Αλκίνοος Ιωαννίδης – «Είναι προδοσία να φεύγεις στα δύσκολα»

Αλκίνοος Ιωαννίδης – «Είναι προδοσία να φεύγεις στα δύσκολα» Facebook Twitter
4

 

Από το ogdoo.gr

« Σκεφτόμασταν με τη γυναίκα μου να φύγουμε από την Ελλάδα λίγο πριν ξεσπάσει η κρίση, αλλά είναι και λίγο προδοσία να... φύγεις σε μια δύσκολη περίοδο, από μια χώρα που μας έδωσε τα πάντα να σηκωθούμε να φύγουμε. Το βρήκα πολύ σημαντικό και ενδιαφέρον και για μένα και για τα παιδιά να μεγαλώσουν σ' ένα μέρος δύσκολο, που πρέπει να αγωνιστείς για το οτιδήποτε, για το αυτονόητο. Δεν βγαίνουν όλα μέσα από την ευμάρεια».

Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο Αλκίνοος Ιωαννίδης σε συνέντευξή του στους "Πρωταγωνιστές" του Σταύρου Θεοδωράκη. Αφορμή της κουβέντας τους στάθηκε το πολυσυζητημένο κείμενό που ανάρτησε στο διαδίκτυο ο τραγουδοποιός τις ημέρες της κυπριακής κρίσης και ο χαρακτηρισμός της γαλλικής Liberation που ακολούθησε: «Ο Αλκίνοος είναι η μόνη σίγουρη επένδυση στην Κύπρο» Ο Ιωαννίδης τονίζει σχετικά: «Το κακό είναι ότι βγαίνει μια βία μετά από αυτό. Ακόμη κι αυτοί που συμφωνούν, συμφωνούν μ' ένα τρόπο εκκωφαντικό. Αυτοί που διαφωνούν το ίδιο...

Εάν δεν μπορείς να αγαπήσεις τον τόπο σου, δεν αγαπάς κανέναν. Για να δούμε που θέλουμε να πάμε, πρέπει να δούμε ποιοι ήμασταν πριν τη φούσκα. Αισθάνομαι όμως ότι οι περισσότεροι επιθυμούν διακαώς να επιστρέψουν στη φούσκα». Τέλος ο Αλκίνοος Ιωαννίδης σημείωσε: «Πιστεύω ότι θα βγει ενδιαφέρουσα τέχνη μέσα από την κρίση. Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν βγήκε έτσι άμεσα και μαζικά. Θα ήταν εύκολο ένας καλλιτέχνης, για να γίνει αρεστός, να βγει και να πει αυτά με τα οποία όλοι συμφωνούν».

Αρχείο
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ

σχόλια

3 σχόλια
Ο τίτλος είναι όντως απαράδεκτα παραπλανητικός και αλλάζει το νόημα αυτών που είπε ο άνθρωπος. Παρόλα αυτά μου έφερε δυο σκέψεις (που δεν αποτελούν απάντηση σ' αυτά που είπε):1. Εγώ προσωπικά αισθάνομαι ότι προδόθηκα πρώτος από την πατρίδα μου και θα το θεωρούσα θράσος αν απαιτούσε να θυσιαστώ κι άλλο αν εγώ επιθυμώ να ρίξω μαύρη πέτρα πίσω μου.2. Δεν μεταναστεύει κάποιος στο εξωτερικό για διακοπές, για δουλειά πάει - εξακολουθεί να αγωνίζεται για να ζήσει, μόνο που ο αγώνας του γίνεται με πιο δίκαιους όρους.[ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ LIFO.GR: Ο τίτλος είναι αυτός με τον οποίο δημοσιεύτηκε η συνέντευξη στην πηγή που αναφέρουμε. Δεν είναι δικός μας.]
Ρε παιδιά στη lifo, με συγχωρείτε αλλά αυτό που κάνετε είναι απαράδεκτο. Ο τίτλος είναι άκρως παραπλανητικός. Ο άνθρωπος μίλησε για τη δική του περίπτωση και για μία σκέψη που έκανε με τη γυναίκα του για εκείνους και τα παιδιά τους. Εσείς απομονώνετε μία φράση και την βάζετε τίτλο αλλοιώνοντας το μήνυμα. Δεν ξέρω αν το κάνετε από επιλογή ή αν συνέβη κατά λάθος. Αν ήθελα να διαβάσω όμως πικάντικους τίτλους οι οποίοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, υπάρχουν άπειρα κίτρινα site στο διαδίκτυο. Κάντε κάτι εκτός αν δεν σας ενδιαφέρει να χάνετε αναγνώστες.