Μουσειο: ενας χωρος που εκθετει εργα τεχνη ανα τους αιωνες με σκοπο την εκπαιδευτικη ιστορικη διαδρομη της Ανθρωπότητας'Μουσειο' 2018: ενας χωρος που επιθυμει να εκθετει μονο τα εργα που δημιουργήθηκαν κατα την ιστορικη διαδρομη της Ανθρωπότητας που ειναι ομως συμβατα με την τρεχουσα πολιτικη ορθότητα.Ποιο απο τα δύο κτηρια είναι ιερος τόπος;Κριμα τα διπλώματα, τα γαλλικα, τα μπαλετα και τις "ενσυναισθησεις" σας αγαπητοι νεοκαθαρευουσιανοι.Αγαπητη υπαλληλε του εν λογο Μουσείου και λοιπων υποστηρικτων σου το "δεν εχω σκοπο την λογοκρισία αλλα...." είναι "δεν είμαι ρατσιστιης αλλα...." Οταν αυτο που επαιται του "αλλα" αναιρει αυτο που προηγηται, το σωστο είναι παντα αυτο που προηγήται.... αποπειρα λογοκρισίας είναι.Βρηκε η αποπειρα λογοκρισίας και προσχημα..."για να γίνει διαλογος'. Η Gannaway είναι μορφωμενος και σοβαρος ανθρωπος....γνωρίζει τον λογο υπάρξης των μουσείων και βεβαίως μπορει και αντιλαμβάνεται την Ιστορικη συνεχεια....παρελθον/παρον/μελλον και πως αν και ο χρόνος είναι σχετικος, ο Ιστορικος είναι γραμμικος....κρίμα στα δεντρακια που γίνανε πτυχία για ξυλα απελεκητα. Και ο κριτικος; αλλη περισπουδαστη μορφη....είδε πινακα ανθρωπου που πεθανε το 1917 και δεν ήξερε αν θα επρεπε να γελασει, να κλαψει ή να φωναξει την αστυνομία, στην Χουντα αν ο κριτικος γελαγε το εργο τεχνης προχωραγε, αν εκλαιγε φωναζε την αστυνομία.... Βεβαια όλη αυτη η ενσυναίσθητη μοδα λογοκρισίας του παρελθοντος που δεν συναδει με το παρον και είναι ντυμενη με τον μανδυα της προοδευτικης ευαισθησίας δεν είναι τυχαίο που προερχεται απο εναν λαο με 200 χρόνια ιστορίας(ΗΠΑ)...αυτοι δεν εχουν Ιστορία να χασουν....οι υπολοιποι Πολιτισμοι ομως εχουμε. Η Τεχνη είναι για να εκφραζει ακομα και αν προκαλει την εκαστοτε τρεχουσα ηθικη....και τουτοι λενε ότι θα πρεπει να μη κανει να αισθανετε αβολα το κοινο....ποιο κοινο όμως; γιατί δεν σοκαρονται όλοι με το Ιστορικο γεγονος ότι Ιστορικα δημιουργήματα δεν είναι συγχρονα...αρα ποιοι; Θελουν το Μουσείο αντι να μορφωνει τους αμορφωτους να τους ντανευει την αμορφωσια...για να μην σοκαριστει ο Σ.Αραβας ντυσαν τα αγαλματα, γιατί να μην σοκαριστω εγω ο ίδιος με ενα εργο Τεχνης του παρελθοντος; αν θελω νταντεμα θα δω hollywood, δεν θα παω σε Μουσεία, θα δω επιθεωρηση όχι θεατρο.Τι θρασος πρεπει να εχουν οι γραμματιζουμενοι για να αυτοπροσδιορίζονται ως πολιτισμικα μορφωμενοι όταν η μονη λυση που εχουν σε καθε προβλημα είναι η αφαιρεση και όχι η προσθεση....θυμαστε καποτε που οι λυσεις των γραμματιζουμενων ήταν προσθετικες; ΚΑΙ αυτο, ΚΑΙ εκεινο και προσθεταμε πραγματα....εμπλουτίζαμε τις γνωσεις μας χτίζοντας περισσότερες αιθουσες στα Μουσεία!....τωρα; ΜΕΙΟΝ αυτο, ΜΕΙΟΝ εκεινο και δωσε αφαίρεση και φτωχενουνε οι γνωσεις μας με το να καθερουμε εργα....με τις ευλογίες των γραμματιζουμενων βεβαίως...βεβαίως..."ετσι κουβεντα να γίνεται". Ποιοι αφαιρουσαν με ακριβως την ίδια επιχειρηματολογία εργα Τεχνης απο τα Μουσεία δηλαδη γιατί δεν ήταν συμβατα με την εκαστοτε τρεχουσα ηθικη; χμμ Ναζι; ναι, Χουντα; ναι, Σοβιετικοι; ναι, Φρανκικοι; ναι, Μουσολινικοι; ναι, Ισις; ναι, απανταχου Θεοκρατίες; ναι...ο Διαφωτισμος; οχι, η Αναγεννηση; όχι, ο Κλασσικισμος; όχι. Παλι καλα που τα παντα εχουν ψηφιοποιηθει και πλεον δεν εξαρτώμαστε απο τετοια "μουσεία'.Ισως τελικα να την γλυτωσα που δεν απεκτησα την πολυποθητη "ανωτέρα μορφωση" που "ανυψωνει' το Πνευμα και "ανοιγει" τους Ορίζοντες και εμεινα να ψαχνω που είναι το πενηνταράκι που δεν ισολογίζει.Αυτες οι δοκιμες/τεστ "να δουμε αν θα αντιδρασουν σε αυτο το μικρο ή όχι" είναι επικινδυνες γιατί η σοβαρη λογοκρισία παντα ετσι ερχόταν...λιγο-λιγο, μικρα βηματα, να βαρεθει ο κοσμος να γκρινοιαζει, να μην δινει σημασία επειδη "νταξ΄' ενας πινακα είναι πως κανεις ετσι" κτλ μεχρι που καναν τα μεγάλα.
Σχολιάζει ο/η