Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

H αφόρητα σέξυ, μάτσο πινακοθήκη του Μπαρτ Ρέινολντς

Πιο συχνά τον έβλεπες γυμνό, παρά ντυμένο.

 

Ο Μπαρτ Ρέινολντς είχε απόλυτη επίγνωση τού τι πουλάει

 

 

Το ευθύ, σέξυ βλέμμα

 

 

Την αίσθηση ότι πάντα το γλεντάει

 

 

Το καουμπόϊκο, τσιγκελωτό μουστάκι

 

 

Τον αγορίστικο αυθορμητισμό

 

 

Ήξερε να είναι η ψυχή του πάρτι

 

 

Κι ήξερε ότι το ταλέντο του δεν είναι η ηθοποιΐα, αλλά η αισθησιακή του αύρα που τρέλαινε τις γυναίκες και για τους άντρες ήταν μάτσο πρότυπο

 

 

Κατά κάποιον τρόπο, ήταν ο Μάρλον Μπράντο του φτωχού

 

 

Καμμία έκπληξη λοιπόν που φωτογραφιζόταν μόνιμα ημίγυμνος

 

 

'Η και ολόγυμνος

 

 

Καμμία έκπληξη που όλο σε κάποια πισίνα πλατσούριζε
 

 

Σίγουρος κι ακαταμάχητος, σαν διαφημιση αποσμητικού

 

 

Λογικό που οι παπαράτσι τον ακολουθούσαν στο γυμναστήριο

 

 

Στην κουζίνα του

 

 

Στο τροχόσπιτό του

 

 

Λογικό που δεν υπήρξε ταινία στην οποία να μην επιδείξει το δασύτριχο στήθος του

 

 

Το πλούσιο bulge του

 

 

Να μη φιλήσει μια γυναίκα

 

 

Ή να την θωπεύσει (και να τον θωπεύσει κι αυτή)

 

 

Ακόμα και στα εξώφυλλα, έπρεπε να πλημμυρίζει αρρενωπότητα

 

 

Γιατί αυτό ήταν το πακέτο του

 

 

Η ανοικονόμητη, μονοκόματη αρρενωπότητα

 

 

Πολύ πριν τους μετροσέξουαλ και τη ρευστότητα του φύλου

 

 

Μέχρι τα γεράματα

 

 

Ένας άντρας παλιάς κοπής

 

 

Που σήμερα μοιάζει μουσειακό είδος

 

 

Ίσως καλύτερα, διότι πήγαινε πακέτο με συμπεριφορές και στερεότυπα που ο κόσμος όφειλε να ξεπεράσει

 

 

