Σε έναν αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης, μια πόρσε που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα θα "επιζήσει" το πολύ 10 λεπτά: οι κάμερες, τα συστήματα και το προσωπικό ασφαλείας μέχρι και ελικόπτερο θα σηκώσουν για να σταματήσουν έναν εν δυνάμει φονιά. Εδώ δεν τρέχει κάστανο και προφανώς οι αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν προσωπικό ασφαλείας και άμεσης επέμβασης. Τα λεφτά μας από τα διόδια που πάνε τελικά;; Όσο και να χτυπιέται ο Ιαβέρης, αντί το κράτος να έχει την απαίτηση από έναν υπερφίαλο εικοσάχρονο με μια πόρσε στα χέρια να φέρεται συνετά και να σκέφτεται τις αγκαλιές που τον περιμένουν πίσω στο σπίτι, θα έπρεπε απλώς να ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΥΓ. Ελπίζω να υπάρχει κάποιος καλός δικηγόρος με ψυχή να αναλάβει αυτόν τον άμοιρο πατέρα γιατί ΕΠΙΜΕΝΩ, η αποζημίωσή του πρέπει να έρθει από τρεις μεριές: την οικογένεια του θύτη, τις ασφαλιστικές εταιρείες ΚΑΙ την εταιρεία/οργανισμό που ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας. Όταν τους τσούξει λίγο και χάσουν τα έσοδα μια δεκαετίας από διόδια θα ασχοληθούν παραπάνω με την ασφάλεια των οδηγών.
Σχολιάζει ο/η