ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ τα οποία σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά, υπάρχει και το Nissan Juke, το οποίο από την ημέρα που μας συστήθηκε 10 χρόνια πριν, έκλεψε την παράσταση με την ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη και τολμηρή εμφάνιση του.


Εκείνη την περίοδο ήταν ελάχιστα τα μοντέλα που κυκλοφορούσαν στην ελληνική αγορά με αντίστοιχη σχεδίαση, με το Juke να ξεχωρίζει για τον δυναμικό του χαρακτήρα, αποτελώντας μία φρέσκια εναλλακτική επιλογή για το αγοραστικό κοινό της εποχής.

 

Το Nissan Juke μας συστήθηκε το 2010, κλέβοντας την παράσταση με την ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη και τολμηρή εμφάνιση του, για την εποχή και όχι μόνο.


Στα χρόνια που ακολούθησαν το λανσάρισμά του, οι πωλήσεις ξεπέρασαν κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες της Nissan, ενώ παρά την αύξηση του ανταγωνισμού το ιαπωνικό μοντέλο αποτέλεσε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, ξεπερνώντας τις 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις.

 

Το Nissan Juke μετράει ήδη 10 χρόνια ζωής, δύο γενιές και πωλήσεις οι οποίες ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο.
Το Nissan Juke μετράει ήδη 10 χρόνια ζωής, δύο γενιές και πωλήσεις οι οποίες ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο.


Ακολούθησε η δεύτερη γενιά του Juke η οποία παρουσιάστηκε το 2019, διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά της πρώτης, με μια αναβαθμισμένη «συνταγή». Η ξεχωριστή προσωπικότητά του ενισχύεται από ακόμη περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, με 15 συνδυασμούς διχρωμίας.


Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 10η επέτειο του ξεχωριστού Juke, ορισμένοι εκ των βασικών πρωταγωνιστών της Nissan οι οποίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό και την ανάπτυξή του, περιγράφουν τη διαδικασία από τη δική τους οπτική γωνία.


«Θυμάμαι ξεκάθαρα την υποδοχή που είχε το Qazana Concept στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009. Είπαμε στους δημοσιογράφους ότι πηγαίναμε σε μια νέα κατεύθυνση με το μήνυμα "να περιμένουμε το απροσδόκητο". Δεν μας πίστευαν.

 

Το 2010, αποκαλύψαμε το αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Έπεσαν όλα τα σαγόνια στο πάτωμα. Το Nissan JUKE είχε γεννηθεί και είχε κάνει μια θεαματική εντύπωση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Matthew Weaver, Αντιπρόεδρος της Nissan Design Europe.

 

Το Juke ξεχώρισε εξ αρχής για τον δυναμικό του χαρακτήρα, αποτελώντας μία φρέσκια εναλλακτική επιλογή εν έτει 2010.
Το Juke ξεχώρισε εξ αρχής για τον δυναμικό του χαρακτήρα, αποτελώντας μία φρέσκια εναλλακτική επιλογή εν έτει 2010.


Από την πλευρά του ο Marco Fioravanti, Αντιπρόεδρος στον Σχεδιασμό Προϊόντων της Nissan Automotive Europe συμπλήρωσε:


«Μετά την επιτυχία του πρώτου Juke, γνωρίζαμε ότι το Juke δεύτερης γενιάς χρειάζεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο το τολμηρό στοιχείο, προσφέροντας μια απόλυτη εμπειρία ενθουσιασμού στο κοινό μας. Εργαστήκαμε σκληρά για να διατηρήσουμε την ίδια πρωτοποριακή ενέργεια, αλλά την εξελίξαμε για να γίνει πιο "ώριμη".

 

Είναι εξίσου ξεχωριστό, αλλά είναι πιο ευρύχωρο, προσφέρει το προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας NissanConnect και έχει αίσθηση υψηλής ποιότητας. Διαθέτει επίσης προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης όπως το ProPILOT. Το Juke είναι ένα σύγχρονο Nissan από κάθε άποψη με πολλά δυνατά πλεονεκτήματα.


Καθώς γιορτάζουμε την επέτειο από το λανσάρισμά του, βλέπω όλο και περισσότερα νέα Juke στους δρόμους και μου αρέσει η ποικιλία της διχρωμίας που επιλέγουν οι ιδιοκτήτες τους. Αυτό αποτελεί καθημερινή απόδειξη ότι έχουν αγκαλιάσει το Juke δεύτερης γενιάς με τον ίδιο ενθουσιασμό που αποτέλεσε το κλειδί και για την επιτυχία του Juke πρώτης γενιάς. Πιστεύω ακράδαντα ότι το Juke είναι ένα αυτοκίνητο αναφοράς. Συνοψίζει το πάθος που έχουμε στην Nissan».