Τα κρέντιτς από το «Το άνθος της ισημερίας» (彼岸花 Higanbana) του Γιασουτζίρο Όζου, 1958, στην HD εγγραφή του BFI... Φωτ.: Σ.Τ.
Τα κρέντιτς από το «Το άνθος της ισημερίας» (彼岸花 Higanbana) του Γιασουτζίρο Όζου, 1958, στην HD εγγραφή του BFI... Φωτ.: Σ.Τ.

 

 Όλα ή τίποτα

Τα κρέντιτς στις τελευταίες, έγχρωμες ταινίες του Όζου είναι σαν ζωγραφικοί πίνακες. Η τέλεια χρωματική παλέτα, πάνω στην ίδια πάντα λινάτσα. Μπορώ να τα χαζεύω ώρα, στο still, όπως κοιτάς τον ουρανό.

Στις λεπτομέρειες φαίνεται αν κάποιος είναι μεγάλος μάστορας ― ή όχι;