ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Το αρθρο βασικα ειναι μια τεραστια καραμελα της "θεωριας των δυο ακρων". Κανενας αναρχικος (απ οσο ξερω) δεν ειπε γινε αναρχικος η πανε γ@μησου, το οτι επιχειρηματολογουμε υπερ δεν σημαινει οτι θα σκοτωσουμε τους αλλους. Αυτο που μας ενοχλει ειναι το γεγονος οτι η κοινωνια δεχεται τον εξεφτελισμο και την αποδιοπομπευση 4 ανθρωπων επειδη ληστεψαν μια τραπεζα (ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ και το τεκμηριο της αθωοτητας πηγε περιπατο) με περισσοτερο παθος απ οτι θα το εκαναν ακομα κ αν τους εκλεβαν το σπιτι. Μας ενοχλουν αντιδρασεις του στυλ "καλα τους κανανε τι περιμεναν?" κλπ κλπ κυριως απο τον ακροδεξιο χωρο. Εχουμε αναλωθει ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ σε συζητησεις με "κοινους" ανθρωπους ακομα και με ακροδεξιους για το τι πιστευουμε και για ποιο λογο θεωρουμε λαθος οτι θεωρουμε λαθος, ομως οταν παιρνεις σαν απαντηση "απλυτοι θα πεθανετε" ποσο νομιζεις μπορεις να κρατηθεις και να μην αρχισεις κ εσυ τα καφριλικια επειδη απλα νευριασες. Η αναρχια εχει ενα τεραστιο ιδεολογικο, πολιτικο και φιλοσοφικο υποβαθρο. Οποιος θελει μπορει να διαβασει κατι σχετικο, υπαρχουν αρκετα βιβλια. Υπαρχουν ομως αναρχικοι που πιστευουν οτι πρεπει να ασκησεις βια στην βια του κρατους και του συστηματος για να μπορεσεις να φτασεις στην "ουτοπια". Πρεπει να γκρεμισεις τις τραπεζες και οχι να περιμενεις να εξαφανιστουν. Θελουν να δειξουν οτι την δυναμη και τον τροπο τα εχεις μεσα σου αρκει να τα χρησιμοποιησεις (με διαφορους τροπους ειτε "ειρηνικους" ειτε πιο επιθετικους).Για μας ομως την ιδια ευθυνη εχουν αυτοι οι "ουδετεροι", οι απολιτικ, που πιστευουν οτι πολιτικη ειναι μια ψηφος ανα 4 χρονια, δεν εκφερουν γνωμη ποτε (εκτος απ το ολοι οι πολιτικοι ειναι λαμογια και ποτε τιποτα δεν θα αλλαξει) και με αυτον τον τροπο στηριζουν το συστημα. Ειναι αυτοι που θελουν μια καθωσπρεπει ζωη, στην "νομιμοτητα" και οχι στην ηθικη και δεν αντιλαμβανονται οτι απλα δεν ζουν. Υ.γ. Θεωρω "ασχημο" το γεγονος οτι υπαρχουν ανθρωποι που υποστηριζουν την συλληψη ανθρωπων που ληστεψαν τραπεζα. Δεν ειναι κοινοφελες ιδρυμα, ειναι αυτοι που ευθυνονται για 90% για την σημερινη κριση και για το ξεζουμισμα τοσων ανθρωπων. Καθε φορα που ψηφιζεται στην βουλη ενα μνημονιο το λεφτα που δανειζεται το κρατος πηγαινουν κατα 90% για ανακεφαλαιοποιηση των τρεπεζων. [Απάντηση του Α.Δ.: Δεν συμφωνώ ότι έγραψα μια "μια τεραστια καραμελα της θεωριας των δυο ακρων", ειδικά όταν διευκρινίζω ότι ουσιαστικά δεν υπάρχουν άκρα, αλλά διαφορετικές διαβαθμίσεις απόψεων. Το αν εγώ θεωρώ ότι είμαι πχ. στη μέση, δε σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι ακραίοι - ούτε ότι η αλήθεια είναι παντα στη μέση.]
Σχολιάζει ο/η