© LIFO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Τραγούδι αγάπης» (1950) του Ζαν Ζενέ
Η μία και μοναδική του ταινία που χρηματοδότησε ο Νίκος Παπατάκης
Λίγο πριν από το Φεστιβάλ Καννών, για το «Motorway 65»
Η Εύη Καλογηροπούλου συμμετέχει στο φετινό Φεστιβάλ Καννών με την ταινία μικρού μήκους «Motorway 65». Μια συνέντευξη με τον Θοδωρή Κουτογιαννόπουλο.
Η «ρεμπετοαναβίωση» στον ελληνικό κινηματογράφο των αρχών της δεκαετίας του ’60
Οι ταινίες του Κώστα Φέρρη, του Πάνου Κουτρουμπούση, του Τάσου Δενέγρη και του Ανδρέα Αναστασάτου, που εισβάλλουν στον κόσμο του ρεμπέτικου, μ’ έναν ντοκιμαντερίστικο τρόπο, και το αναδεικνύουν.
Η τολμηρή αφροαμερικανική πρωτοπορία του Όσκαρ Μισό στο 11ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
Η φυλετική απάντηση του Όσκαρ Μισό στη ρατσιστική «Γέννηση ενός Έθνους» (1915) του Ντ. Γ. Γκρίφιθ ήταν μια θεματική πρόταση που αποδείχτηκε πολύ τολμηρή για τα κοινωνικά ήθη του 1920. Δείτε την online στο 11ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης.
Το σινεμά του Στέλιου Μάινα και οι ταινίες της εβδομάδας
Μια συζήτηση με το Στέλιο Μάινα για το σινεμά και το θέατρο. Και οι νέες ταινίες της εβδομάδας. Ο Στέλιος Μάινας αυτό τον καιρό πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Κάποτε στον Βόσπορο», στο Θέατρο Βεάκη.
Πρώτο teaser για το «Πρόστιμο», τη νέα crime ταινία του Φωκίωνα Μπόγρη
Η νέα ταινία μεγάλου μήκους του Φωκίωνα Μπόγρη, που θα κάνει πρεμιέρα στο 61ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, είναι δείγμα αληθινά ανεξάρτητου κινηματογράφου.
Τρίτη και 13: 10 ταινίες για να δεις την πιο άτυχη μέρα του χρόνου
Μια κινηματογραφική λίστα γεμάτη προλήψεις, δεισιδαιμονίες και κακοτυχία.
«Δεν αντέχω άλλο αυτή την ξεφτίλα»: Ξαναβλέποντας το «Νοκ Άουτ» του Παύλου Τάσσιου
Βλέποντας την ταινία υπό το πρίσμα της συνθήκης στην οποία διαβιούμε το 2020, σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα από τη νοσταλγία, ακόμα κι αν ήσουν τότε βρέφος, ακόμα κι αν δεν είχες γεννηθεί.
H περίπτωση Όρσον Γουέλς. Toυ Κωστή Παπαγιώργη
Σαν σήμερα πεθαίνει το 1985 Αμερικανός ηθοποιός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός του κινηματογράφου. Ο Κωστής Παπαγιώργης διαβάζει τη βιογραφία του μεγάλου ηθοποιου από τον David Thompson
Podcast/ Josep, Τα χελιδόνια της Καμπούλ, Αντρέι Ταρκόφκσι, σινεμά σαν προσευχή. Οι νέες ταινίες.
Δύο σκεπτόμενα animation από το φεστιβάλ Καννών, και το «ένθεο» σινεμά από τον γιο του Ταρκόφσκι ― O κριτικός κινηματογράφου της LIFO Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μιλά για τις ταινίες που ξεχώρισε αυτή την εβδομάδα
Η Θέλγια Πετράκη ήταν η αποκάλυψη του Φεστιβάλ Δράμας
Η σκηνοθέτις της αριστουργηματικής ταινίας μικρού μήκους «Bella», που απέσπασε εξαιρετικά σχόλια και τον Χρυσό Διόνυσο στο πρόσφατο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, μιλά για την αληθινή ιστορία αγάπης που την ενέπνευσε.
«The Capote Tapes»: Τα απόρρητα του Προυστ της ποπ κουλτούρας, Τρούμαν Καπότε
Ένα νέο ντοκιμαντέρ που ανακεφαλαιώνει τη φανταχτερή διαδρομή του Τρούμαν Καπότε, επωφελούμενο από ανέκδοτες ηχογραφήσεις και συνεντεύξεις από τα αρχεία του, που έρχονται για πρώτη φορά στο φως,
30 χρόνια «Καλά Παιδιά»
Αναμνήσεις από το μεγάλο σινεμά στην μεγάλη οθόνη
Τότε που χορεύαμε... O Νίκος Πάστρας γύρισε την ταινία «Μελατονίνη» κατά τη διάρκεια του ΑDD Festival
Small talk με τον σκηνοθέτη της ταινίας που κέρδισε το βραβείο πρωτότυπης μουσικής στο Φεστιβάλ Δράμας, για τους ήχους του Γιάννη Βεσλεμέ.
Podcast/ 43ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας: Μια ανασκόπηση
Ο Χρήστος Παρίδης και ο Αλέξανδρος Διακοσάββας συζητούν για όσα τους άρεσαν και όσα τους χάλασαν στο φετινό φεστιβάλ.
4 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar ΦΩΤΕΙΝΗ 7.9.2018 | 13:40
Το να έχει ένας άντρας ωραίο σώμα και να το επιδεικνύει δεν νομίζω ότι δείχνει άντρα {παλαιάς κοπής} , αντίθετα μου φαίνεται φεμινιστικό κατά μία έννοια. Ας μην μπερδεύουμε την {ανοικονόμητη, μονοκόματη αρρενωπότητα} με τις {μάτσο, παλαιάς κοπής συμπεριφορές και τα στερεότυπα}.
avatar J.Brian 7.9.2018 | 15:53
Ωραίος άντρας! Αυτή , που είναι γυμνός, ξαπλωμένος στη γούνα, τη θυμάμαι, που την είχε βγάλει το Cosmopolitan στη δεκαετία του 80... Εγώ πήγαινα γυμνάσιο. Ουάου δηλαδή... Καλή του ώρα
avatar Maria - Gina 8.9.2018 | 12:08
Έχουμε ξεχάσει πως είναι τα αληθινά σώματα. Παντού σώματα αποτριχωμενα, γεμάτα τατουάζ, piercing και six pack. Και όλοι με ένα κινητό να βγάζουν selfie αυτάρεσκα και να περιμένουν τα like από το insta για να επιβεβαιωθούν.
avatar ΦΩΤΕΙΝΗ 8.9.2018 | 18:45
Υποθέτω ότι μιλάς για τα αληθινά σώματα των ανδρών. Γιατί, τα αληθινά σώματα των γυναικών, με την αποτρίχωση σε πρόσωπο και σώμα και το μακιγιάζ στο πρόσωπο να θεωρούνται υποχρεωτικά από την κοινωνία, τα έχουμε ξεχάσει εδώ και πολλά χρόνια.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή