Θεωρείς απαράδεκτο να κρίνει κανείς τη γνώμη σου αλλά εσύ με πολύ μεγάλη ευκολία χαρακτηριζεις όσα γράφω "ανούσιες αναλύσεις". Τέλος πάντων. Στο θέμα μας...Τις έρευνες που επικαλείσαι προσωπικά ούτε τις έχω διαβάσει, ούτε γνωρίζω αν όντως είχαν τα αποτελέσματα που αναφέρεις, ούτε ξέρω ποιος τις διεξήγαγε, για να μπορώ να είμαι βέβαιη για την εγκυρότητα τους. Ας δεχτώ, όμως, για την οικονομία της συζήτησης ότι είναι έγκυρες και πράγματι το 80% των ανθρώπων έχει απιστησει.Στο αρχικό σου σχόλιο λες "όλοι έχουν απατήσει". 8/10 είναι όντως πολλοί αλλά δεν είναι όλοι. Όλοι σημαίνει όλοι, τίποτα λιγότερο. Είναι, λοιπόν, πολύ απόλυτο αυτό που έγραψες. Η ελληνική γλώσσα είναι, ευτυχώς, παρα πολύ πλούσια και μας δίνει τη δυνατότητα να εκφραστουμε με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια. Είναι άλλο να γράψεις οι περισσότεροι, το μεγαλύτερο ποσοστό, η συντριπτική πλειοψηφία κλπ και άλλο να γράφεις όλοι. Οπότε αυτό που γράφεις απλώς δεν ισχύει. Το σημαντικότερο όμως δεν είναι αυτό. Θεωρώ μπούρδες όσα γράφεις, γιατί επικαλείσαι τη συχνότητα της απιστίας στην ουσία για να τη δικαιολογησεις. Διαφωνώ με αυτή τη λογική. Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που τα έχει κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό δεν αφαιρεί κάτι από την απαξια τους. Για παράδειγμα, παλαιότερα ειδικά τα ποσοστά ενδοοιγονενειακης βίας σε βάρος των γυναικών ήταν τεράστια. Με την δική σου λογική θα λέγαμε σε μια γυναίκα που έχει φάει ξύλο, τι; Ότι εντάξει μωρέ, δεν έγινε και τίποτα, όλοι βαράνε;Θεωρώ επίσης μπούρδες όσα γράφεις, γιατί λες "σιγα το έγκλημα" και είναι στη φύση του ανθρώπου. Από αυτές τις φράσεις εγώ συνάγω μια προσπάθεια απενοχοποιησης της απιστίας. Απειρα πράγματα είναι στην φύση μας. Οι άνθρωποι όμως δεν είμαστε έρμαια της φύσης μας και των ενστικτων μας. Ο καλός θεούλης μας έδωσε και μυαλό για να βάλουμε όρια στα ζωώδη ένστικτα. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μας από τα ζώα. Οπότε δεν βρίσκω χρήσιμο να επικαλουμαστε τη φύση προκειμένου να απενοχοποιησουμε μια πράξη, η οποία πληγώνει και εξαπατά έναν άλλο άνθρωπο.
Σχολιάζει ο/η