα έμενε κιόλας εκεί για το υπόλοιπο της ζωής του! (Έχει συμβεί ήδη δεν είναι δική μου θεωρία! Και μάλιστα γνωστός μου - καμιά σχέση με τον Χριστιανισμό - που πήγε μόνο από περιέργεια για πολύ μικρό διάστημα, ένα χρόνο μετά πήγε και έμεινε!
καλα βρε παιδι μου εσυ το πηγες πολυ μακρια!ο ανθρωπος αυτος γεννηθηκε και μεγαλωσε μεσα σε ενα περιβαλλον που σιχαινοταν τους γκει κι ο ιδιος αποφασισε να προσποιηθει προκειμενου να δειξει οτι ολοι ειμαστε ισοι!δηλαδη απο ολα σου τα παραδειγματα απορριπτονται ολα.....αν ηταν στη ναζιστικη γερμανια να στο πω κι ετσι θα πηγαινε να μεινει με εβραιους για να δειξει την αναγκη για ισοτητα....
Ότι και να πω θα ακουστεί ομοφοβικό εκ των προτέρων μιας και η λέξη ανωμαλία είναι ταμπού για τις "αναπτυγμένες" κοινωνίες. Όπως και να 'χει όμως από βιολογικής πλευράς η φύση θέλει το αρσενικό να διεγείρεται από το θηλυκό και αντίστροφα. Οτιδήποτε πέρα τούτου είναι αφύσικο (διαφέρει δηλαδή από αυτό που θέλει η φύση). Ούτε περιθωριοποιώ κανέναν ούτε λέω ότι δεν έχουν τα ίδια δικαιόματα με εμένα και εσένα! Αντιθέτως το δέχομαι ως επιλογή (ο άνθρωπος έχει ελεύθερη βούληση και λογική)! Όπως επιλέγει κάποιος το φαγητό που θα φάει. Ένας άνθρωπος μπορεί να τρώει μόνο σπόρια και να γεμίσει το στομάχι του. Ένας γκέι μπορεί να πάει με άντρα για να ικανοποιηθεί. Αυτό δεν είναι κατα φύσιν ορθό διότι δεν εξασφαλίζεται η επιβίωση του είδους. Που θέλω να καταλήξω όμως! Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι το οποίο δεν είναι φυσικό ούτε και σε ικανοποιεί για να στηρίξεις ή να αποδεχτείς μια κοινωνική ομάδα ως ισότιμη. Παιδεία χρειάζεται.Και ξαναξεκαθαρίζω δεν είναι ομοφοβία το να βλέπεις τα πράγματα ως έχουν. Εθολοτυφλία είναι όμως το να τα καλύπτεις λόγω του ότι τα αποδέχεται τοι κοινονικό σου σύνολο. (Peer presure) Όσο αφύσικο είναι το να κάνεις σεξ με κατσίκες άλλο τόσο είναι το να κανεις σεξ με άτομα του ίδιου φυλου. Επιστημονικά και μόνο μιλώντας. Το αν σ' αρέσει και το κάνεις από επιλογή είναι άλλο θέμα.
Πάλαι συγκρίνουμε πράματα εντελώς άσχετα μεταξύ τους. Το να είσαι ναρκομανής, στρατιώτης ή μοναχός εν τζαι στες τρεις περιπτώσεις ως ένα σημείο μια εκούσια επιλογή. Το να έχεις σεξουαλική ταυτότητα δεν είναι επιλογή. Στην πρώτη περίπτωση αν δεν ένει κάποιος αφελής, ανημέρωτος κτλ. τότε ναι μεν εννα συμπονεί τους ναρκομανείς σε μεγαλύτερο βαθμό αλλά εν θα υποστηρίζει την κατάσταση που ζουν. Το αντίθετο, θα πρέπει να τους βοηθήσει να ξεφύγουν. Η δεύτερη και η τρίτη περίπτωση είναι πλύση εγκεφάλου(δική μου άποψη) αφού γίνεσαι ένας από αυτούς. Το να συνειδητοποιάς πώς πραγματικά νιώθει ένας άνθρωπος, όταν είναι από καταπιεσμένος μέχρι και ''βιασμένος'' από την κοινωνία εν επίτευγμα και δεν θα σε κάνει ομοφυλόφιλο. Και καθόλου δεν δικαιολόγησες το 'πιθηκισμό'.
Σε εσένα ήθελα να απαντήσω αλλά το έγραψα στο παραπάνω σχόλιο. Βαριά ίσως λέξη "πιθηκισμός" αλλά το εξηγώ κάπου εκεί που έχει μια παρένθεση "(Peer presure)"
Μιλάς λες και οι άνθρωποι είναι μπαλάκια του πιγκ πογκ που απλά πάνε προς όποια μεριά του τραπεζιού έτυχε χωρίς καμία προσωπική ευθύνη,πρωτοβουλία ή αντίδραση σε ότι κάνουν.Λόγω του ότι διαθέτουμε νοημοσύνη έχουμε και την ευθύνη των πραξεών μας,και υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στους ανθρώπους που επιλέγουν να κάνουν σαπούνι ένα λαό,σε κάποιον που δοκιμάζει ναρκωτικά κτλ όλοι πειραματιζόμαστε,αλλά η ομάδα και οι αρχές που επιλέγουμε να πειραματιστούμε μας καθορίζουν πολύ,και όχι η πράξη του πειραματισμού.Με την ίδια λογική αφού όλοι περπατάμε και αναπνέουμε,μπορούμε εν δυνάμει να κάνουμε ένα λαό σαπούνι!Ούτε είμαστε τόσο άβουλοι,ούτε τόσο άμοιροι ευθυνών.Τόση απλούστευση πιά χάνει το νόημα.
παντα σκεφτομουν ποιοι θα εμεναν διπλα μου αν εκανα αλλαγη φυλου. ειναι τεραστιο ερωτημα για μενα. δεν θελω να κανω, αλλα παντα θα σκεφτομαι ποιοι θα μεναν διπλα μου. πολυ βασανιστικο να μην εισαι σιγουρος ουτε για τους γονεις σου...
Εγω μάλλον νομίζω ότι προσποιείται τον στρέιτ μια ζωή.Άλλες προτάσεις για το μέλλον: για ένα χρόνο να κάνει τον κουτσό, τον μπάι, τον μιγά κ.ο.κ για να κατανοήσει διάφορες μειονότητες που ταλαιπωρούνται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Ενδιαφερον το ολο πειραμα....αλλα αν τον ενοχλησε η λεκτικη βια, η σωματικη βια τι θα τον εκανε???? Εξαλλο.....και ισως απαντουσε....με βια!Το θεμα λοιπον πρεπει καποτε να αντιμετωπιστει..